Ga naar inhoud

Z3 rijders begroeten elkaar.


Aanbevolen berichten

  • 4 jaren later...

Zwaaien, wat is jullie ervaring.

Als ik met mijn Z4 een andere Z4 zie, dan steek ik altijd mijn hand op. Net zoals motor rijders dat doen.

Echter ik krijg echt bijna nooit een zwaai terug. uiteraard zal ik als ik een forummer tegen kom, uiteraard wel een hand krijgen.

Maar wat is dat toch? Denkt de andere beamer, jammer dat er nog zo iemand in een mooie auto rijd of zo?

Of woon ik toevallig in de verkeerde omgeving.

Had het in mijn eerdere TT cabrio ook al.

ben benieuwd naar jullie ervaringen. :)

Link naar reactie

Mijn ervaring is dat Z4 rijders inderdaad niet terugzwaaien. :sCo_chinscratch:

Nou is dat zwaaien meer gebruikelijk bij motorrijders onderling (vrije jongens onder elkaar gevoel)

Ik heb Opel astra rijders nog nooit naar elkaar zien zwaaien, hooguit af en toe met één vinger :sFun_whistle:

Link naar reactie

Mijn ervaring is dat Z4 rijders inderdaad niet terugzwaaien. :sCo_chinscratch:

Met Z3 rijders heb je dat niet :lol:

Maar zonder dollen ik heb die ervaring zelf niet zie ze bijna altijd zwaaien/terugzwaaien of knipperen met de lichten.

Link naar reactie

Ik zie wel een verschil tussen de M/V ZZZijders.

De mannelijke groeten bijna nooit, de vrouwelijke zwaaien en lachen altijd wel naar me. Sommige steken zelfs hun duim op. :hypocritesmiley:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
Ik groet nooit, vind dat altijd maar een beetje zo-zo; dan kun je bijvoorbeeld ook wel naar iedereen die met de zelfde schoenen loopt even een duim opsteken.
aangepast door 193pk
Link naar reactie
  • Administrator

^ik ben nog nooit mensen tegen gekomen die rondlopen met dezelfde schoenen als ik ... Als ik iemand tegen zou komen met dezelfde schoenen zou ik zeker mijn duim opsteken!

Link naar reactie
  • Administrator

^ Ik koop mijn "nette" schoenen meestal op vakantie. Dat scheelt al heel veel. En ik heb wel tailor made schoenen, maar dat klinkt duurder dan het is, dat zijn Chuck Taylor Allstars (twee paar in unieke kleurencombinaties). Oh en ik loop regelmatig op python leren laarzen. Zie je ook wat minder vaak (tegenwoordig) :punk:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.