Ga naar inhoud

Toerrit Utrechtse Heuvelrug


Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Des te meer des te beter :rolleyes:

En deze keer heb ik m'n auto gewassen ;)

En schrijf me maar definitief in voor het eten...

(Kan dat tenminste nog doorgaan nu er genoeg komen ;))

Heb nog een mooie foto van jouw (prachtige) Z4.

mooiefoto.jpg

Thanks voor de foto ;) Maar gelijk opgeslagen. Zie je in ieder geval de 22e dan!

Link naar reactie

Wordt toch al een gezellig ploegje! :unsure::unsure:

Link naar reactie
Ja het is een gezellig clubje aan het worden!

Nemen er nog mensen walkie talkies mee? Zijn niet met. een hele grote club, maar is misschien wel handig!

Ik heb nog wel 2 oude (speelgoed) walky talky's :thumbup: moeten nog van die ouden blokbatterijen in.

Bereik 30 meter ofzo... maar lijkt mij wel handig ja! Met 12+ auto's kun je nog wel eens voor een rood stoplicht komen

Link naar reactie
Ja het is een gezellig clubje aan het worden!

Nemen er nog mensen walkie talkies mee? Zijn niet met. een hele grote club, maar is misschien wel handig!

Als iemand een set heeft, is het wel een idee om die mee te brengen. We zitten nu op 15 auto's en da's wel zo ongeveer de grens van wat je als vooroprijder nog bij elkaar kunt houden.

Ik zal wel her en der even wachten om de achtersten te laten aansluiten en er is een goede routebeschrijving, maar een extra stukje hulp in de vorm van walkie-talkies, kan geen kwaad. :thumbup:

Link naar reactie
Als iemand een set heeft, is het wel een idee om die mee te brengen. We zitten nu op 15 auto's en da's wel zo ongeveer de grens van wat je als vooroprijder nog bij elkaar kunt houden.

Ik zal wel her en der even wachten om de achtersten te laten aansluiten en er is een goede routebeschrijving, maar een extra stukje hulp in de vorm van walkie-talkies, kan geen kwaad. :wave:

Ik neem mijn blokkersetje wel mee ... maar als er iemand is met professioneel speelgoed... much appreciated :thumbup:

Link naar reactie

Ik ben benieuwd! Heb wel zin in zondag :rolleyes:

We rijden zowiezo met 2 auto's die kant uit! (als er nog meer uit de richting van Arnhem komen, kunnen we mooi samen rijden)

Alleen zaterdag nog even helemaal mooi oppoetsen... glimmen... WOW! :P

En er liggen net rondom nieuwe conti's op, dus kan weer lekker rijden... :blink:

Ik heb de route wel stiekem bekeken!

Link naar reactie

Genoeg om een drankje van te kunnen betalen tegen normale horecaprijzen. Dus zeg 3 euro p.p. Aangezien ik dan wel met een halve kilo kleingeld rondloop, is een briefje van 5 wellicht handiger (maar wat overdreven t.o.v. de kosten). Dus zie maar wat je doet. Zolang ik er niet op toeleg vind ik alles best. :rolleyes:

Link naar reactie
:blink: ja...ik ga de ZZZ laten glimmen!! :D
Link naar reactie
  • Administrator

Hmm als ik mijn zzzz voor zondag terug heb komen wij ook meerijden, of ben ik nu te laat :holiday:

eten doen we thuis :birthday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.