Ga naar inhoud

Z3 rijders begroeten elkaar.


Aanbevolen berichten

Ik ben nu zo'n half jaar in het bezit van mijn Z3 en de laatste weken er echt van kunnen genieten met dit mooie weer. Wat mij opviel en wat ook erg leuk is, is dat telkens wanneer ik een Z3 tegenkwam de hand werd opgestoken (net als de motorijders). Niet allemaal, maar zo'n 8 van de 10. Een leuk gebaar, dus zwaaien maar.....

Link naar reactie
Ik ben nu zo'n half jaar in het bezit van mijn Z3 en de laatste weken er echt van kunnen genieten met dit mooie weer. Wat mij opviel en wat ook erg leuk is, is dat telkens wanneer ik een Z3 tegenkwam de hand werd opgestoken (net als de motorijders). Niet allemaal, maar zo'n 8 van de 10. Een leuk gebaar, dus zwaaien maar.....

Je kan gewoon ook zwaaien naar Z4 rijders hoor, die zwaaien ook naar Z3-tjes :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Je kan gewoon ook zwaaien naar Z4 rijders hoor, die zwaaien ook naar Z3-tjes :discussie:

Je zal de eerste zijn die ik tegenkom.

Tot nu toe de Z4 en ook enkele Z3-tjes kijken strak voor zich uit. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Dan ben je mj zeker nog nooit tegengekomen, ik zwaai echt naar iedereen hoor!!! :schater:

Link naar reactie
Je zal de eerste zijn die ik tegenkom.

Tot nu toe de Z4 en ook enkele Z3-tjes kijken strak voor zich uit. :hypocritesmiley:

Ik doe ook steeds goeiedag naar mede ZZZ-rijders, maar meestal krijg ik niet veel meer terug dan een dwaze blik :discussie:

Link naar reactie

Hier in het Zuiden groet bijna elke ZZZ(Z) elkaar, is mijn ervaring.

Raar maar waar, zo'n QP figuren :discussie: groeten dikwijls niet terug, afzagen dat dak ! :hypocritesmiley:

Groeten in de praktijk: .....eerst even lichtsignaaltje en dan het handje omhoog

Link naar reactie
je was er zondag ook heel druk mee. :schater:

Daar had ik geen tijd voor ,er reden zoveel auto,s voor mij ,die gingen allemaal precies mijn kant op. :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Hier in het Zuiden groet bijna elke ZZZ(Z) elkaar, is mijn ervaring.

Raar maar waar, zo'n QP figuren :unsure: groeten dikwijls niet terug, afzagen dat dak ! :kisstogether:

Ik kom jammergenoeg nooit een andere Z3 Coupe tegen :( .

Wel Z3 roadster rijders die het "begin van een zwaai" maken, maar daar snel mee ophouden wanneer ze zien dat er ipv een roadster naar een coupe gezwaaid gaat worden ;)

Link naar reactie
Wij van het Z4M subforum groeten iedereen met een Z3 of Z4. Heel beleefd een middelvinger omhoog bij de Z4 en twee middelvingers omhoog bij de Z3 :kisstogether:

Klinkt goed, kan ik ook lid worden? :unsure:

Link naar reactie
Klinkt goed, kan ik ook lid worden? :unsure:

O nee, dat kan niet ik heb geen mmmmmmmmmmmmmm :kisstogether:

Link naar reactie
Hmmm, doet me toch meer denken aan zoiets als: Wij van WC Eend... :schater:

Zit dit topic nou niet zo te verklooien man :unsure: Je hebt toch je eigen forumwinkeltje voor filmpjes? We moeten een moderator hebben die dit soort rotzooi er gelijk uitsloopt :kisstogether:

Link naar reactie
Zit dit topic nou niet zo te verklooien man :( Je hebt toch je eigen forumwinkeltje voor filmpjes? We moeten een moderator hebben die dit soort rotzooi er gelijk uitsloopt :kisstogether:
Er gaan een hoop mensen uitgeschopt worden straks :unsure: dat off topic gebral maakt me misselijk ;) BTW ik zwaai absoluut niet naar Z rijders, heb altijd beide handje's aan het stuur :wave:
Link naar reactie
Ik kom jammergenoeg nooit een andere Z3 Coupe tegen :unsure: .

Wel Z3 roadster rijders die het "begin van een zwaai" maken, maar daar snel mee ophouden wanneer ze zien dat er ipv een raodster naar een coupe gezwaaid gaat worden :(

Inderdaad: QP's kom ik nooit tegen, en de roadsterrijders beginnen met een blije blik die verandert in afgrijzen als ze m'n dak vast zien zitten. Of ik heb m'n tanden niet gepoetst natuurlijk.... :kisstogether:

Link naar reactie
Wij van het Z4M subforum groeten iedereen met een Z3 of Z4. Heel beleefd een middelvinger omhoog bij de Z4 en twee middelvingers omhoog bij de Z3 :unsure:

Ik weet niet waar je hebt geleerd om dat beleefd te doen. Voor de jonge garde,..... hier te zien hoe het wel moet. :kisstogether:

Link naar reactie
Ik weet niet waar je hebt geleerd om dat beleefd te doen. Voor de jonge garde,..... hier te zien hoe het wel moet. :unsure:

Geweldig Henk!! Had ik nog niet eerder gezien maar is een wijze les!! :kisstogether:

Link naar reactie
Of ik heb m'n tanden niet gepoetst nog in een bakje op de badkamer natuurlijk.... :kisstogether:
:unsure::schater:

Ik zwaai altijd naar iedere Z3 / Z4 maar de verbaasde blik die je dan ziet: "Wie is die jongen in die Skoda?" schiet niet op.

Toch eerdaags eens kijken of ik daar wat aan kan gaan doen :(

Link naar reactie
Voor de jonge garde,..... hier te zien hoe het wel moet. :kisstogether:

Filmpje is idd helemaal top :unsure: Die Renault 16 eigenlijk ook wel! (heeft mijn pa nog ooit gehad)

renault_16.jpg

Link naar reactie
Ik kom jammergenoeg nooit een andere Z3 Coupe tegen :kisstogether: .

Wel Z3 roadster rijders die het "begin van een zwaai" maken, maar daar snel mee ophouden wanneer ze zien dat er ipv een raodster naar een coupe gezwaaid gaat worden :unsure:

Heb ik ook al vaak gemerkt

En van Z4-rijders krijg ik helemaal zo'n blik van : "zwaaien ? doen wij dat ook ? Dacht dat dat alleen voor motorrijders was..."

Link naar reactie
:kisstogether::schater:

Ik zwaai altijd naar iedere Z3 / Z4 maar de verbaasde blik die je dan ziet: "Wie is die jongen in die Skoda?" schiet niet op.

Toch eerdaags eens kijken of ik daar wat aan kan gaan doen :unsure:

Misschien wat minder oogschaduw en lippenstift gebruiken :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.