Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Klinkt leuk, afhankelijk van de datum doe ik / doen we mee. Weet alleen niet of we tegen die tijd vanuit NL vertrekken.

Shayman, betekent dit dat je in een ander land gaat wonen? Of begrijp ik het niet goed?

Link naar reactie
Shayman, betekent dit dat je in een ander land gaat wonen? Of begrijp ik het niet goed?

Ik ben daar inderdaad nog niet verder op ingegaan hier maar ik hoop dat ik binnenkort de 1e Z hier kan presenteren met Poolse platen.

10 jaar terug leerde ik een leuke dame kennen in Spanje maar ze bleek 1.200 km verderop te wonen in de buurt van Krakowa, na 5 jaar besloten we te gaan samenwonen en 2,5 jaar daarna zijn we getrouwd. Dat is nog steeds een genoegen maar zij heeft de wens om terug te gaan en ik wou graag eens wat nieuws proberen aangezien ik aardig ben ingedut in mijn huidige job na meer dan 10 jaar dus ik ben op zoek naar een baan in Polen.

Door mijn ervaring en kennis ben ik inmiddels vrij serieus met 2 bedrijven voor een uitdaging als accountant in die regio. In mijn huidige baan heb ik genoeg uitdaging maar de enige promotie die ik nog maken is richting bedrijfsdirecteur en die positie wordt ingevuld door een man die slechts 10-15 jaar ouder is dan mij dus daar kan ik niet op wachten.

Wanneer er wat zekerheid is dan hoort het forum het per direct want ik sta te stuiteren als een ADHD-er die teveel kleurstoffen heeft gehad om die kant op te gaan.

Cheers

Link naar reactie

He Shayman,

leuk dat je dit met ons wilt delen. Spannend traject. We hopen voor jullie dat het snel waarheid wordt.

Betekent ook dat jij voor ons het eerste evenement in Polen gaat organiseren. :thumbup:

Bij deze is de vacature: Directeur Z3Forum Polski ingevuld. :)

Link naar reactie

Nou dan meld ik mij ook maar aan. Wil eigenlijk niet maar moet van Z3Mrunner. :thumbup: Wel ook onder de voorwaarde dat het inderdaad uit de hand loopt met drank en vrouwen. :thumbup: Zag in een eerdere post dat vrouwen en ezels mee mogen. Zit niet veel verschil tussen m.i. Beiden balken te veel en zijn eigenwijs. Als een ezel kon koken dan wist ik het wel :fiew:

@Shayman. Ik ben 2,5 jaar geleden voor zaken in Polen geweest (Stettin) maar door onze Poolse vriend werd geadviseerd om niet met een BMW te rijden want hij is weg voor je het weet. Dus de Z moet je hier achterlaten. Er zijn natuurlijk ook voordelen. Zo zijn Poolse vrouwen gewillig, mooi en ze kunnen zuipen. Ook kun je op de zondagmarkt nog steeds een zeer fijne Kalashnikov aanschaffen voor weinig. Is nog eens wat anders dan op zondag een bank op de meubelboulevard kopen. Dus Polen ? :) (Is weer eens wat anders dan dat gemekker dat ze onze banen inpikken. Polen heeft ook een hoop goeie dingen)

Link naar reactie

Update:

Organisatoren reeds gespot bij voorbereidingen in Munchen:

335pxlederhosenmediumsmhy7.jpg

Bron: Peter R. de Vries

Het organisatie team is bezig om contact te leggen met das Hofbrauhaus en het BMW Museum.

We merken niet zoveel van de deutsche grundlichkeit want via mail en internet is het moeizaam contact leggen mit unsere freunde.

Deze week maar eventjes bellen en de vragen in goed nagesynchroniseerd duits stellen. :)

Autosalon Singen en das hofbrauhaus worden wat ons betreft in ieder geval opgenomen. :thumbup:

We houden jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Natuurlijk afhankelijk van de datum ben ik zeer zeker geïnteresseerd! Lijkt me leuk!! :rolleyes::blink:

He, leuk Herbert. Het gaat wat moeizaam met het BMW museum. Ze willen zich nog niet vastpinnen op een openingsdatum maar we zijn er mee bezig. Dat museum wordt echt groot en mooi, dus het liefst nemen we dat mee als we toch een eind gaan rijden.

Link naar reactie
Het was niet als aanklacht bedoelt. Slechts als constatering. Ik ben absoluut voor brallen, bier zuipen en ongeneerd commentaar geven op vrouwen(lichamen). Ik ben ook zeker in lederhosen als ik meega.

p.s. ook ik ben Ir. , echter mijn wereld is nogal breed :kisstogether: zoals mijn vroegere slogan al aangaf. Mijn huidige slogan geeft meer de simplistische kant aan. I.e. dat ik (net als alle mannen) sterk door evolutionaire drang geregeerd word.

bla bla

Maar zoals gister besproken met DJL en The Shrike, ik zie zo´n tripje ook wel ziiten. Kan ik al die nieuwe forum die-hards eens in het echtie zien (en lekker "vrijgehouden" worden) :kisstogether:

Link naar reactie
bla bla

Maar zoals gister besproken met DJL en The Shrike, ik zie zo´n tripje ook wel ziiten. Kan ik al die nieuwe forum die-hards eens in het echtie zien (en lekker "vrijgehouden" worden) :kisstogether:

He, geweldig IVO, je staat er bij!!!

Link naar reactie
Ik vind dat het een exclusieve rit voor alleen Z3's moet blijven :kisstogether: en een enkele Porker :thumbup: maar goed er kunnen wel uitzonderingen gemaakt worden geweldig dat jullie erbij willen zijn :kisstogether:

E60 is het meest in de richting wat we kunnen regelen, denk ik...

Link naar reactie

Heb net eindelijk wat info binnen gekregen van Hofbrauhaus. Wacht nog op definitieve bevestiging BMW fabriek.

Vanavond volgt update en exacte data.

We houden het spannend. :blink: maar dit gaat heel gaaf worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.