Ga naar inhoud

Aanmeld topic knalrit 9 november


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Coole auto. Laat die zeestijging maar komen (let op dubbelzinnige betekenis van dit zinnetje :thumbup: ).

Heb zelf in USA een maandje met een Ford gereden met een 6.8 liter V10. De Ford woog ook 3 ton geloof ik. Ik had toen zelf een 520i thuis en het verschil was zo groot en tegelijk weer zo klein, dat ik een paar keer onder de motorkap heb gekeken of het echt wel een V10 was. Bij Nissan geloof ik wel dat dit beter is.

p.s. Roger. Ik zie niks over een GMC, wel een JMC. Ga je een Landwind kopen??

Link naar reactie
  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb zelf in USA een maandje met een Ford gereden met een 6.8 liter V10. De Ford woog ook 3 ton geloof ik. Ik had toen zelf een 520i thuis en het verschil was zo groot en tegelijk weer zo klein, dat ik een paar keer onder de motorkap heb gekeken of het echt wel een V10 was. Bij Nissan geloof ik wel dat dit beter is.

Heb twee jaar een Chevrolet 6.5 ltr V8 gereden (overigens gewoon in Nederland) en dat is niet te vergelijken met deze Nissan. Mijn buurman bracht het treffend onder woorden: dit is Amerikaanse fun met Japanse kwaliteit. Daar heeft ie gelijk in. Overigens ging ik voor de Toyota Tundra (iets groter en sterker) en heb daar ongeveer 1 uur in gereden om daarna toch nog even in de Nissan plaats te nemen en ben na 10 minuten gezwicht voor de Nissan: beter weggedrag, prettigere zit en (verrassend) meer passend bij mijn smaak. Ondanks de 70 pk verschil met de Tundra scheelt het qua acceleratie en koppel niet noemenswaardig.

Het vermelden waard: Selles Genemuiden is een prettige garage waar ze tijd voor je nemen en met een goede sfeer. Ook zijn ze in staat snel een zaak af te ronden :kicking:

Link naar reactie
Daarom willen Opel Zafira's bij jou nooit naar rechts Yangkie. :unsure:

Maakt mij ook niet uit. :thumbup:

Ze knipperen een keer met den ogen en zien mij niet niet meer in de achteruikijkspiegel.

He, nu zit die Z3 in een keer voor ons? hoe kan dat nou?

Het zijn ongetwijfeld ook aardige mensen. :newblush:

Maar ja, je bent jong en in de kracht van je leven. Het liefst wil je een bolide met PK's of nog mooier een tweezitter.

Die Durex bijsluiter echter nooit goed gelezen en plots heb je een huis vol.

Dat wordt dus de autoboulevard op zondag. Begint die eikel van een verkoper tegen je vrouw aan te mekkeren over de voordelen van zafira en dat haar haar zo leuk zit. En maar aardig doen die vent. Je vrouw begint te giechelen en je ziet het mis gaan. Een uur later rij je naar huis met een koopcontract van een Zafira op zak.

Daar rij je dan door de weeks (links). Plots duikt er een Z4 in je spiegel met zo'n eikel met zonnebril erin. Beet je louche type, ex commando of zoiets. Je weet dat je het qua vermogen aflegt op het rechte eind dus besluit je a la Schumacher om de Z achter je te houden tot je pitstop bij de volgend afslag. Je ziet de dat de coureur achter je, die ongetwijfeld op een foute manier (verzekeringen etc.) aan z'n geld is gekomen, tegen deze stuurmanskunst niet bestand is en je haalt de volgende afslag op pole position!! Yeah life is sweet in a Zafira. :schater::schater:

Link naar reactie
Ahum, zijn er mensen die bezwaar hebben tegen 16 november :unsure: komt mij even beter uit sorry :newblush: Laat mij het even weten :thumbup:

@Nadia en Edwin, nou niet lopen zeiken :nono:

Hallo, IK heb er niks van gezegd. Maar nu kun je ineens 9 november niet? Nou dan ga je toch lekker in je eentje de 16e want zo te zien haakt de rest nu af :):P

Link naar reactie
:thumbup: Niet alle vrouwen over 1 kam scheren meneer Kwee. Met nicole sta ik meestal al na 1 minuut weer buiten. Haar openings zin "ik vind het helemaal niets" haar afscheids zin "ik vind het helemaal niets" De folders kan ik dus ook altijd vergeten :newblush:
Link naar reactie
:unsure: Niet alle vrouwen over 1 kam scheren meneer Kwee. Met nicole sta ik meestal al na 1 minuut weer buiten. Haar openings zin "ik vind het helemaal niets" haar afscheids zin "ik vind het helemaal niets" De folders kan ik dus ook altijd vergeten :thumbup:

