Ga naar inhoud

Aanmeld topic knalrit 9 november


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi,

Daar mogen jullie me aan houden. Ritje spanje met gratis verblijf en overnachting op één van de mooiste plekken in Spanje vlakbij Valencia. Mei/juni 2009?

Moet ook wel gratis want benzine zal in de centen lopen. Alhoewel we zijn allen zuinige rijders ;) ?

Ik beloof prachtige bochten in de bergen met uitzicht op zee. En het bier is daar goedkoop. Oh... jullie drinken niet.

De knalrit helemaal tegek. 9 november zijn Coby en ik van de partij. Heb van de najaarsrit genoten. Heb pijn in mijn kaken en geen keel meer van het zingen en kletsen. Dank en tot 9 november,

Christel Cliffhanger

Gezien het aantal bedreigingen die ik naar mijn hoofd heb gekregen tijdens de najaarsrit bij deze op de valreep van 2008 nog even een knalrit. Wanneer zondag 9 november. Waar vertrek Dedemsvaart. Rustpunt pizzeria in Westerstede. Eindpunt Italiaan in Dedemsvaart. Uiterlijk 11.00 uur aanwezig en 11.30 vertrekken nou dan weten we het wel :wave: Ik heb er zin in geen idee waarmee, maar ik ben van de partij met het monster en 355 PK :fiew: Oh ja, als beloning voor het organiseren hiervan heb ik van Christel en Coby begrepen dat er volgend jaar een ritje Spanje op de kalender staat met gratisch verblijf voor de eerste 10 deelnemers :muur::schater:

Aanwezig:

1) Z3Mroadster

2) Z dream

3) M coupe

4) (S)toploss

5) Z3Mrunner

6) MdV

7) cfqp

8) Roodkapje

Link naar reactie
Daar mogen jullie me aan houden. Ritje spanje met gratis verblijf en overnachting op één van de mooiste plekken in Spanje vlakbij Valencia. Mei/juni 2009?

mooie forumnaam Christel :fiew: En... de daad bij het woord voegen, yummy :muur: nou nog even kijken wie in mei-juni 2009 in een Z rijdt ;) (geen vereiste, toch?)

Link naar reactie
Hoi,

Daar mogen jullie me aan houden. Ritje spanje met gratis verblijf en overnachting op één van de mooiste plekken in Spanje vlakbij Valencia. Mei/juni 2009?

Moet ook wel gratis want benzine zal in de centen lopen. Alhoewel we zijn allen zuinige rijders :thumbup: ?

Ik beloof prachtige bochten in de bergen met uitzicht op zee. En het bier is daar goedkoop. Oh... jullie drinken niet.

De knalrit helemaal tegek. 9 november zijn Coby en ik van de partij. Heb van de najaarsrit genoten. Heb pijn in mijn kaken en geen keel meer van het zingen en kletsen. Dank en tot 9 november,

Christel Cliffhanger

:banaan: :guitar::P Spanje here we come :thumbup: Christel, ik heb inmiddels begrepen dat jij over een race licentie beschikt. Wordt een uitdaging voor ons <_<:schater:
Link naar reactie
Ik ben ook van de partij. Welke vrouwelijke bijrijder er bij is weet ik nog niet, maar ze gaat wel even laten zien dat ze ook met de top mee kan :thumbup:
:muur: zeg Joost hoeveel vrouwen passen in jouw auto. En hoezo keuze of doe jij echt gewoon wat je leuk vind :holiday:
Nou, ik lust ook wel een pizza zo midden op de dag...

Dus ik doe mee! bmw-buddy-icon.gif

Ik heb hier wel een sowarte kat rondlopen :party: Top dat je een keer meegaat Andriol, maar daarvoor had je geen Z4 hoeven te kopen. Met een Z3 was je ook welkom geweest alleen niet op mijn pad :schater:
Link naar reactie
Raar soort licentie?

Ik snap nog niet helemaal hoe dit forum werkt, nog een beetje oefenen.

Wil je ook een licentie (waar dan ook voor hih), cliffhanger roodkapje 2

Wij snappen ook allemaal nog niet hoe het forum werkt, en doen ook maar wat. Schijnt dat je punten kan verdienen en dan bij Ivo (de grote baas van het forum) op de koffie mag :holiday: Wat voor licenties heb je in de aanbieding, ik leer graag :thumbup:
Link naar reactie

Inmiddels heb ik begrepen dat 9 november een dag is met waarschijnlijk sneeuw en ijzel. De kans dat de QP die dag klaar is om te gaan knallen wordt met de dag kleiner (die garageboys hebben echt nooit haast) en de optie om met de nieuwe 4-wiel aangedreven cabrio te gaan wordt ook minder interessant want daar is geen hardtop bij.

Ik besloot om speciaal voor die dag een voertuig aan te schaffen waarmee me niets, maar dan ook echt niets kan gebeuren. Winterbanden in hoogte verstelbaar! Laat maar komen die winterse omstandigheden, het kan mij niet bar genoeg zijn.

snelheidsmonstersi1.jpg

Link naar reactie
Ik vind nog steeds dat jullie op het circuit van Francorchamps moeten gaan knallen :thumbup:

BMW club days Francorchamps

Is wel een weekje vroeger, dus kans op sneeuw en ijs is minder :schater:

He Frank, heb jij ervaring met deze meeting? Het ziet er goed uit. Is de middagsessie een echte race sessie of kun je ook zonder deuken van de baan komen?

