Ga naar inhoud

Aanmeld topic knalrit 9 november


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Zeg hou eens op over die Spa dag in mijn topic ;) Ik ben niet eens welkom met een Porsche daar dus lekker belangrijk zo'n BMW dag ;) :schater:

Ben ik echt niet welkom ;)

Sorry Roger. :kisstogether:

Was m'n bedoeling niet, ik wou alleen maar de link leggen van Knalrit naar onbezorgd knallen op een circuit...

Link naar reactie
  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sorry Roger. :kisstogether:

Was m'n bedoeling niet, ik wou alleen maar de link leggen van Knalrit naar onbezorgd knallen op een circuit...

Frank, was een geintje. Als er 1 niet moet zeuren over off topic geleuter ben ik het ;) Dus ga rustig verder met je promo tour in mijn topic, ik heb er geen probleem mee ;)
Link naar reactie
Frank, was een geintje. Als er 1 niet moet zeuren over off topic geleuter ben ik het :kisstogether: Dus ga rustig verder met je promo tour in mijn topic, ik heb er geen probleem mee ;)

Schei toch eens uit met dat gezeur man. Dit hele topic wordt zo verkloot. Waar gaat dit heen als je nu ook al je eigen topics loopt te verkloten. Misschien kun je strafpunten voor jezelf aanvragen. Best cool eigenlijk. :schater:

Link naar reactie
De sport is dan natuurlijk om 'm met de typische "compressorbanden" terug te brengen...

Geweldige term Ruud: compressorbanden! Vandaag m'n nieuwe wielen met toekomstige compressorbanden er onder gehangen. Ook de camberplaten zijn in de definitieve stand gemonteerd. Jongens jongens jongens, dat gaat wat worden. De auto is ook nog wat verder verlaagd, hij is nu 119 cm hoog. Leuke contradictie in termino toch? Volgend weekend zou ik er mee kunnen rijden, maar dat waag ik te betwijfelen.

Vanmiddag heb ik vrij genomen om zelf eens wat aan m'n oude QP te doen. Het hele geval van de reserveband is onder de auto weggehaald (het thuisbrengertje is kleiner dan de remschijven dus dat past toch niet meer), de reservewielbak heeft een gooi gekregen en we moeten een andere plaats voor de accu bedenken. Ook de riante zetels zijn overbodig geworden, dus wie nog wat stoelen zoekt... Het was natuurlijk leuk geweest om dat stap voor stap vast te leggen en helaas had ik mijn camera niet bij me. Nu moet ik weer tot maandag wachten!

Waarom deze verrichtingen? Kilo's eraf! Ik wil in deze uitvoering onder de 3kg per pk uitkomen, nu zit ik op 3,29 kg per pk. Suggesties (nee Roger, alleen serieuze) zijn welkom. Ik hoop maandag wat foto's te posten.

Link naar reactie

Mag ik nog even inhaken Roger? :thumbup:

elk jaar heb je de Porsche SPA Franchorchamps days wordt gehouden in mei 1e weekend vanaf de donderdag.

Het is een top evenement met porsche's uit heel europa en echte grote jongens zoals de 917 en ander spul waar Porsche legendes mee gevuld zijn.

Er wordt in verschillende klassen/groepen gereden zeg maar van tourist tot "bullit"

Affijn als gewone man met een porsche mag je ook meedoen natuurlijk, kosten pdag beginnen bij zo'n € 450 ....maja je wil natuurlijk de volle 4 dagen meemaken nietwaar?

Greetz!Gman

Link naar reactie
Ook de riante zetels zijn overbodig geworden, dus wie nog wat stoelen zoekt...

Nou....Simone en ik reden vanmiddag in de Coupe en we waren toch erg happy met hoe de stoelen zitten. Dus ik zou ze graag van je overnemen, dan wil ik er een mooie zithoekset van maken (zou top zijn als ik de electrische verstelling en de verwarming gewoon in tact zou kunnen houden). :lol:

Link naar reactie

wij zijn er helaas niet bij aangezien Nadia dan haar verjaardag viert.

We hadden juist de laatste zondag van de maand oktober vrij gehouden om te gaan knallen zoals de afspraak was maar blijkbaar is om één of andere reden door een onverlaat de datum verschoven ;) :thumbup: terwijl dit voor verjaardagen en vakanties nooit mogelijk was.

Link naar reactie
wij zijn er helaas niet bij aangezien Nadia dan haar verjaardag viert.

