Ga naar inhoud

wie heeft de koudste zzz(z)


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Iemand nog rijtips? Ben net overdwars thuisgekomen namelijk. Tegensturen helpt niet en geen grip in 2e of 3e versnelling. Ziet er natuurlijk wel leuk uit straal van 2 meter sneeuw achter de auto ;), maar schiet niet op.

Rijtips? Hmm.... mijn auto kapte er vanmorgen helemaal mee. Waterpomp stuk :unsure: (heeft overigens niets met de sneeuw te maken verder, is puur toeval)

Voordeel: ik kan niet slippen en van de weg geraken, dat lukt op z'n mooist zaterdag weer als de auto gefixt is.

Link naar reactie

Op de parking, lekker idyllisch toch :unsure:

img0999b.jpg

img1001h.jpg

Het is echter best wel k*t om met Mercedes bestelwagens in dit weer te rijden :muur: Ik kan ze amper deftig parkeren zonder cirkeltjes te maken :schater::thumbup:

En o ja, onze ZZZ staat lekker in de garage met dit weer ;)

Link naar reactie
  • Administrator
Het is echter best wel k*t om met Mercedes bestelwagens in dit weer te rijden ;) Ik kan ze amper deftig parkeren zonder cirkeltjes te maken :schater::unsure:

Altijd lachen met die Sprintertjes, maar er gaat niets boven een VW LT28. Dát waren pas donutdraaiers als er sneeuw lag!

Link naar reactie
Met stoelverwarming voorkom je niet dat je koppie eraf vriest. :muur: Zou het dakje maar dichtlaten :thumbup:

Dat dakje isoleert trouwens best goed. Toen ik gisteren na 45 km op mijn werk aankwam lag er nog een mooie witte laag op het dak terwijl ik de verwarming flink open had staan tijdens de rit.

Beter dan het mx-5je dat ik hiervoor had, het dak bestaat bij die mx uit 1 laag kunstof, zonder isololatie. Dat is in de Z toch wel iets beter geregeld ;)

Ben altijd ook een stugge doorrijder op de motor geweest.

Gewoon het koppie insmeren met uierzalf en een muts op.

Resistentie tot -15 gegarandeerd... :schater::unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Gisteren in België de eerste sneeuwdag en het ganse land in puin. 560 km file.

Complete chaos.

Moet het daarvoor bij jullie eerst sneeuwen dan? :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Nou dames en heren, Bereid je maar voor op een paar winterse dagen .

De verwachting is ,sneeuw, veel sneeuw en nog veeeel!!! meer sneeuw :thumbup:

Mooi, laat maar kommen dan! Hier in Borne ligt nog geen centimeter :angry:

Heb niet voor niets laatst de winterreifen unter gelegt :)

Link naar reactie
  • Administrator
Grappig eigenlijk, hoever is borne eigenlijk hemelsbreed van stadskanaal, de verschillen kunnen soms groot zijn op een paar kilometer.

Euuhhh, Borne Overijssel hè 130/140km :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Lang leve de stoel verwarming.

Als die het doet... :thumbup:

EDIT:

Sterker nog, die doet nu helemaal niets meer, net zoals de rest van de auto... Kl***zooi!

Zonder problemen vanochtend nog gestart, nu doet die niks. Niets laten branden/aan laten staan e.d., heel raar. Lampjes gaan wel allemaal branden. Straks maar eens ff opstarten met kabels, kijken wat er gebeurt. Grrrrr.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.