Ga naar inhoud

Droogdoeken vergeleken


Tja

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens, ik zeg de poetsdoek door die forum vervuilers -_- Totaal niet serieus bezig met dit onderwerp :schater:

@ reinder, maak je niet druk doen wij ook niet bijna vakantie :unsure:

Zo hij toont medeleven.

Hij komt zo terug voor het nekschot.

Of nog een pootje er uit trekken.

Je wordt een softie.

Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helemaal mee eens, ik zeg de poetsdoek door die forum vervuilers ;) Totaal niet serieus bezig met dit onderwerp :schater:

@ reinder, maak je niet druk doen wij ook niet bijna vakantie :unsure:

Wel goed afdrogen met een droogdoek

uhhh welke was ook alweer de beste !!!!!!! -_-

Link naar reactie

Toen ik nog een Z3 2.2 had was ik ook altijd aan het poetsen. Nu met de Z4 ///M gebeurt dat nog nauwelijks. Zelfs wassen doe ik niet veel meer. Ik heb de psychologie achter dit fenomeen bestudeerd en kom tot de volgende conclusie.

Veel poetsen en wassen is een compensatie voor het feit dat je weinig vermogen hebt. Kijk maar eens om je heen, alle poetsers rijden in 1.8 tot 2.2 liters. Onder de ///M eigenaren kom je voorzover ik weet geen poetsers tegen (behalve Emanuel maar daar zit een draadje bij los, die vindt het zelfs leuk om auto's van anderen te vertroetelen :unsure: ) en ook de 3.0 liters zijn grotendeels gevrijwaard van dit compensatiegedrag. Feitelijk willen de poetsers laten zien, kijk ik heb weinig vermogen maar ik besta wel, kijk mij eens mooi glimmen. Het is dus enigszins ziekelijk en kan meestal alleen opgelost worden door een ///M te kopen. Vandaar die hype van een paar maanden terug. Veel oudere members rijden nu in een ///M en de newbees openen volop topics over poetsen, wassen,kleien,detailen, etc. etc. Veel members zullen het bovenstaande zien als psychologie van de koude grond maar ga op een stil moment maar eens nadenken waarom je poetst en biecht het daarna maar op. Biechten per PM is toegestaan :schater:

Link naar reactie

Fohnen opzuigen of met een doek drogen, ieder zo z'n meug.

Ik heb meer respect voor iemand die jaren spaart voor een 1.8 en die helemaal zelf betaald dan al die dure bakken die op de NL weg rijden die grotendeels van de bank zijn.

En dan nog een uitgezakte berijder erin hebben die denkt dat ie God is omdat z'n gaspedaal wat driftiger reageert dan de gemiddelde koetspedaal.

Link naar reactie

Voordat iedereen hier fucked up raakt:

@nieuwe poetsers: degenen die hier blijkbaar als anti poetsers bestempeld worden kennen TJA al veel langer. Lees dit dus met een grote knipoog. Zij kennen al veel meer wetenschappelijke beschouwingen van hem over diverse BMW issues.

Mijn aanhef @nieuwe poetsers is natuurlijk fout want er zijn hier gewoon Z rijders, de een is nieuw, de ander ouder, de een poetst, de ander rijdt, de ander kijkt, de ander sleutelt, etc. Who gives a damn.

Link naar reactie
Toen ik nog een Z3 2.2 had was ik ook altijd aan het poetsen. Nu met de Z4 ///M gebeurt dat nog nauwelijks. Zelfs wassen doe ik niet veel meer. Ik heb de psychologie achter dit fenomeen bestudeerd en kom tot de volgende conclusie.

Veel poetsen en wassen is een compensatie voor het feit dat je weinig vermogen hebt. Kijk maar eens om je heen, alle poetsers rijden in 1.8 tot 2.2 liters. Onder de ///M eigenaren kom je voorzover ik weet geen poetsers tegen (behalve Emanuel maar daar zit een draadje bij los, die vindt het zelfs leuk om auto's van anderen te vertroetelen ;) ) en ook de 3.0 liters zijn grotendeels gevrijwaard van dit compensatiegedrag. Feitelijk willen de poetsers laten zien, kijk ik heb weinig vermogen maar ik besta wel, kijk mij eens mooi glimmen. Het is dus enigszins ziekelijk en kan meestal alleen opgelost worden door een ///M te kopen. Vandaar die hype van een paar maanden terug. Veel oudere members rijden nu in een ///M en de newbees openen volop topics over poetsen, wassen,kleien,detailen, etc. etc. Veel members zullen het bovenstaande zien als psychologie van de koude grond maar ga op een stil moment maar eens nadenken waarom je poetst en biecht het daarna maar op. Biechten per PM is toegestaan :schater:

Amen :schater: . Geweldige post.

hoort trouwens wel thuis in de Psychologie lounge! :thumbup: ;)

Link naar reactie
Dr.Stoploss u bent de QP rijders vergeten. Daar heeft u vast ook een diepgaand analyse over gemaakt.

