Ga naar inhoud

Aanmeld topic knalrit 9 november


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ik had hem vanmiddag aan de telefoon, net als gisteren. Gisteren besproken dat we zaterdag zouden bekijken of het doorgaat en nauwelijks 24 uur later vertelt hij mij dat het zeker doorgaat :fiew: Niets is veranderlijker dan een .... Voor mij hoeft het ook niet als het continue regent maar begreep van Roger dat we dan gaan zuipen :rambo:

Link naar reactie
  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hou eens op met dat gejank over een beetje regen. Jullie hebben toch 4 wheel drive :fiew: oh nee dat ben ik :rambo: We laten het gewoon doorgaan, die Porsche knallers gaan ook gewoon dat zijn tenminste bikkels. In het ergste geval loods ik jullie Duitsland binnen en gaan we een leuk binnendoor/stuur parcourtje doen, na het nuttigen van een paar biertjes :schater:

Link naar reactie
In het ergste geval loods ik jullie Duitsland binnen en gaan we een leuk binnendoor/stuur parcourtje doen, na het nuttigen van een paar biertjes :schater:

Erger dan dat kan je inderdaad niet bedenken. :schater:

Link naar reactie
En nou niet meer lopen janken :m: S'middags zonnetje dus kap eraf en knallen :fiew: ;)

Check

Start 09.00 uur McDonalds:

Roodkapje

Z3Mrunner

Bas turbo

En O wee als jij bovenstaand weerbericht gephotosoept hebt! Dan is het gezeik morgen niet van de lucht (of misschien dan juist wel) :schater:

We hebben er weer zin in. <_<

Link naar reactie

Liebe Z-Freunde! Viel spaß heute mit euer Knalrit in Deutschland!

Sieht so aus als wäre der Regen schon weiter nach Osten wenn das Knallen anfängt! B)

Gruß, Rudolf

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.