Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Nou waar blijft die info? Het gaat allemaal wel moeizaam hoor. :blink: Ik heb het direct gezegd, dit soort ritten moet je door Roger laten regelen (per ongeluk in Moskou terechtkomen is ook leuk) Zeker zo'n rit naar Munchen, dat moet je niet aan beginners overlaten. :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou waar blijft die info? Het gaat allemaal wel moeizaam hoor. :sick: Ik heb het direct gezegd, dit soort ritten moet je door Roger laten regelen (per ongeluk in Moskou terechtkomen is ook leuk) Zeker zo'n rit naar Munchen, dat moet je niet aan beginners overlaten. :schater:

Data bekend BMW München trip: Do 12 + Vrij 13 + Zat 14 juni 2008

Toelichting: De organisatie heeft keuzes moeten maken omdat een bezoek aan de fabriek niet altijd mogelijk was en omdat BMW nog geen datum wil afgeven wanneer het nieuwe museum open is. Ons oorspronkelijke plan van Vrij-Zat-Zondag bleek dus niet haalbaar.

Voor details zie eerste bericht in dit topic.

Link naar reactie
Nou waar blijft die info? Het gaat allemaal wel moeizaam hoor. :sick: Ik heb het direct gezegd, dit soort ritten moet je door Roger laten regelen (per ongeluk in Moskou terechtkomen is ook leuk) Zeker zo'n rit naar Munchen, dat moet je niet aan beginners overlaten. :schater:
Als ik de route daar naar toe uitstippel is dat een idee :sick:
Link naar reactie
Is er al iets bekend over de kosten ? Ik ga even kijken of ikdie dagen vrij kan nemen...

Kosten Hofbrauhaus 19,50 pp voor feestavond inclusief buffet. Exclusief drank.

BMW fabriek in de orde van 7,- pp

BMW Welt in de orde van 5,- pp

Hotel en lunch moeten we nog uitzoeken. Nadere info volgt nog.

Link naar reactie

:sick: :sick: :blink: 07.00 uur vertrek uit Arnhem, volgende dag om 08.00 uur ontbijt? Het lijkt wel of ik weer in mijn diensttijd bij het Korps Mariniers zit . Deze jongen staat doordeweeks tussen 07.30 en 08.00 uur op dus dat wordt echt een probleem. Nou vooruit, ik ga wel mee maar onder protest :sick:

Link naar reactie
:newblush::newblush::blink: 07.00 uur vertrek uit Arnhem, volgende dag om 08.00 uur ontbijt? Het lijkt wel of ik weer in mijn diensttijd bij het Korps Mariniers zit .

Oh ja, goed dat je het zegt: tenue: korte blouse, lederhosen, geitenharen sokken bergschoenen en gepoetste alpenhorn. :lol:

Link naar reactie
Graag vernemen wij van jullie, wie mee wil/kan gaan op deze data. Wij moeten het e.e.a. binnen 7 dagen definitief gaan bevestigen.

Ik kan over wel/niet meegaan geen zekerheid bieden, schrap mij maar.

Heel veel plezier gewenst enne: rij veilig, mensen!

Link naar reactie
Jur: JA

Liesbeth: JA

(Waar heb ik dat eerder gehoord?) :rolleyes:

Wij gaan mee.

Schrijf ons maar in. Ik heb de lederhose al klaar liggen (nog maar 10 kg afvallen en hij past weer) :fiew:

He, top! Wordt volgens mij echt leuk. Ben zelf nooit in een autofabriek geweest en we stiefelen de hele BMW fabriek door.

Link naar reactie

Het ziet er naar uit dat ik mee kan ! :rolleyes:

Een JA voor mij dus Jenki ! (ps. spel je je naam wel zo !?)

Kan zijn dat er nog een bijrijder mee gaat !? :fiew:

Link naar reactie
Zeg eh....

knipplak

----

18) Edwin (Gaat mee op 12-13-14 juni)

----

Ik ben er ook bij hoor, je denkt toch niet dat ik zoiets aan me voorbij laat gaan! Dus 2 p graag en meervoud GAAN mee

thanks! :kisstogether:

:thumbup:

Whoops, hoe kan ik dit nu goed maken?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.