Wees blij met zo'n vrouw anders had je nu ook een Zafira :schater::newblush:

Link naar reactie
Plots duikt er een Z4 in je spiegel met zo'n eikel met zonnebril erin. Beet je louche type, ex commando of zoiets. Je ziet de dat de coureur achter je, die ongetwijfeld op een foute manier (verzekeringen etc.) ...

Gaan we persoonlijk worden :newblush::schater:

En wat betreft die Lange, wat is beter een Zafira of een Kever :thumbup:

Link naar reactie
Ahum, zijn er mensen die bezwaar hebben tegen 16 november :thumbup:

Vind het prima... moet je kever wat langer bij de garage blijven of zo? :newblush:

maar ow ow ow :unsure: wat klinkt dat apparaat... (ehm ja, zal ik het zeggen, nou vooruit dan maar:) GEIL.

Link naar reactie

Vanmiddag even een voorproefje genomen. Even wat vertrouwen opwekken en dat is gelukt. Heren BMW rijders straks is het :wave: dat gaan jullie niet redden. Ik kwam tot 260 bij 6200 toeren en moest helaas van het gas af anders had ik een TT gespiest. Ik had nog het e.e.a. over :wave: Gaat trouwens best lekker 260 cruisen en ondertussen je telefoon pakken en een :foto: schieten. Die kever ligt als een beest op de weg, geen trillingen, sporingen of wat dan ook gewoon strak. En voordat jullie beginnen te blaten hier het bewijs :angry:

tellerup4.jpg

PS, de datum blijft op 9 november staan :wave:

Link naar reactie
Vorige week zaterdag stond je nog te janken en nu is het opeens het beste wat er hier rondrijdt :angry:
Het zit je wel dwars he. Maar leuk dat je zelf toegeeft dat het het beste is wat hier rondrijd. Zijn jouw woorden heb ik niet gezegt :foto: Jij zit met je kop teveel bij je secretaresse en haalt je van alles in je hoofd. En die lunch zit me nog dwars, succes met likken :wave::wave:
Link naar reactie
Vanmiddag even een voorproefje genomen. Even wat vertrouwen opwekken en dat is gelukt. Heren BMW rijders straks is het :wave: dat gaan jullie niet redden. Ik kwam tot 260 bij 6200 toeren en moest helaas van het gas af anders had ik een TT gespiest. Ik had nog het e.e.a. over :thumbup: Gaat trouwens best lekker 260 cruisen en ondertussen je telefoon pakken en een :foto: schieten. Die kever ligt als een beest op de weg, geen trillingen, sporingen of wat dan ook gewoon strak. En voordat jullie beginnen te blaten hier het bewijs :m:

PS, de datum blijft op 9 november staan :wave:

260 is natuurlijk erg leuk, zeker als je nog gas over hebt. Het is alleen zo verdomde jammer dat ie er zo lang over doet om tot 260 te komen...

Link naar reactie

Ach, toeren zat over kom maar op :m:

img0001mw5.jpg

Vanmiddag even een voorproefje genomen. Even wat vertrouwen opwekken en dat is gelukt. Heren BMW rijders straks is het :wave: dat gaan jullie niet redden. Ik kwam tot 260 bij 6200 toeren en moest helaas van het gas af anders had ik een TT gespiest. Ik had nog het e.e.a. over :thumbup: Gaat trouwens best lekker 260 cruisen en ondertussen je telefoon pakken en een :wave: schieten. Die kever ligt als een beest op de weg, geen trillingen, sporingen of wat dan ook gewoon strak. En voordat jullie beginnen te blaten hier het bewijs :foto:

tellerup4.jpg

PS, de datum blijft op 9 november staan :wave:

Link naar reactie
Ach, toeren zat over kom maar op :thumbup:

img0001mw5.jpg

Zo,n afgeragt hok wil toch geen mens meer kopen :m: Wat is dat trouwens voor gebibber met dat toestel? Zwabberde je alle kanten op of zo :foto: Mijn foto's zijn i.i.g. duidelijk bij 260 :wave:

PS, wij rijden voor de sleutels de 9e :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.