Huh :thumbup: Waarom verdienen die een aparte analyse? ;)

Link naar reactie

allemaal bedankt voor jullie bijdragen!

Dit is een erg vermakelijk topic geworden.

Zelf heb ik sinds een week een droogdoek en ik moet zeggen: stukken beter dan de goeie ouwe zeem. Maar met dit soort teksten maak je geen grappig topic, dus daarom: bedankt voor alle irrelevante off-topic prietpraat!

Link naar reactie

Dr.Stoploss :thumbup:

Wanneer wordt de eerste uitzending verwacht op TV.

Ze worden steeds gekker hier op het forum.

Een berg werk te verrichten Dr.Stoploss.

Maar U Dr.Stoploss hebt toch een ZZZZ MMM.

Dat is toch ter compensatie van een te klein geschapen pikkie.

En impotent zijn.

Als je er over wilt praten PM mij maar. :schater:

Link naar reactie
Dr.Stoploss u bent de QP rijders vergeten. Daar heeft u vast ook een diepgaand analyse over gemaakt.

Tja de QP Rijder :wacko: Een analyse van de QP rijder maken is niet eenvoudig. Dat is net zoiets als een psychologisch onderzoek doen naar de Raphus Cucullatus, ook wel bekend als de Dodo. Klein verschil, de Dodo is helemaal uitgestorven en de QPR (Nee Shayman, niet Queens Park Rangers) bijna. Weinig referentiemateriaal aanwezig en dus is het onderzoek minder zuiver en is de finale conclusie niet zo zeker als bij mijn analyse van de poetsende en niet poetsende medemens.

Goed, naar mijn stellige overtuiging kan de QPR onderverdeeld worden in twee subgroepen. Enerzijds is daar de WBFM, ofwel de WannabeeFamilyman. Dit zijn over het algemeen QP rijders van 25 tot 35 jaar die eigenlijk een gezinnetje zouden willen stichten maar weten dat het er waarschijnlijk nooit van zal komen. Zij kopen een soort van sportieve stationwagen en willen daarmee aangeven (het stationgedeelte) dat zij klaar zijn voor een "Huisje Boompje Beestje Vrouw" Om toch ook beschikbaar te blijven voor vrouwen die daar nog niet aan toe zijn is het sportieve aspect van de QP belangrijk. Beetje onzekere kereltjes dus die gokken op twee paarden. Ook het eten van twee walletjes komt bij deze groep bovengemiddeld vaak voor.

Anderzijds heb ik gedurende het onderzoek een subgroep ontdekt waarbij het gedrag in de literatuur wordt aangeduid als het "Kogelvissyndroom" Kogelvissen hebben de neiging om zich in bedreigende situaties op te blazen. De QPR die tot deze subgroep behoort voelt zich in het dagelijks leven constant bedreigd en heeft het gevoel dat het rijden in zo'n lelijke auto anderen afschrikt. Jongeren die zich een QP niet kunnen veroorloven trekken vaak zwarte kleding aan en dragen zwarte make-up om anderen te intimideren. Dit zijn zogenaamde Gothics. De patient die lijdt aan het Kogelvissyndroom of AfterGothicStoornis is doorgaans goed te behandelen door veel gesprekken en regelmatige forumritten. Onlangs is er ook op dit forum een fanatieke QP rijder overgestapt op een Roadster waarbij overigens door mij niet een duidelijke vaststelling heeft plaatsgevonden of dit forummember tot de eerstgenoemde of laatstgenoemde subgroep behoorde.

Na bovenstaande verhandeling zal het de lezer duidelijk zijn waarom er geen vrouwelijke QPR's zijn. De WBFV bestaat niet omdat een vrouw die een gezinnetje wil stichten daar doorgaans weinig moeite voor hoeft te doen. Zij hoeft niet op jacht maar is de bejaagde. Ook zijn er nauwelijks vrouwen die leiden aan het Kogelvissyndroom. Er zijn wel vrouwelijke Gothics maar doorgaans komen zij voor hun 25e levensjaar tot de conclusie dat hoge hakken en een kort rokje (in casu aantrekken in plaats van afschrikken) veel meer kans geven op een effectieve voortplanting. Zij bereiken daarom zelden het stadium van het Kogelvissyndroom of de AfterGothicStoornis.

The Online Shrink

Link naar reactie
Dat geouwehoer heeft Frank dan ook hard nodig om weer geld bij de bank los te krijgen voor de aanschaf van zo'n dikke uitgezakte auto... :wacko:

't is Frank de laatste keer in ieder geval niet gelukt. Die rode ///M is naar Martijn Z3Midlife gegaan. Volgende keer moet Saskia zelf maar naar DE Bank.

Ik heb meer respect voor iemand die jaren spaart voor een 1.8 en die helemaal zelf betaald dan al die dure bakken die op de NL weg rijden die grotendeels van de bank zijn

Beetje naief Jacq. Denk je dat bij patsers zoals ik die zo'n "dure bak" kopen zonder te sparen het geld zomaar uit de geldautomaat komt? Geloof je net als mijn dochter van 4 in geldbomen? :schater: Of vermoed je net zoals mij zoon dat papa (AKA "de patser") geld verdient door "de hele dag rondjes te rijden in de auto en achter de computer te zitten"

Ik heb meer respect voor een zelfstandig ondernemer die zich jaren het lazarus werkt en het geld voor een ///M ineens kan neerleggen dan al die billenknijpers die jaren moet sparen omdat ze geen enkel risico durven nemen in hun ambtenarenbestaantje en voor elke overminuut een overwerkbriefje bij hun werkgever neerleggen.

Link naar reactie
't is Frank de laatste keer in ieder geval niet gelukt. Die rode ///M is naar Martijn Z3Midlife gegaan. Volgende keer moet Saskia zelf maar naar DE Bank.

Ik heb meer respect voor iemand die jaren spaart voor een 1.8 en die helemaal zelf betaald dan al die dure bakken die op de NL weg rijden die grotendeels van de bank zijn

Beetje naief Jacq. Denk je dat bij patsers zoals ik die zo'n "dure bak" kopen zonder te sparen het geld zomaar uit de geldautomaat komt? Geloof je net als mijn dochter van 4 in geldbomen? :schater: Of vermoed je net zoals mij zoon dat papa (AKA "de patser") geld verdient door "de hele dag rondjes te rijden in de auto en achter de computer te zitten"

Ik heb meer respect voor een zelfstandig ondernemer die zich jaren het lazarus werkt en het geld voor een ///M ineens kan neerleggen dan al die billenknijpers die jaren moet sparen omdat ze geen enkel risico durven nemen in hun ambtenarenbestaantje en voor elke overminuut een overwerkbriefje bij hun werkgever neerleggen.

Beetje kort door de bocht Dr Phill

Er zijn volgens mij hele volksstammen die harder werken dan jou.

En ook zelfstandig zijn maar minder geluk hebben of in de verkeerde branche zitten.

Maar begrijp mij niet verkeerd ik gun je het geld.

Maar dit topic gaat over droogdoeken.

Misschien iets voor u.

Om eens achter de oren te poetsen.

En het bezweet voorhoofd van al dat keiharde werken.

poets maar normaal poets je gek genoeg.

Link naar reactie

Hoef het niet per persoon te weten hoor Stop, wiens auto geleend is en wie het zo ophoest. Blijft andermans probleem, niet het mijne.

En ambtenaren zijn niet altijd de meest hardwerkende mensen maar genoeg mensen in loondienst die wel keihard werken voor hun geld. Gelukkig maar, anders zouden alle ondernemers een dik probleem hebben en helemaal geen tijd meer hebben om in hun dure koetsje te karren.

Zo en nu eerst die naaldhakken maar s uit. Heb nog geen kinderwens nl

Link naar reactie
Toen ik nog een Z3 2.2 had was ik ook altijd aan het poetsen. Nu met de Z4 ///M gebeurt dat nog nauwelijks. Zelfs wassen doe ik niet veel meer. Ik heb de psychologie achter dit fenomeen bestudeerd en kom tot de volgende conclusie.

(behalve Emanuel maar daar zit een draadje bij los, die vindt het zelfs leuk om auto's van anderen te vertroetelen :wacko: )

Frank, ik zeg maar zo, ik heb liever een draadje los dan een (s)toploss :schater::nono: :surrender:

Link naar reactie
Frank, ik zeg maar zo, ik heb liever een draadje los dan een (s)toploss :schater::nono: :surrender:

Hij is leuk Emanuel!

Zijn hier nu echt mensen die denken dat dit echt over droogdoeken gaat?

Tja, die lacht zich echt de ballen uit den broek. (En niks meer zeggen he, rotzak :schater: . We bakken jouw ook nog wel een poets(doek) !! :wacko: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.