Ga naar inhoud

wie heeft de koudste zzz(z)

Gast floor

Aanbevolen berichten

• Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb er nog niet in gekeken,Maar het is hier nog steeds pittig koud. :surprise:

Geplaatst:

de mijne want die staat met een voor bmw onbekende storing bij de garage :surprise:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:
de mijne want die staat met een voor bmw onbekende storing bij de garage :surprise:

Sinds vandaag, of had je al iets?

Geplaatst:

Gisteravond nog open gereden met -5. Maakt dat mijn ZZZ de koudste? :m: :lol2:

Enne.... met de upgrade die thans door Roodkapje wordt uitgevoerd... :m: stoelen met stoelverwarming...

durf ik de winter wel aan!! :thumbup::schater:

Geplaatst:
Gisteravond nog open gereden met -5. Maakt dat mijn ZZZ de koudste? :m: :lol2:

Enne.... met de upgrade die thans door Roodkapje wordt uitgevoerd... :thumbup: stoelen met stoelverwarming...

durf ik de winter wel aan!! :thumbup::schater:

Met stoelverwarming voorkom je niet dat je koppie eraf vriest. :o Zou het dakje maar dichtlaten :)

Dat dakje isoleert trouwens best goed. Toen ik gisteren na 45 km op mijn werk aankwam lag er nog een mooie witte laag op het dak terwijl ik de verwarming flink open had staan tijdens de rit.

Beter dan het mx-5je dat ik hiervoor had, het dak bestaat bij die mx uit 1 laag kunstof, zonder isololatie. Dat is in de Z toch wel iets beter geregeld :m:

Geplaatst:
Met stoelverwarming voorkom je niet dat je koppie eraf vriest. :thumbup: Zou het dakje maar dichtlaten :m:

Dat dakje isoleert trouwens best goed. Toen ik gisteren na 45 km op mijn werk aankwam lag er nog een mooie witte laag op het dak terwijl ik de verwarming flink open had staan tijdens de rit.

Beter dan het mx-5je dat ik hiervoor had, het dak bestaat bij die mx uit 1 laag kunstof, zonder isololatie. Dat is in de Z toch wel iets beter geregeld :lol2:

Kan dit ook te maken hebben met het feit dat er een redelijk slechte verwarming in de Zzz zit :thumbup::m:

Geplaatst:
Kan dit ook te maken hebben met het feit dat er een redelijk slechte verwarming in de Zzz zit :lol2: :thumbup:

Eens, verwarming doet het alleen goed als ie op warmste stand staat :m: . Die was van de mazda dan wel weer beter.

Geplaatst:
Kan dit ook te maken hebben met het feit dat er een redelijk slechte verwarming in de Zzz zit :lol2: :m:

Euhm, :thumbup: ik brand er uit als de verwarming aan is... Zowel in mijn vorige als in mijn huidige Z....

Geplaatst:

Verwarming is bij ons ook prima :groupwave:

Maaarrrrrrr!!! inmiddels sneeuwt het hier behoorlijk! Laat de zzz maar binnen.

Geplaatst:

In IJmuiden een ander verhaal, heerlijk zonnetje.

Hopelijk blijft het nog even zo anders wordt het weer een lange rit naar Den Haag met de kachte bijna op max.

Inderdaad maar een centimeter draaien aan de kachelknop tussen koud en warm, maar dat valt mee te leven.

Geplaatst:
Eens, verwarming doet het alleen goed als ie op warmste stand staat

Heb ik ook, enkel het laatste kwartje van het bereik geeft warmte, maar dan wel heel veel.

Betekent dus dat de regeling niet progressief is, mogelijks is dat in te stellen?

Geplaatst:
Heb ik ook, enkel het laatste kwartje van het bereik geeft warmte, maar dan wel heel veel.

Betekent dus dat de regeling niet progressief is, mogelijks is dat in te stellen?

Het slecht kunnen regelen van de verwarming is een op te lossen probleempje:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=...rming&st=20

Voor mij zelf niet te fixen, misschien voor jou wel :groupwave:

Geplaatst:
ik zeg 1 woord......

driftweer :groupwave::rolleyes:

Yesssssssssssssssssss, twijfel nu tussen de Voyager, de Volvo of dat oude ding in de garage :schater: :sick:

Geplaatst:
ik zeg 1 woord......

driftweer :groupwave::rolleyes:

Ik heb de parkeerplaats van de bios net ff bezocht,

daar denken ze er ook zo over...

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

In amsterdam ligt nu ook sneeuw :groupwave:

geen foto, maar een print screen van de camera om 4uur 's nachts..

Sneeuw.jpg

Geplaatst:

Hier ligt op sommige plekken 40 centimeter, foto,s volgen nog

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

40?? WOW!!! :rolleyes:

Dan kan je met een snowboard achter de auto hangen.. :groupwave:

Geplaatst:

En het sneeuwt nog steeds, De verwachting is, dat het tot de avond door sneeuwt!!! :schater:

Geplaatst:

Iemand nog rijtips? Ben net overdwars thuisgekomen namelijk. Tegensturen helpt niet en geen grip in 2e of 3e versnelling. Ziet er natuurlijk wel leuk uit straal van 2 meter sneeuw achter de auto :unsure:, maar schiet niet op.

• Administrator
Geplaatst:
Iemand nog rijtips? Ben net overdwars thuisgekomen namelijk. Tegensturen helpt niet en geen grip in 2e of 3e versnelling. Ziet er natuurlijk wel leuk uit straal van 2 meter sneeuw achter de auto ;), maar schiet niet op.

4x Dunlop Wintersports 205/55/16 :unsure:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen