Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

begin deze week volgt een uitgebreide update, overzicht van het programma en de datum van al dit leuks :newblush:

momenteel zijn we de eerste set aan voorbereidingen aan het afronden: finale bevestiging van de BMW fabriek.. De hotels voor 12 & 13 juni zijn uitgezocht, zodra de fabriek 110% zeker is, zetten we verdere details online. Deze trip mag je niet missen :thumbup:

Link naar reactie

Het is toevallig zo dat ik op de 13e afreis naar Italië voor mijn vakantie, en via München rijden kost mij 80km extra... Echter, omdat ik op doorreis ga zou ik alleen opteren voor het bezoek aan de fabriek; kan dat?

Link naar reactie
Het is toevallig zo dat ik op de 13e afreis naar Italië voor mijn vakantie, en via München rijden kost mij 80km extra... Echter, omdat ik op doorreis ga zou ik alleen opteren voor het bezoek aan de fabriek; kan dat?

Is waarschijnlijk wel te regelen. We houden je op de hoogte.

Link naar reactie
Jammer maar heel begrijpelijk, we hadden het oorspronkelijk ook liever in het weekend gehad.

Jokkebrok, gisteren hoorde ik van Annelies dat zij geen vrij kan krijgen. Dit is gepland zodat jij de beest kan uithangen in Munchen ;)

Link naar reactie
Jokkebrok, gisteren hoorde ik van Annelies dat zij geen vrij kan krijgen. Dit is gepland zodat jij de beest kan uithangen in Munchen ;)

Ben ik even blij dat mijn vrouw nooit op dit forum zit. :schater::schater:

Link naar reactie

UPDATE

Vandaag wederom naar BMW Welt gebeld.

Heb hen gemeld dat ik twee weken geleden de On Line aanvraag heb gedaan, dezelfde dag de voorlopige bevestiging heb ontvangen maar nog steeds geen definitieve bevestiging heb ontvangen.

Vorige week nog gebeld met BMW Welt en contactformulier ingevuld.

Het helpt blijkbaar allemaal geen reet want ze mailen, bellen en schrijven niet terug.

Advies vandaag van BMW Welt: stuur nog maar een mailtje.

De toonzetting van mijn mailtje is vandaag richting hen dus wel even iets harder en ik heb gemeld dat ik me verbaas over deze gang van zaken.

Misschien toch ook maar een Porsche kopen.

Wordt vervolgd. ;)

Link naar reactie

UPDATE:

Sehr geehrter Herr Kwee,

vielen Dank für Ihre E-Mail zum Thema "Buchungsbestätigung für die Werkführung".

Wir haben Ihre Anfrage direkt an unsere zuständigen Kollegen zur Bearbeitung weitergeleitet.

Sie erhalten innerhalb der nächsten Tage eine Antwort.

Bei weiteren Fragen und Anregungen sind wir täglich zwischen 8.00 und 22.00 Uhr unter der Servicenummer 0180 2 118822 (6ct/Gespräch aus dem Festnetz der DTAG) erreichbar. Sie können uns auch eine E-Mail an infowelt@bmw-welt.com schreiben.

Ganz wie Sie wünschen, wir sind gerne für Sie da.

Mit freundlichen Grüßen

BMW Welt Infoservice

Jaja, eerst zien dan geloven.

Sie können uns auch eine E-Mail an infowelt@bmw-welt.com schreiben.

Heb ik net gedaan stelletje eikels!

Ik zal het even ondertitelen voor degenen die geen duits spreken:

Sehr geehrter Herr Kwee,

Kwee, je bent klant maar dat interreseert ons niets.

vielen Dank für Ihre E-Mail zum Thema "Buchungsbestätigung für die Werkführung".

Potverdorie weer werk voor de klantenservice, was net mijn ledarhosen aan het invetten.

Wir haben Ihre Anfrage direkt an unsere zuständigen Kollegen zur Bearbeitung weitergeleitet.

Evenals al je vorige telefoontjes en aanvragen, vegen wij hier onze lederhosen mee af.

Sie erhalten innerhalb der nächsten Tage eine Antwort.

Je krijgt antwoord maar wij weten nog niet in welk jaar

Bei weiteren Fragen und Anregungen sind wir täglich zwischen 8.00 und 22.00 Uhr unter der Servicenummer 0180 2 118822 (6ct/Gespräch aus dem Festnetz der DTAG) erreichbar. Sie können uns auch eine E-Mail an infowelt@bmw-welt.com schreiben.

Bel en mail ons gerust nog vaker want we hebben al zo contact gehad (eenrichting), kan niet vaak genoeg gebeuren

Ganz wie Sie wünschen, wir sind gerne für Sie da.

Drie L.L vier bier!

Mit freundlichen Grüßen

BMW Welt Infoservice

De prijzen van BMW gaan volgend jaar weer gewoon omhoog, BMW Welt Infoservice

Link naar reactie

Gisteravond laat heeft Z3MRunner de bevestiging van BMW ontvangen dat de rondleiding door de BMW Fabriek op 13 juni om 13.00u door gaat! Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar het resultaat is er. ;)

De afgelopen weken zijn Z3MRunner en ik ook druk geweest met het regelen van het hotel voor de trip.

Dat hotel staat nu vast, zie de eerste post!

In de eerste post is de recente info toegevoegd!

Link naar reactie
11.38u Is ingevuld en verzonden. Nu maar wachten op de reactie

ik ben net al gebeld door het hotel dat jij waarschijnlijk niet de juiste confirmation email hebt ontvangen (het tarief klopt niet), dat wordt zodirect gecorrigeerd ;) .. na de confirmation email hoef je verder niets meer te doen, info over betaling volgt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.