Ga naar inhoud

Aanmeld topic knalrit 9 november


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Gezien het aantal bedreigingen die ik naar mijn hoofd heb gekregen tijdens de najaarsrit bij deze op de valreep van 2008 nog even een knalrit. Wanneer zondag 9 november. Waar vertrek Dedemsvaart. Rustpunt pizzeria in Westerstede. Eindpunt Italiaan in Dedemsvaart. Uiterlijk 11.00 uur aanwezig en 11.30 vertrekken nou dan weten we het wel :hamer: Ik heb er zin in geen idee waarmee, maar ik ben van de partij met het monster en 355 PK :kicking: Oh ja, als beloning voor het organiseren hiervan heb ik van Christel en Coby begrepen dat er volgend jaar een ritje Spanje op de kalender staat met gratisch verblijf voor de eerste 10 deelnemers :ok: :schater:

Aanwezig:

1) Z3Mroadster 2x zondag avond eten

2) Z dream

3) M coupe

4) (S)toploss 2x zondag avond eten

5) Z3Mrunner 2x zondag avond eten

6) MdV 1x zondag avond eten

7) cfqp

8) Roodkapje 2x zondag avond eten

9) Cliffhanger R

10) Bas 1.9 turbo

11) andriol

Link naar reactie
  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Snoep verstandig..... OK dan maar alleen als het goed weer is. Op een drijfnatte Autobahn heeft het weinig zin.

NB 355 PK heb jij nog nooit bij elkaar gezien. :kicking: Misschien afgelopen zondag in de weilanden maar dan houdt het echt op.

Link naar reactie

Sorry mannen ben wat te enthousiast geweest het wordt 9 november. Ik heb die kerel van die andere planeet belooft 2 november zijn golftournooitje te komen op fleuren met een schoffel en een hark :schater: :ok:

@Bartje, een man een man een woord een woord :hamer:

Zou iemand van de mods of admins de datum in topic kunnen aanpassen :kicking:

Link naar reactie

Eindelijk! Eindelijk is mijn nieuwe 4-wiel aangedreven cabrio binnen en weet ik waarmee ik kan gaan tijdens het knallen op 9 november. Even wat tecspecs: gigantisch koppel vanaf 700 toeren uit een atmosferische motor, uiteraard een automaat een zogenaamde hydrostaat, winterbanden die onder extreme situaties 100% grip houden, standaard voorzien van rolbeugel en breed uitgebouwd van achteren!

img1520qa2.jpg

Link naar reactie
Eindelijk! .......uitgebouwd van achteren!

Het heeft een paar centen gekost maar je QP ziet er nu fantastisch uit. Vooral die M pedalen en M spiegel. Ik ben benieuwd wat die op de Nurnurgering gaat doen. :schater:

Link naar reactie
Eindelijk! Eindelijk is mijn nieuwe 4-wiel aangedreven cabrio ...

Frank hij is top, ook als is het geen coupe! En...witte knippers, dus helemaal bij de tijd (en oooo-zo belangrijk) :fiew:

Die hamer die tegen het achterwiel staat, is toch wel een ha ;) er, of niet? :muur:

Link naar reactie
Die hamer die tegen het achterwiel staat, is toch wel een ha :fiew: er, of niet? :wave:

Uiteraard is dit een ha ;) er, waarmee kun je anders de spatborden zo breed uitkloppen? Overigens is een ha :muur: er geen garantie tot succes, want de banden steken nog steeds buiten de spatborden.

Vanzelfsprekend zal deze cabrio op de Nurnurgering uitermate goed presteren. Om de middelpuntvliegende kracht op te heffen die op topsnelheid optreedt aan de achterwielen, zijn de wielen voorzien van aangelaste ventielen. Op topsnelheid is de omtreksnelheid aan de velgen zo groot dat normale ventielen gelanceerd zouden worden! Daarbij is het front volledig gerestyled bij dit nieuwe model, het vorige model was enigzins hoekig. Door het afnemen van de luchtweerstand ligt de topsnelheid zo'n 4 km/uur hoger!

Link naar reactie
En alweer een topic verknald :schater::schater::schater: Ga niet langs AF maar haal twee punten op bij uw mod.

:fiew: dit is een topic van ons aller Roger! Die raken nooit off-topic, zoals ie zelf ook zegt:

Oh ja, aangezien het mijn verkoop topic betreft, lul zoveel je wilt heb ik lekker veel aandacht :schater:

Dus: hoeveel PK heeft die cabrio van jou Frank?

Link naar reactie
Dus: hoeveel PK heeft die cabrio van jou Frank?

315 PK minder dan het monster van Roger.

@Yangkee: geweldig dat je mijn proefrit filmde. Goed om te zien dat de cabrio met hardtop toch minder mooi is.

Waarom ben ik trouwens de enige, in dit topic althans, aan wie strafpunten gegeven kunnen worden?

Link naar reactie
Waarom ben ik trouwens de enige, in dit topic althans, aan wie strafpunten gegeven kunnen worden?

jij kunt geen strafpunten geven, enkel mods en admins. Iedereen ziet alleen zijn eigen status onder zijn avatar. Ik denk dat je dat bedoelt.

Link naar reactie
Nee hoor Arno ook. Omdat er maar twee met een QPe zijn :fiew:

Roger, je kunt de softtop en de hardtop niet tegelijkertijd gebruiken. Als je ze allebei weghaalt, dan zie je dat Arno geen melding heeft. Mijn vraag blijft dus staan. Of kun je op een 996 wel de softtop met de hardtop opzetten?

@Shrike: ik kan en wil geen strafpunten geven, maar ben blijkbaar de enige die ze kan krijgen. Staat me bij dat een paar dagen terug iedereen <0 () 10> in zijn beschrijving had staan.

Link naar reactie
....ben blijkbaar de enige die ze kan krijgen. Staat me bij dat een paar dagen terug iedereen <0 () 10> in zijn beschrijving had staan.

Dat ziet iedereen ook bij zijn eigen beschrijving staan. Zolang er niks tussen de haakjes staat, heb je geen punten. Binnenkort zal het wel verdwijnen gok ik zo.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.