Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Voor weddenschappen (die ik uiteraard altijd win, anders wed ik niet :thumbup: ) vraag ik altijd chocola of wijn, maar voor zoiets kleins is het met een vermelding op de lijst al goedgemaakt hoor!! :drank:

Het wordt al een flinke lijst!! Ben erg benieuwd!! (en mijn collega's inmiddels ook)

Maar goed ik zal het topic niet verder vervuilen :kisstogether::wave:

Link naar reactie
  • Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jur: JA

Liesbeth: JA

(Waar heb ik dat eerder gehoord?) :kisstogether:

Wij gaan mee.

Schrijf ons maar in. Ik heb de lederhose al klaar liggen (nog maar 10 kg afvallen en hij past weer) :groupwave:

Echt top dat jullie mee gaan. Ik neem aan 2 personen?

Dat van dat afvallen gaat misschien niet goed komen.

Je hebt de lunch waarschijnlijk nog niet gezien. :schater:

afbeelding3smallcv8.jpg

Link naar reactie
Waar ben jij met je gedachten :P dat staat er toch keurig bij :smart:

Dat weet jij best waar ik met mijn gedachten ben ;) Maar ik zie het nergens staan. Sommigen hebben gewoontegetrouw opgegeven dat ze samen komen maar de organisatie heeft de vraag niet expliciet gesteld.

Link naar reactie
ok kinders, weer terug on topic svp. Boeken jullie lekker een spannend weekendje naar dit spektakel dan proberen wij hier een autoritje naar Munchen in elkaar te zetten :smart:

Bedankt voor de link Martijn maar ik vind er geen flikker aan. Havanna Henkie zal zijn ogen wel uitkijken

Link naar reactie
Bedankt voor de link Martijn maar ik vind er geen flikker aan. Havanna Henkie zal zijn ogen wel uitkijken
Ik begrijp uberhaupt niet hoe een gezond boeren jonk aan dergelijke links komt vind ik verdacht :smart:

PS, ik zou het topic niet verder vervuilen

Link naar reactie

@IVOZ3 Jammer dat het niet lukt. Bedankt voor de feed back.

@Z3Stealth: welkom bij de lederhosen afdeling van het forum. :rolleyes: Leuk dat jullie meegaan.

UPDATE:

De organisatie heeft inmiddels ook geschikte hotels in de regio gevonden waar we de Z-tjes veilig kunnen parkeren en op kruip-afstand van het HofBrauhaus.

We hebben de voorlopige bevestiging van de BMW fabriek binnen en wachten op de definitieve bevestiging van hen.

Het gaat allemaal wat traag en moeizaam met deze afdeling. Dat verwacht je toch niet van zo'n fabriek.

Zodra de definitieve bevestiging van de fabriek binnen is, zullen we ook de info over de hotels gaan publiceren.

bmwwelt4js3.jpg

Link naar reactie

UPDATE

Vandaag eindelijk telefonisch contact met BMW Welt.

De reservering voor de Compact tour in BMW is definitief

Voor de definitieve reservering van de fabriekstour gaan zij mij bellen. Blijft allemaal moeizaam maar we blijven doorgaan, komt goed. :angry:

Link naar reactie
UPDATE

Vandaag eindelijk telefonisch contact met BMW Welt.

De reservering voor de Compact tour in BMW is definitief

Voor de definitieve reservering van de fabriekstour gaan zij mij bellen. Blijft allemaal moeizaam maar we blijven doorgaan, komt goed. ;)

j8k01e.gif

:angry:

Link naar reactie

ik had 2 bladen waar stukjes in stonden over BMW Welt en Munchen.

1 pagina uit BMW magazine en een stuk van 6 pagina's in het ledenblad van de KNAC.

Ik heb ze even ingescand en op een filesharingsite gezet.

Klik op de link, klik daarna op de knop free download, typ op de volgende pagina de code over en klik op continue.

Vervolgens nog 1 keer op de knop begin download en het bestand wordt opgehaald.

BMW Magazine

de Auto - KNAC

Link naar reactie
wij gaan helaas niet mee kunnen, dat zijn drie werkdagen, en dat is niet haalbaar voor ons. :unsure:

helaas pindakaas :nono: volgende keer beter :sick:

Jammer maar heel begrijpelijk, we hadden het oorspronkelijk ook liever in het weekend gehad.

Link naar reactie
ik had 2 bladen waar stukjes in stonden over BMW Welt en Munchen.

1 pagina uit BMW magazine en een stuk van 6 pagina's in het ledenblad van de KNAC.

Top Edwin, ik heb ze ook even in het eerste topic geplaatst. THNKS!!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.