Ga naar inhoud

wie heeft de koudste zzz(z)


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vanmiddag hoorde ik van een medeforummer dat dit een onzin topic is ,en dat hij/zij zich hier vreselijk aan geergerd had.

Sommige medeforummers zouden gewoon eens een paar weekjes geroyeerd moeten worden :holiday: .

Nietemin, het was vanaf het begin wel een leuk, maar idd. geen hoogdravend topic.

Toen er foto''s kwamen van een ordinaire burenruzie heb ik geprobeerd er een wat wetenschappelijke draai aan te geven, maar nu het afzakt naar frikandellen, trek ik mijn handen er vanaf.

Link naar reactie
Sommige medeforummers zouden gewoon eens een paar weekjes geroyeerd moeten worden :thumbup: .

ga jij ff lekker fietsen Henk. :holiday:

Link naar reactie

misschien kun je aan de hoeveelheid deelnames van leden wel een beetje inschatten hoe leuk een topic gevonden word.

als je het niks vind hou je gewoon je kano en ga je ergens anders meedoen toch?

ik bedoel je "hoeft niet mee te doen"

Link naar reactie

ik heb 't topic niet meer gevolgt na de eerste post.

ik heb net voor 't eerst gekeken wat Henk bedoelde met ''burenruzie". :schater:

Link naar reactie
misschien kun je aan de hoeveelheid deelnames van leden wel een beetje inschatten hoe leuk een topic gevonden word.

als je het niks vind hou je gewoon je kano en ga je ergens anders meedoen toch?

ik bedoel je "hoeft niet mee te doen"

Inderdaad deelname genoeg en dat zegt genoeg, Ik wil er verder ook geen woorden meer aan besteden.

Wat ik wel weer een typische uitspraak vind is; Ik heb het na de eerste post niet meer gevolgd. maar er vervolgens wel een uitgesproken mening over hebben :holiday:

Link naar reactie
Wat ik wel weer een typische uitspraak vind is; Ik heb het na de eerste post niet meer gevolgd. maar er vervolgens wel een uitgesproken mening over hebben :wave:

Eveline,jij vraagt mij via pm waarom wij geen contact meer hebben.

ik heb je ''mijn mening'' gegeven.

beetje kinderachtig om hier door te gaan.

Alsof bij de zzzmikkel aan tafel zo briljant is.

als ik me goed herinner is dit toch echt jou idee geweest om deze te openen.

dit was mijn laatste post in dit topic,als je nog iets te melden heb doe 't maar via pm. :wave:

Link naar reactie
:wave: Een vrouwen gevecht, Diane jij bent aan de beurt :wave:

Dus geen PM discussies :nono: , dan missen wij de smeuige details die dit forum soms zo leuk maken :schater: !

Ik stel het DIS topic voor of, nog leuker, een worstelpartijtje in een modderig slootje tijdens de paasrit :m: ;)

Link naar reactie
Is toch leuk man, fotootjes van Z´s in de sneeuw.. :wave:

Dat was ook de opzet , en daar is het topic ook wel in geslaagd :wave:

En Diana,probeer nou niet zo krampachtig je gelijk te halen, Je hebt mij gevraagd of ik mischien een leuk idee had voor een nieuw topic , en dat heb ik je inderdaad aangegeven .

Dat je het vervolgens klakkeloos over neemt en het vervolgens nix vind is jou probleem.

En ik ga jou niet meer PM en want dan krijg ik weer pm terug met ronduit beledigende opmerkingen

wat mij betreft slotje. ;)

Link naar reactie
Dat was ook de opzet , en daar is het topic ook wel in geslaagd :unsure:

En Diana,probeer nou niet zo krampachtig je gelijk te halen, Je hebt mij gevraagd of ik mischien een leuk idee had voor een nieuw topic , en dat heb ik je inderdaad aangegeven .

Dat je het vervolgens klakkeloos over neemt en het vervolgens nix vind is jou probleem.

En ik ga jou niet meer PM en want dan krijg ik weer pm terug met ronduit beledigende opmerkingen

wat mij betreft slotje. :wave:

Dus geen PM discussies :wacko: , dan missen wij de smeuige details die dit forum soms zo leuk maken :schater: !

Ik stel het DIS topic voor

Yes, Yes, Yes gewoon even verder gaan in het DIS topic. Henk heeft gelijk prima voorstel. :rant: geen PM naar mij sturen het lekker met zijn tweeën uitvechten :mellow:

PS, het gaat morgen en zondag weer sneeuwen ik verheug mij nu al op de :foto: En de discussie die maandag losbarst.... :schater:

Link naar reactie
Doe je best zou ik zeggen... Er schijnt nog een ZZZZ bij jou thuis te staan en daar hebben we nog geen sneeuwfoto's van gezien... :wave:

Er ligt hier nog geen sneeuw, Komt woensdag .Maar de zzzz staat binnen. :thumbup: Ik heb wel plaatjes van een hele lange ijsbaan 12 kilometer rechtuit!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.