Ga naar inhoud

Droogdoeken vergeleken


Tja

Aanbevolen berichten

Nou, het ging ook over droogdoeken. Dat juliie met mijn topic aan de haal gaan, moet ik ook maar tolereren :schater: .

Okay, okay: mijn test moet natuurlijk wel met een knipoog gelezen worden (zie ook de :surrender: in de subtitel), maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig van aard (zie ook mijn Persoonlijke verklaring). En dat gaat inderdaad zover dat ik even de emmer en de keukenweegschaal erbij pak. Dat ik het resultaat met jullie heb willen delen was misschien een forum-beginnersfout... (alweer: :schater: ).

Overigens heb ik wel diverse briljante bijdrages gelezen die een eigen topic waard zijn (Dr. (S)toploss Online Counceling zou er zo eentje zijn) en geniet van strak geformuleerde uitspraken als: "Frank, ik zeg maar zo, ik heb liever een draadje los dan een (s)toploss" of "poets maar normaal poets je gek genoeg" :wacko: .

Zo hier en daar meen ik echter ook te kunnen lezen dat mensen aanstoot nemen aan commentaar op poetsen. Blijft lastig, dit medium. Een misverstand is gauw geboren. Ik ben iemand van "leven en laten leven", dus voel je alsjeblieft vrij om te zijn zoals je bent en blijf vooral zo.

Poetsliefhebbers zullen hun weg naar carclean poetsforum intussen wel gevonden hebben. Er zullen wel meer van dit soort fora zijn. Ik vond het zelf niet nodig mijn test daar te publiceren, maar heb er ook geen bezwaar tegen. Er zal daar vast een héél andere discussie ontstaan dan hier en misschien dat Dr. (S)toploss daar ook een analyse op los durft te laten. Moet 'ie zich daar wel even inschrijven natuurlijk :nono: ...

Ik wens jullie allemaal weer een prettig weekend!

Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beetje kort door de bocht Dr Phill

Er zijn volgens mij hele volksstammen die harder werken dan jou.

En ook zelfstandig zijn maar minder geluk hebben of in de verkeerde branche zitten.

Maar begrijp mij niet verkeerd ik gun je het geld.

Maar dit topic gaat over droogdoeken.

Misschien iets voor u.

Om eens achter de oren te poetsen.

En het bezweet voorhoofd van al dat keiharde werken.

poets maar normaal poets je gek genoeg.

Hij was ook kort door de bocht bedoeld Nor. Om aan te geven dat ook mensen in dure auto's hard (kunnen) werken. Overigens heb ik voor een ieder respect. Behalve voor mensen die zogenaamd met een gouden lepel in de mond geboren zijn. Ik vind wel dat je het zelf moet verdienen. Nog een paar losse opmerkingen:

Ik had het niet over mijzelf. Ik werk helemaal niet hard (meer) Af en toe een consult en natuurlijk mijn dikbetaalde bijdragen aan dit forum ;)

Volkstammen werken niet, die zitten de hele dag te zonnen en schieten af en toe een bok :schater:

Geluk dwing je af. Hard werken, kansen pakken en logisch nadenken geeft ALTIJD resultaat

Verkeerde branche ??Ik zie af en toe zelfstandigen die een zaak beginnen waarvan je van te voren weet dat het niks wordt. De zogenaamde onder(gang)nemer

En tenslotte, ik kreeg een PM van Tja dat hij het zeer waardeert dat ik zijn topic verklooi :thumbup:

Link naar reactie
En tenslotte, ik kreeg een PM van Tja dat hij het zeer waardeert dat ik zijn topic verklooi :thumbup:

Maar goed, of daar veel waarde aan gehecht moet worden... de beste man doet een wetenschappelijk onderbouwd vergelijkend warenonderzoek naar het vochtabsorberend vermogen van droogdoeken... Tja...

;)

Link naar reactie

:schater: :schater: :schater: Over poetsdoeken en doelgroepvisies... :lol:

Dit is een draadje om te 'bookmarken', als ik even wat te lachen nodig heb ga ik dit leZen, geweldig... :schater:

Het stukje van Tja is er een om indruk te maken op andere fora.

Stel je eens voor dat er op Z3forum.de iemand vraagt waar je de auto mee droog maakt en je stuurt dan Zijn analyse door... :thumbup:

"Die verruckte Höllander... ;) "

Link naar reactie
24 uur per dag? Sta je de kopietjes er met je tong op te likken ofzo? ;)

;)

Beetje on topic blijven graag :schater: Als je meer wilt weten over de orale kwaliteiten van Roger dan moet je hem maar PM'en. 't is hier GVD geen datingsite :rolleyes:

Link naar reactie

Droogdoeken wijsheid Wikipedia:

De favoriete droogdoek van menig huisvrouw uit de vijftiger en zestiger jaren was de D.D.D.D.D.-doek. (De Doek Die Direct Droogt)

Kijk, daar steek je toch weer iets van op.

