Ga naar inhoud

Droogdoeken vergeleken


Tja

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De forummembers die hier al wat langer zijn, moeten nu een 'deja vu' ondervinden.

De deja vu hebben we in inderdaad, schijnt elk jaar weer opnieuw te komen, niet waar Martin? :thumbup:

Dit is de praatgroep dus kan/ wil er niet teveel over zeggen.

De persoonlijke aanvallen laat ik een ieder zelf wel weghalen, dit is tegen de forum regels, dus haal je ze niet weg dan haal ik ze weg.

Indien je Pm's van een persson niet kunt hebben, delete ze dan gewoon.

Link naar reactie
Ehhh Jacq, je bent niet echt anoniem :foto:

6 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (0 Gasten en 1 Anonieme gebruikers)

5 Gebruikers: z3mroadster, Zedri, martinvh, MdV, navigator

Geregistreerd: 18 May 2008

Profiel Bezichtigingen: 240*

Laatst gezien: Vandaag, 23:44

Locale tijd: 13 Jul 2008, 23:54

356 Berichten (6 berichten per dag)

:thumbup: Het kunnen er wel veel meer zijn die "anoniem" lezen

Link naar reactie

:blink: Laat de doekjes nu maar zitten, want het lachen is me inmiddels vergaan. :notok: Ga denk ik maar een afspraak maken met dr.(S), want ik zie de humor niet meer.. Waar ik als onervaren newbee dacht dat je de dingen niet te serieus moest nemen, ben ik nu aan het twijfelen geslagen.. :unsure:

Gelukkig ken ik een paar woordjes Swahili, misschien dat daar korting uit kan rollen.. Jambo dr.(S), habari?

Link naar reactie
alleen voorbehouden aan Roger en ondergetekende, de koningen van de ongenuanceerdheid.

De koning is dood. Leve de Koning(en). :blink:

Er was er maar één ongenuanceerd hier. Jullie zijn slechts een zwakke afspiegeling. Watjes. :unsure:

Link naar reactie
Hoe hoog zou die stapel kolen zijn?

Die stapel wordt iedere keer weer opgehoogd door post's Zoals die van jou Reinder, en die van Vliegende Hollander, en die van...

Voor de duidelijkheid BoyZZZ(Z) and GirlZZZ(Z):

Gisteren is het flink misgegaan.

Om nu allemaal met onZe óZo duidelijke mening te komen helpt niet om datgene wat gebeurt is ongedaan te maken !!!

Meerdere mensen hebben in dit draadje onZinnige, slechtgefundeerde en Zelfs brutale opmerkingen c.q. beledigingen geplaatst.

Dit is niet alleen in strijd met de forumregels, het schept bovendien alleen maar verontwaardiging i.p.v. begrip.

Het voorval is iets tussen Martijn en Jacqueline, en áls Ze dat al willen uitspreken, doen Ze dat via P.M. of telefoon o.i.d., maar buiten ons om.

Gisteren heeft onZe ChrisXL al een statement gemaakt waarop Jacq haar post's heeft verwijderd, dat heeft Ze niet Zómaar gedaan !!!

Als 'de rest' haar voorbeeld vlolgt, Zullen er t.Z.t. beslist excuses volgen en is daarmee de Zaak gedaan.

Als dan nog een moderator iedere post wat geen betrekking heeft op Bart's poetsdoeken verwijderd, incl. deZe, kunnen we weer lachen.

Ik hoop op jullie begrip.

Link naar reactie
Na gebruik moeten de doeken drogen. Na één dag in de woonkamer waren de zeem en de Guzzler praktisch droog, Mothers voelde nog wat vochtig aan maar bevatte nog slechts 20 gram water.
Even weer on topic :m: Mag ik de doeken ook buiten te drogen hangen of is dat niet verstandig qua gat in de ozon enzo :lol: Mijn vrouw heeft namelijk een verschrikkelijke hekel aan druppels water op haar zwarte marmer :m:
Link naar reactie
Even weer on topic :m: Mag ik de doeken ook buiten te drogen hangen of is dat niet verstandig qua gat in de ozon enzo :lol: Mijn vrouw heeft namelijk een verschrikkelijke hekel aan druppels water op haar zwarte marmer :m:

Even in de droger kan ook :)

Link naar reactie
dat vraag ik me af ..... neemt de kwaliteit niet af? Wat is beter, laten drogen of in de droger?
Het advies was: niet in de droger. Maar ik ga het niet testen...
Link naar reactie
:blink::nono: dan gaan ze krimpen :smart:

welnee, volgens een groot aantal gebruikers is het juist goed om de droogdoek in de droger te drogen. Daardoor blijft deze veel zachter dan als deze op een droogrekje wordt gedroogd. (tsjezus waar gaat het heen op dit forum, we hebben het nu al over "de was doen" <_< )

Link naar reactie
mag er in dat geval wel wasverzachter bij tijdens het wassen of heeft dat ook weer invloed?

NEE, je moet absoluut geen wasverzachter gebruiken, hierdoor komen de cellen dicht te zitten of zoiets en neemt de doek voor geen meter vocht meer op...

Link naar reactie
Alleen voor delicate was dan toch :blink:

:nono::muur::muur: :smart: :o ik weet het niet meer, waar zijn de vrouwen van het forum als je ze nodig hebt <_<

Ja, ja, een beetje afgeven op de "poetsers" van dit forum, blijk je zelf een fervente wasmiddelenfetisjist te zijn :schater:

Link naar reactie

Testje: badhanddoeken wassen met wasmiddel en een flinke scheut wasverzachter...

Daarna kijken hoe droog je nog wordt bij het afdrogen... Niet dus!

Ofwel... bij deze de hulp van de vrouw die (overigens parttime) de was doet.

Synthetische droogdoeken mogen in de droger, katoenen doeken krimpen.

Ter voorkoming van beschadiging van de tere weefsels kan er gewassen worden in een waszakje (door de vrouw des huizes gebruikt voor de delicate lingerie en beugel-BH's).

En, niet heter dan 40°, beter voor de vezels en spaart het milieu <_< .

Kunnen we ter compensatie weer ongestoord gas geven :blink:.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.