Link naar reactie
He Frank, heb jij ervaring met deze meeting? Het ziet er goed uit. Is de middagsessie een echte race sessie of kun je ook zonder deuken van de baan komen?

@Yangkie: ik las bijgaande melding op de infosite. Zegt genoeg lijkt me.

"Op het niveau van begeleiding hebben wij een hoog veiligheidssysteem voorzien : een ambulance met personeel, een dokter, veiligheidsmensen die toezicht op het circuit houden dankzij de 22 camera's, een snelle medische ingreep wagen, een jeep voor brand en uitsnijding, 18 circuit commissarissen die per groep van 2 op de belangrijkste posities zullen staan, een takelwagen om de auto's, die jammergenoeg uit de bocht zijn gevlogen, terug te halen."

Niettegenstaande lijkt me dit waanzinnig leuk om een keer mee te maken. Voor dit jaar wordt het wat mij betreft kort dag, maar volgend jaar wil ik zeker van de partij zijn. Zijn er meer belangstellenden?

Link naar reactie
@Yangkie: ik las bijgaande melding op de infosite. Zegt genoeg lijkt me.

Niettegenstaande lijkt me dit waanzinnig leuk om een keer mee te maken. Voor dit jaar wordt het wat mij betreft kort dag, maar volgend jaar wil ik zeker van de partij zijn. Zijn er meer belangstellenden?

Helemaal mee eens, volgend jaar inplannen!!

Zeg Roger hoe zit het eigenlijk met jouw veiliheidsvoorzienigen zoals:

een ambulance met personeel, een dokter, veiligheidsmensen, camera's, snelle medische ingreep wagens, jeeps voor brand en uitsnijding, circuit commissarissen, takelwagens om de auto's, die jammergenoeg uit de bocht zijn gevlogen, terug te halen.

Ik neem aan dat dit allemaal goed geregeld is?

Link naar reactie
He Frank, heb jij ervaring met deze meeting? Het ziet er goed uit. Is de middagsessie een echte race sessie of kun je ook zonder deuken van de baan komen?

Ik heb vorig jaar meegedaan in de open klasse, waarin zowat alles meereed wat zonder pacecar wou rijden.

Oude CSL's, M3 racewagens, oude 325i's met een rolkooi, enz, :thumbup: 's van allerlei modellen...

Algemeen genomen was er voldoende respekt voor traagrijdende, standaard, 2.8 Z3's :P

De enige linkerds waren die "hollandse" E30's, die willen wel eens uitremacties op het randje ondernemen, maar dan moet je maar als een "verstandig rijdend huisvader" op tijd plaats maken. Na de bocht kon ik ze dan weer lekker opjagen, pk's hadden die dingen blijkbaar niet.

Ik ga dit jaar gewoon een kijkje nemen, niet meerijden (heb mijn budget nodig om nog eens een rally te rijden).

De organisatie is verandert tov vorig jaar, de BMW-clubs zijn er nu niet meer direkt bij betrokken.

Ik laat jullie nog weten of die veranderingen positief zijn...

Hier nog wat foto's van vorig jaar...

BMW Francorchampsdays by Bert

Link naar reactie

Bedankt, klinkt wel racy. Ik mag toch zowieso niet in de middag als roadster meerijden.

Ik ga misschien wel nog even kijken wat voor evenement het is als het een beetje mooi weer is. Goed excuus om de PK-tjes nog even los te laten.

Link naar reactie
hou me even op de hoogte via PM als je gaat. Normaal kan je die dag met je BMW de Paddock inrijden en mag je je wagen op een apparte parking "showen".

Ik zal er normaal ook zijn.

He top. Wordt bijzonder gewaardeerd. :kisstogether: ;)

Link naar reactie

Goed nieuws. Mijn nieuwe Racing Dynamics Competitie 1.2 zijn binnen. En ze zijn licht, echt superlicht. Morgen gaan de banden erom en dan kan ik waarschijnlijk binnenkort richting Arno. Freude am fahren krijgt een - voor mij tenminste - nieuwe dimensie. ET 11, je weet niet wat je ziet.

Zou ik 9-11 (heeft Roger daarom deze dag gekozen?) dan toch met m'n ouwe QP-tje kunnen knallen.

Link naar reactie

Mooi evenement dat SPA, de meeste dagen op SPA zijn vrij prijzig maar goed het is wel SPA!

ik wil rijden, nog 5 auto's en dan kunnen we een eigen box huren.....

bij 10 auto's 10% KORTING....

Max 200 deelnemers dus als ik het goed heb dan kom je wel aan 2 uur rijden toe da's laaaang hoor!

Greetz! Gman

Link naar reactie
Zeg hou eens op over die Spa dag in mijn topic ;) Ik ben niet eens welkom met een Porsche daar dus lekker belangrijk zo'n BMW dag ;) :schater:

Ben ik echt niet welkom ;)

Tja...life's a bitch Roger..... I know how you feel :kisstogether:

Wellicht dat ik trouwens wel mee ga knallen in November...waarmee weet ik nog niet zeker...

Link naar reactie
Zeg hou eens op over die Spa dag in mijn topic :kisstogether: Ik ben niet eens welkom met een Porsche daar dus lekker belangrijk zo'n BMW dag ;) :schater:

Ben ik echt niet welkom ;)

Je kunt toch bij die verhuurtoko in Reeuwijk een compressor-beest huren voor een dagje? ;)

De sport is dan natuurlijk om 'm met de typische "compressorbanden" terug te brengen...

kalebandrm6.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.