Ga naar inhoud

Toerrit Utrechtse Heuvelrug


Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer.

Kom net thuis en hoor van het thuisfront dat op 22/08 we al een andere activiteit hebben staan waar we niet onderuit kunnen. :kisstogether:

Ben dus iets te voorbarig geweest maar ik had er al zin in vandaar.

Bij deze moet ik dus helaas annuleren en verstek laten gaan maar er komt vast nog een volgende keer.

Wellicht via de BMWZ3Club of door iemand anders georganiseerd.

Tot een andere keer misschien en veel rijplezier vast toegewenst. :nono:

Groet, Ferry

Link naar reactie

wij zijn ook weer in voor n ritje dus schrijf ons maar in.

wie wij zijn? Eddo en Cecil,voorheen met de forumnaam Eddo61 maar kan om de een of andere reden nadat mn pc was gecrashd niet meer met die naam inloggen en heb dus ff nieuw profiel aangemaakt.

we eten niet mee

groeten eddo

Link naar reactie

Ja daar ben ik weer.

Vandaag gehoord dat onze activiteit op 22/08 niet door gaat (helaas door een ongeluk van de organisator die nu in het ziekenhuis ligt).

Hierdoor kan ik nu dus wel mee met deze toerrit Utrechtse Heuvelrug wat voor mij ook een thuiswedstrijd is.

Dus schrijf mij maar weer erbij voor 2 personen zonder diner. :kisstogether:

Ik kijk er naar uit.

Groetjes Ferry

Link naar reactie

Het lijstje is weer bijgwerkt. Dick W is toegevoegd. :thumbup:

Afgelopen zondag hebben we met twee auto's de route proefgereden en de routebeschrijving getest. Nu kunnen de puntjes op de i gezet worden om de beschrijving te perfectioneren. De proefrijders hebben ook laten weten dat de route inderdaad erg mooi is. :wave:

Tenslotte vraag ik me nog af of het zin heeft het eten 's avonds door te laten gaan. Drie (of misschien 5) personen is wel heul weinig. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Afgelopen zondag hebben we met twee auto's ZZZ's de route proefgereden en de routebeschrijving getest. Nu kunnen de puntjes op de i gezet worden om de beschrijving te perfectioneren. De proefrijders en navigator hebben ook laten weten dat de route inderdaad erg mooi is. :thumbup:

[grootspraak]Ik ga mijn :thumbup: stuur daar een beetje uit handen geven zeker ... [/grootspraak] (ik had geluk die dag, ik mocht sturen van de baas :schater:) Maar het was een mooie route. Alleen die regen na de pauze mag je de volgende keer wel afbestellen ...

Link naar reactie
wie wij zijn? Eddo en Cecil,voorheen met de forumnaam Eddo61 maar kan om de een of andere reden nadat mn pc was gecrashd niet meer met die naam inloggen en heb dus ff nieuw profiel aangemaakt.

dankzij "Tja" kan ik weer om mn oude account inloggen en komt de nieuwe dus te vervallen, onze inschrijving blijft hetzelfde :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.