Ga naar inhoud

wie heeft de koudste zzz(z)


Gast floor

Aanbevolen berichten

Een 118i. Zonder opties. Kaler kon bijna niet. Zelfs het stuur is van plastic. Maar nog altijd beter dan een VW Golf afgeladen met plastic toeters en bellen! (en beter dan een 116 want die is echt langzzzzzzzzzaam)

Plastic hoepels zuigen -_- , en horen zeker niet in een BMW thuis.

Maar Ebay is je vriend! (alleen is de claxonknop/airbag niet hetzelfde voor de plastic en de leren versie, dus die moet dan ook weer om :wave: )

Link naar reactie
  • Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee ik heb een soort shortlease of meer longterm rental. Dus daar ga ik niet aan klooien. Gelukkig heb ik nog een BMW en die is inmiddels al bijna maxed out dus ik vermaak me wel met ebay idd :wave:

Wil d'r iemand nog een M stuur met multifunctie voor in een Z4/e39/e46/X5 ? Iemand nog OEM xenon koplampen voor de e46?

Link naar reactie
Ik heb hier nog wel zo'n 1 serie ding op het pad staan met alle opties. Nicole mist ze toch niet -_- Wij gaan om 00.00uur naar bed :thumbup:

We kunnen 'm ook gewoon helemaal omruilen dan. Alleen even nummerborden omschroeven dan, merkt mijn leasert ook niks als ik 'm terugbreng :wave:

Link naar reactie

Shortlease idd niks aan doen. Mijn zwager heeft in zijn (eigen) 1 laatst de tweeters van het hifipakket geinstalleerd, klinkt beter, heb het zelf ook even overwogen. Mijn 1 "moet" nog tot oktober 2011, dus ik ga er niks meer aan doen (is verder ook geen straf om er in te rijden, daar niet van).

We kunnen 'm ook gewoon helemaal omruilen dan. Alleen even nummerborden omschroeven dan, merkt mijn leasert ook niks als ik 'm terugbreng :wave:

alleen dat er opeens diesel in moet ipv benzine... -_-

Link naar reactie

tja ik heb nog die set 187 velgen liggen en zat er al aan te denken om die er onder te gooien maar ja, vind het een beetje onzin dat ik dan m'n eigen banden moet gaan betalen. Ach het rijdt lekker en vind het mooi zo. Het geeft ook wel een rustig gevoel dat ie "toch niet van mij" is. Met de 330 ben ik altijd bang dat er iets gebeurd. En dat gebeurd dan ook naturlijk. Trekt m'n zoontje de rugleuning van de stoel eraf, of rijdt die muts die z'n moeder is doodleuk een strook lak van de velgen bij het achteruit inparkeren. Of parkeert ze 'm onhandig zodat er een container truck achteruit rijdend een deuk in rijdt... dat soort ongein. Nog ff en ik geef haar die 1 :wave:

maar we dwalen af, hoe koud is het nu buiten?

Link naar reactie
Wordt je uit je bed gebeld door de buren....

dsc0041x.jpg

Hier zou ik me toch enige zorgen over maken, volgens mij is het een doorboord VooDoo poppetje.

Hoe is jullie relatie met de buren?

Link naar reactie

In deze dagen tel je de zegeningen van accessoires als stoelverwarming en verwarmde achterruit van de hardtop.

Doodziek wordt je van, het elke ochtend, de voorruit krabben.

Ik kan me voorstellen dat daardoor alle Noren en Zweden , die dat 6 maanden/jaar moeten doen, aan de drank zijn geraakt.

Bij de Eskimos schijnt het zelfs zo te zijn dat, als je als bezoeker/loge/gast de autoruit van de gastheer schraapt, je met zijn vrouw mag slapen.

Als voorbeeldje van zo'n vrouwelijke eskimo, hierbij een foto van Sarah Palin (Gouverneur van Alaska)

sarah_palin_film_4.jpg

aangepast door Tja
Die foto mag getoond worden.
Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
In deze dagen tel je de zegeningen van accessoires als stoelverwarming en verwarmde achterruit van de hardtop.

Doodziek wordt je van, het elke ochtend, de voorruit krabben...

Dat wilde ik ook inderdaad nog even zeggen, zo'n hardtop is toch wel ideaal he... :thumbup:

En van dat krabben word ik ook doodziek,... maar dat komt ook omdat ik beide zijdes(binnen en buiten) van mijn voorruit telkens sta te krabben.. :D

Al dat ijsschaafsel wat dan ook door je auto vliegt..

Hier trouwens nog even een foto,.. heb die zelfde dag ook betere gemaakt, alleen die staan op de camera.. en deze zijn met de telefoon gemaakt.

DSC_0036.jpg

DSC_0037.jpg

betere foto's zal ik wel in het "actie foto topic" plaatsen :D

Link naar reactie
Wist niet dat Eskimovrouwen vetreserves opslaan in bulten, net als kamelen dat doen met water... :newblush:

Wel slim, altijd voorbereid op een hongerwinter...

Het is wel leuk dat (juist in het Darwin jaar) een van onze lezeresjes er deze evolutie uitleg aan probeert te geven.

Leuk geprobeerd, toch zit je er helaas naast! :newblush:

Onderzoek heeft aangetoont dat de eskimos genoeg vet binnen krijgen door het eten van zeehondenvlees.:newblush:

Wat je op de foto ziet is het resultaat van, (gedurende duizenden jaren), bepaalde spelletjes spelen tijdens de lange poolnachten :newblush: .

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vanmiddag hoorde ik van een medeforummer dat dit een onzin topic is ,en dat hij/zij zich hier vreselijk aan geergerd had.Maar gezien het aantal over het algemeen positieve reactie,s graag jullie mening.

Ik ga me toch werkelijk afvragen Als dit al niet meer kan wat kan er dan nog wel.

Moet je je nu werkelijk drie keer bedenken voor je iets plaatst?

Link naar reactie
Vanmiddag hoorde ik van een medeforummer dat dit een onzin topic is ,en dat hij/zij zich hier vreselijk aan geergerd had.

Alle topics hier zijn onzin, sommige meer dan andere. Vind dit topic niet echt buitensporig onzinnig. :mellow:

Link naar reactie
Vanmiddag hoorde ik van een medeforummer dat dit een onzin topic is ,en dat hij/zij zich hier vreselijk aan geergerd had.Maar gezien het aantal over het algemeen positieve reactie,s graag jullie mening.

ben ik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.