Ga naar inhoud

Toerrit Utrechtse Heuvelrug


Aanbevolen berichten

Aangezien er - bij mijn weten - tot 5 september geen ritten gepland staan, leek het me wel aardig om daar verandering in te brengen.

De bedoeling is om een rit te rijden van een halve dag, over de Utrechtse Heuvelrug. Het is een rit die ik twee keer eerder heb georganiseerd voor een andere club en die toen op veel waardering kon rekenen. De route is losjes gebaseerd op de gelijknamige ANWB-route, maar door wat wijzigingen nóg mooier. :rolleyes:

Aangezien de locatie centraal gelegen is en de tocht slechts een halve dag in beslag neemt, denk ik dat het behoorlijk laagdrempelig is.

Dit alles zal plaatsvinden op 22 augustus. Dan is de zomervakantie in sommige regio's namelijk op z'n eind.

De opzet van de dag zal als volgt zijn;

13:15 - verzamelen

14:00 - vertrek

15:30 - theepauze op een vorstelijke locatie

16:15 - vervolg rit

17:45 - einde rit

18:00 - diner

Startlocatie

We verzamelen bij:

Berghotel Amersfoort

Utrechtseweg 225

3818 EG Amersfoort

Mensen die van ver komen kunnen hier evt. op eigen kosten van tevoren lunchen.

Let op: Verzamelen op de parkeerplaats die - gezien vanaf de weg - links van het hotel ligt.

Kosten

We stoppen ongeveer halverwege op een mooie locatie, voor een drankje. Graag incasseer ik aan het begin van de rit een paar euro per persoon, zodat ik daar in één keer af kan rekenen.

Verder is het een laagdrempelig, vrijheid-blijheid-achtige middag. Consumpties op de startlocatie zijn voor eigen rekening. Het diner na afloop kan ook terplekke afgerekend worden (komen we vast wel uit).

Diner

Aansluitend aan de tocht dineren in Amersfoort, voor degene die zich daarvoor hebben opgegeven. In een enigszins toepasselijke setting (een prima restaurant in een voormalige *kuch* Opel *kuch* autoshowroom). Aangezien het clubje eters vrij klein is kunnen we gewoon van de kaart eten. Er is geen vastgesteld menu. De kosten zullen uitkomen op circa 35 euro per persoon, excl drankjes.

Voor wie vast wil spieken: dit is de site van het restaurant.

N.B. Opgave voor het eten graag uiterlijk op vrijdag 13 augustus doorgeven.

Deelnemers

01. Individual - 1 persoon - wel diner

02. napoje - 2 personen - geen diner

03. Snaatje - 1 persoon - wel diner

04. Hoedje QP - 2 personen - geen diner

05. Euro - 1 persoon - wel diner

06. Hard Top - 2 personen - geen diner

07. flyforever - 1 persoon - geen diner

08. Lady & Co - 2 personen, 1 hond - geen diner

09. tommyboy1985 - 2 personen - geen diner

10. Eddo61 - 2 personen - geen diner

11. De Beertjes - 2 personen - geen diner

12. Ferry76 - 2 personen - geen diner

13. Dick W - 2 personen - geen diner

14. Moozz - 2 personen - wel diner

14.a De vrienden van Moozz - 2 personen - geen diner (?)

15. ljtl - 2 personen - geen diner

16. Gersch - 2 personen - geen diner

17. ADOPAT - 2 personen - geen diner

18. Skipzor - 2 personen - geen diner

19. Ruud 19 - 2 personen - geen diner

Deelnemers ovb

20. JLS 3.0 -? - geen diner

21. Crusader - 2 personen - geen diner

Link naar reactie
  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou....ik ben voor!!! :rolleyes: , laat maar komen... :wave:

Link naar reactie
Wij zouden graag mee gaan, maar helaas kunnen we die dag maar tot 16u..

Is het mogelijk eerder te starten?

Jeannette en Gerwin

We zouden eerder kunnen vertrekken en dan van de theepauze een lunchstop maken. Nadeel daarvan is dat we dan veel te vroeg terug zijn om er nog een diner aan vast te knopen. Dus vooralsnog hou ik het even bij het oorspronkelijke plan.

Link naar reactie
Maak van mij maar definitief.
Leuk! :gathering:
Eten is nog wel niet helemaal zeker, moet in de avond nog langs een vriend in de buurt.

Neem aan dat het eten op het laatste moment nog kan worden geregeld? :thumbup:

Ach, één persoon meer of minder zal het punt niet zijn. Zo lang niet iedereen op het laatste moment pas wil beslissen. Ik moet wel een idee hebben van het aantal personen waarvoor ik moet reserveren. :blink:
Link naar reactie

Hoi, ik had nog niet gemeld met hoeveel personen en eten.

Het worden twee dames dit keer met 2x eten!! :thumbup::gathering: (mijn vriendin gaat mee!)

Link naar reactie

Goeie actie, maar ik ben dan 'helaas' met vakantie.

De Z3/Z4 Club Nederland heeft op die dag trouwens ook een rit in Montferland, dus dat scheelt vast een aantal aanmeldingen : http://www.bmwz3club.nl/evenementen/2010.htm

Veel plezier!

Link naar reactie

Hi J!

Goed idee van je! :kisstogether:

We zouden aanvankelijk de Montfertour rijden; maar de dag ervoor hebben we een feest; :rolleyes:

Dus prima om een halve dag te kunnen rijden,

Onze mascotte komt natuurlijk ook mee, maar we blijven niet eten.

Succes en tot dan

H & G & I

:wave:

Link naar reactie

Lijstje is weer bijgewerkt. Ik reken toch wel op een auto of tien. -_-

Is gelukt!! :wave::kisstogether: , nu nog even een paar andere zzz-rijders motiveren... :rolleyes:

Link naar reactie

Halloa,

Heb inmiddels mijn eerste Roadster gekocht en wel de BMW Z3, goede keus zeker??

Ben mij overal aan het oriënteren zo ook op dit forum, ben nog geen lid van de BMW Z3 club en weet niet of dat een vereiste is maar zou wel mee willen doen met deze toertocht op 22/08.

Zou de orginanisator mij kunnen berichten wat de mogelijkheden zijn en mij dit per email laten weten op Ferry-at-tiscali.nl

Alvast bedankt en het lijkt mij wel leuk om mee te doen (echter zonder diner).

Groet, Ferry

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.