We hadden juist de laatste zondag van de maand oktober vrij gehouden om te gaan knallen zoals de afspraak was maar blijkbaar is om één of andere reden door een onverlaat de datum verschoven -_- :nono: terwijl dit voor verjaardagen en vakanties nooit mogelijk was.

Ach, loop niet zo te blaten man ;) Als je ons had uitgenodigd was deze hele discussie niet nodig geweest. Maar blijkbaar schamen jullie je voor ons forum familie en mogen wij daarom niet komen. Ik wil wel volgende week zondag 19 oktober even een voorproefje houden. Kan ik de Porker even testen, wellicht animo hiervoor ik ga zo wie zo. Laat even weten dus :thumbup:
Link naar reactie
Ach, loop niet zo te blaten man <_< Als je ons had uitgenodigd was deze hele discussie niet nodig geweest. Maar blijkbaar schamen jullie je voor ons forum familie en mogen wij daarom niet komen. Ik wil wel volgende week zondag 19 oktober even een voorproefje houden. Kan ik de Porker even testen, wellicht animo hiervoor ik ga zo wie zo. Laat even weten dus :thumbup:

Ik help wel even mee testen, die porker zal wel z,n longen uit zijn lijf moeten blazen om het zwarte monster enigzins bij te kunnen houden :schater:

En een lekkere piza uit westerstede gaat er ook wel weer in B)

Link naar reactie
Helemaal mee eens, volgend jaar inplannen!!

Zeg Roger hoe zit het eigenlijk met jouw veiliheidsvoorzienigen zoals:

een ambulance met personeel, een dokter, veiligheidsmensen, camera's, snelle medische ingreep wagens, jeeps voor brand en uitsnijding, circuit commissarissen, takelwagens om de auto's, die jammergenoeg uit de bocht zijn gevlogen, terug te halen.

Ik neem aan dat dit allemaal goed geregeld is?

Ik heb cfqp opdracht gegeven een passend vervoermiddel aan te schaffen. Zodat hij ons tegelijk over de autobahn kan slepen :rambo: En dat is gelukt hij komt zelf wel met een foto dat is met recht een monster :thumbup:
Link naar reactie

Roger belde me op: "Frank, die oude QP automaat van jou accelereert het snelste van de knallers. Dat weten we nu. Kun jij dat ding niet een keer thuis laten en voor een servicewagen zorgen? Yangkie vroeg me erom voor de laatste knalrit want die heeft onlangs wat slechte ervaringen opgedaan! Voor wat je er mee wilt, in Genemuiden hebben ze wel wat leuk spul."

Dus ik gisteren naar Genemuiden. Allemachtig wat een klere-eind rijden vanuit Zeeland. Maar Roger heeft gelijk, ze hebben daar leuk spul. Ik zal een lang verhaal kort houden: ik reed met een andere auto naar huis terug dan waar ik mee gekomen was. De servicewagen, marshallcar, pacecar of hoe je hem ook noemen wilt is een feit. Er kan 9 november geknald worden en Yangkies afsleep is geregeld! Wat detailfoto's:

monster003cs4.jpg

Geen twijfel mogelijk (jammer dat ie alweer zo vies is na 1 dag uit de showroom)

monster008rn0.jpg

Lijkt me duidelijk: benzine, LPG, bio-ethanol

monster015uu0.jpg

Deze spreekt ook voor zich.

monster018fj2.jpg

Zeker weten dat dit in de achteruitkijkspiegel indruk maakt.

monster016bn5.jpg

Dit ook.

monster004mx3.jpg

Echt een gigant: 2600 kg netto gewicht, 5.6 ltr V8, begrensd op 185 km/h, 0-100 in 7.2 sec, dik 400 Nm koppel @3400 rpm, 230 ltr gastank, 100 ltr benzinetank, verbruik bij flink doortrappen = 4.3 km/ltr wat een actieradius van dik 1400 km geeft (dat is dus de Spaanse grens zonder te stoppen voor de eerste knalrit in 2009), 715 kg laadvermogen en 3500 kg aanhangergewicht. Het allermooiste aan de auto vind ik het towpackage.

monster007yr1.jpg

275x55x20 banden op Antera's. Mij hoor je niet meer...

Link naar reactie
:nasty: van het interieur. Ziet er echt vet uit Frank, mooi dat je de korting voor mijn GMC hebt verdient :thumbup:

Die korting is je van harte gegund, bedankt voor de tip. Ik heb er ook een voor je: laat Bert die GMC van jou snel gaan halen in de VS, want de dollar gaat weer omhoog :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.