Link naar reactie
Beetje on topic blijven graag :schater: Als je meer wilt weten over de orale kwaliteiten van Roger dan moet je hem maar PM'en. 't is hier GVD geen datingsite <_<

:schater::schater: Frank, hij is geweldig! <_<<_<:lol: Wat mij betreft, stop niet en ga vooral zo door! <_<

Ik ga de analyse in ieder geval gebruiken om een goede droogdoek uit te zoeken om mijn tranen (van het lachen) mee af te drogen!

Wat een geweldig topic is dit :schater: :ok:

Link naar reactie
:schater::schater: Frank, hij is geweldig! <_<<_<<_< Wat mij betreft, stop niet en ga vooral zo door! <_<

Ik ga de analyse in ieder geval gebruiken om een goede droogdoek uit te zoeken om mijn tranen (van het lachen) mee af te drogen!

Wat een geweldig topic is dit :schater::lol:

Ik begrijp dat jij ook een wetenschappelijke these en bijbehorende verantwoorde discussies bijzonder kan waarderen. Het is ook een serieus onderwerp waar we verantwoord mee om moeten gaan. Gelukkig hebben we Dr. Stoploss die z'n bull heeft gehaald via een schriftelijke NTI cursus in Swahili. :schater:

Link naar reactie
Ik begrijp dat jij ook een wetenschappelijke these en bijbehorende verantwoorde discussies bijzonder kan waarderen. Het is ook een serieus onderwerp waar we verantwoord mee om moeten gaan. Gelukkig hebben we Dr. Stoploss die z'n bull heeft gehaald via een schriftelijke NTI cursus in Swahili. :schater:

Spot er maar mee Yangkie. Jij stortte in Munchen helemaal in (waarvoor iedereen begrip had) en wie heeft je uit de put gehaald? Juist Dr S. :)

Link naar reactie
Spot er maar mee Yangkie. Jij stortte in Munchen helemaal in (waarvoor iedereen begrip had) en wie heeft je uit de put gehaald? Juist Dr S. :)

Zeker geen droogdoek voor de waterlanders erbij gegeven dat hij nu zoveel "dank" laat blijken?

Link naar reactie
Zeker geen droogdoek voor de waterlanders erbij gegeven dat hij nu zoveel "dank" laat blijken?

Waar gaat dit over?

Spot er maar mee Yangkie. Jij stortte in Munchen helemaal in en wie heeft je uit de put gehaald? Juist Dr S. :)

Ah, de tranen van het lachen natuurlijk. Klopt Dr.S de lachtherapie was goed getimed. Het was verder zo saai in Munchen. :schater:

Link naar reactie

Dit leek me een aanhef/taal die een persoon niet bepaald siert en onomstotelijk tot dito reacties gaat leiden.

Wilde je adviseren om deze zelf zsm te verwijderen voordat anderen dit zouden lezen maar ik zie dat ik te laat ben en de geest uit de fles is.

Link naar reactie

Als professioneel hulpverlener en ingewijde zal Dr S. zich maar even in de discussie mengen. Jacq op de een of andere manier irriteer jij nogal wat mensen met je posts. Wat het precies is weet ik niet maar het is zo. Als je dan een van de meest gerespecteerde mensen van het forum op deze manier aanvalt dan zijn de rapen gaar. Martijn stelt zich altijd heel genuanceerd op en heeft je kennelijk via PM erop willen wijzen dat je bepaalde regels/uitgangspunten overtreedt. Jouw reactie is dan niet passend en is alleen voorbehouden aan Roger en ondergetekende, de koningen van de ongenuanceerdheid. Dus wees een kerel en bied je verontschuldigingen aan. :)

Link naar reactie
Maar dat maakt hier toch allemaal niet zoveel uit, lees deze topic maar eens terug.

Als iemand dat vraagt, dan moet je dat ook even doen vind ik.

Ik heb net het topic opnieuw doorgelezen maar kan de Creep en grafsteen reactie toch nog steeds niet plaatsen. Pas daarna ging de geest uit de fles.

Link naar reactie
Martijn stelt zich altijd heel genuanceerd op

X2. Fully agree! (zonder smiley of wat dan ook. Is gewoon zo, heb ik ervaren.)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.