Ga naar inhoud

Aanmeld topic knalrit 9 november


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Willen de eters die met het avond eten willen mee eten met de rest van de eters dit even aangeven voor vrijdag dat ze willen mee eten met de rest van de eters met het avond eten zondag :thumbup: Ofterwijl, geef even voor vrijdagavond aan of je zondag avond mee eet :lipssealed:

Link naar reactie
Willen de eters die met het avond eten willen mee eten met de rest van de eters dit even aangeven voor vrijdag dat ze willen mee eten met de rest van de eters met het avond eten zondag :thumbup: Ofterwijl, geef even voor vrijdagavond aan of je zondag avond mee eet :lipssealed:

2x eten, Eddie en moi (gaan we weer naar die Italiaan waarin jij aandelen hebt of in ieder geval zijn pizzadozen door die goedkope printer haalt?)

Link naar reactie
En voor de aanhakers op de A28...

- Verzamelplaats is Esso Tankstation Vanenburg HMP39,2

- Tijd: richttijd 9.30u - vertrek 9.45u

:lipssealed:

De McDonald piloten sluiten daar weer bij het peleton aan.

Link naar reactie
2x eten, Eddie en moi (gaan we weer naar die Italiaan waarin jij aandelen hebt of in ieder geval zijn pizzadozen door die goedkope printer haalt?)
Je neemt je vriendje weer mee :lipssealed: Vraag hem even een camera mee te nemen kan die de spoiler van mij P mooi filmen als die eruit komt. Is namelijk het enige wat jullie zien :thumbup:
Link naar reactie
....Vraag hem even een camera mee te nemen kan die de spoiler van mij P mooi filmen als die eruit komt. Is namelijk het enige wat jullie zien ;)

Vergeet het maar, ik ga niet achter die olieboot van je rijden (280PK of zo :lipssealed: )

Heb eerder dit jaar al een krukaslager van een medeknaller op mn motorkap ontvangen en daar wil ik het bij laten (voor dit jaar :thumbup: )

Link naar reactie
Vergeet het maar, ik ga niet achter die olieboot van je rijden (280PK of zo :lipssealed: )

Heb eerder dit jaar al een krukaslager van een medeknaller op mn motorkap ontvangen en daar wil ik het bij laten (voor dit jaar :thumbup: )

280 PK :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Heb eerder dit jaar al een krukaslager van een medeknaller op mn motorkap ontvangen en daar wil ik het bij laten (voor dit jaar :thumbup: )
Hier wordt Yangkie niet gelukkig van

Hier wordt ik niet gelukkig van

Hier wordt jij niet gelukkig van

Hier wordt niemand gelukkig van :lipssealed:

Link naar reactie
Hier wordt Yangkie niet gelukkig van

Hier wordt ik niet gelukkig van

Hier wordt jij niet gelukkig van

Hier wordt niemand gelukkig van :lipssealed:

ik word niet gelukkig van jouw taalvaardigheden.

Link naar reactie
Hier wordt Yangkie niet gelukkig van

Hier wordt ik niet gelukkig van

Hier wordt jij niet gelukkig van

Hier wordt niemand gelukkig van :smart:

Goed gezegd Roger. Het was namenlijk een drijfstang en niet een lager. :schater::schater:

Link naar reactie
Vergeet het maar, ik ga niet achter die olieboot van je rijden (280PK of zo :unsure: )
Wat lul je nou, jij rijd achter Frank zijn :m: aan. En die rij weer achter Ruud aan. En die rijd weer achter mij aan, dan moet Ruud zijn camera meenemen :mellow: . Maak je toch geen illusies knulletje :smart:
Link naar reactie
Je neemt je vriendje weer mee :smart: Vraag hem even een camera mee te nemen kan die de spoiler van mij P mooi filmen als die eruit komt. Is namelijk het enige wat jullie zien :unsure:

Die komt eruit bij 80 km/h, die film ik wel even voor ik op het gas ga :schater:

Ps. film jij dan even hoe ik uitloop :mellow:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.