Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

schiet me nog te binnen: toen ik in München was heb ik bij een opticien naar binnen staan staren waar een meid werkt die wel heeft wat de Big Whopper mist. Kan haar niet van m'n netvlies krijgen, denk dat ik een nieuwe bril nodig heb. Is daar tijd voor?

Link naar reactie
schiet me nog te binnen: toen ik in München was heb ik bij een opticien naar binnen staan staren waar een meid werkt die wel heeft wat de Big Whopper mist. Kan haar niet van m'n netvlies krijgen, denk dat ik een nieuwe bril nodig heb. Is daar tijd voor?

Ik vermoed dat er op dit moment dan 15 man met je meegaan. Ik weet niet of het een grote winkel is. :thumbup:

Link naar reactie

ik ben ook wel geinteresseerd. Heb enkel geen z om mee te gaan. Kan die natuurlijk huren, echter ik kan met de 5 misschien als extra bagagebak mee :thumbup:

Moet nog wel ff kijken of ik mijn vrouw of broer meekrijg. Hangt natuurlijk af van datum.

p.s. Is dit eigenlijk voor stelletjes of slechts fuer den Kumpels?

p.p.s. die Fries uit overijssel die houdt wel van trollen zeg. Gaat dat handtasje nu echt een Porker kopen of loopt hij alleen te blaten :nono::wave:

Link naar reactie
ik ben ook wel geinteresseerd. Heb enkel geen z om mee te gaan. Kan die natuurlijk huren, echter ik kan met de 5 misschien als extra bagagebak mee :thumbup:

Moet nog wel ff kijken of ik mijn vrouw of broer meekrijg. Hangt natuurlijk af van datum.

p.s. Is dit eigenlijk voor stelletjes of slechts fuer den Kumpels?

p.p.s. die Fries uit overijssel die houdt wel van trollen zeg. Gaat dat handtasje nu echt een Porker kopen of loopt hij alleen te blaten :nono::wave:

Voorkeur blijft natuurlijk rijden met de Z maar lijkt me dat we hier zeker voor de "oudere" leden soepel mee om moeten gaan. Zet je erbij.

In principe mag iedereen weten of ze alleen gaan, met hun vrouw gaan of met hun vriendin of met een ezel :schater: gaan en visa versa.

De volgende act gaan we in ieder geval verplicht inbouwen:

A Bavarian Evening in Hofbrauhaus

Neem dus allen de lederhosen mee :schater:

Link naar reactie
als ik zo naar de plaatjes kijk in dit draadje en het brallen lees, dan denk ik toch dat een y-chromosoompje verplicht is.

Haha, leuk verwoord (moest het wel even opzoeken want ik ben een techneut en geen bioloog, zo eerlijk ben ik dan ook wel weer) maar het is niet de bedoeling dat dit een vrouwonvriendelijk drankgelach wordt. We gaan met z'n allen plezier maken en genieten zoals dit altijd op dit forum gebeurd.

Volgens mij kom je al niet bij van het lachen als er iemand in lederhosen der stube in komt zetten.

Link naar reactie
Haha, leuk verwoord (moest het wel even opzoeken want ik ben een techneut en geen bioloog, zo eerlijk ben ik dan ook wel weer) maar het is niet de bedoeling dat dit een vrouwonvriendelijk drankgelach wordt. We gaan met z'n allen plezier maken en genieten zoals dit altijd op dit forum gebeurd.

Volgens mij kom je al niet bij van het lachen als er iemand in lederhosen der stube in komt zetten.

Ik begrijp dat jij er dus al 1 hebt aangeschaft..tezamen met Mdv zodat de organisatie duidelijk herkenbaar is :schater::)

Link naar reactie

Het was niet als aanklacht bedoelt. Slechts als constatering. Ik ben absoluut voor brallen, bier zuipen en ongeneerd commentaar geven op vrouwen(lichamen). Ik ben ook zeker in lederhosen als ik meega.

p.s. ook ik ben Ir. , echter mijn wereld is nogal breed :) zoals mijn vroegere slogan al aangaf. Mijn huidige slogan geeft meer de simplistische kant aan. I.e. dat ik (net als alle mannen) sterk door evolutionaire drang geregeerd word.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.