Ga naar inhoud

Geile muziek


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
  • 2 maanden later...
Dank dank...inmiddels zou mijn lijstje er alweer anders uitzien denk ik maar goed...

Die lijstjes veranderen continue tenminste bij mij wel. Maar meeste mensen in mijn omgeving waarderen de muziek stijl niet. Nog weer extra motivatie om een z3 te kopen en in te schrijven voor een tourtochtje

Link naar reactie
Die lijstjes veranderen continue tenminste bij mij wel. Maar meeste mensen in mijn omgeving waarderen de muziek stijl niet. Nog weer extra motivatie om een z3 te kopen en in te schrijven voor een tourtochtje

Ach smaak komt met de jaren moet je maar denken :blink: . Ik luister voornamelijk rock/metal mede dankzij mijn werk. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zullen we maar zeggen :( . Andere muziekstijlen kan ik overigens ook gewoon waarderen hoor.

Om nog maar even on-topic te blijven:

Dit was heel vroeger nog wel één van mijn favorieten. Afgelopen maand heb ik ze voor het eerst sinds jaren weer eens live gezien op het W.O.A. ( Wacken Open Air Festival in Duitsland). Erg goede liveband moet ik zeggen...heb niet het gehele optreden meegekregen aangezien er natuurlijk ook gewoon gewerkt moest worden.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Draai je dat ook in de Z? (Dan neem ik, indien nodig, een headset mee :thumbup:).

Maar ook de piano mag er zijn:

(The Pianist, heb de aftiteling toen helemaal gekeken. Geweldig hoe die man piano speelt.)

Zal maar ophouden met deze post vol te zetten met youtube'jes.. anders staat de pagina weer zo vol ;)

#Edit: Zet er gewoon wat meer bij :thumbup:

Geweldige muziek van Michael Nyman, de film is ook niet slecht:

En hier heeft Yan Tiersen een knap stukje werk neergezet:

Link naar reactie
Hij is ... erm ... bijzonder :schater:

Da's nog steeds het understatement van het jaar ;)

Wel leuk altijd; werkelijk knotsgekke figuren.

Hij doet me overigens heel erg aan falco denken (had ze overigens ook niet allemaal op een rijtje :wave: )

Overigens bemerk ik altijd dat ik bij harde snelle muziek (knoerdhard rammstein etc) ik juist heel langzaam ga rijden. Op een gegeven moment rij ik dan werkelijk 90 oid op de snelweg :schater:

Link naar reactie
Da's nog steeds het understatement van het jaar :thumbup:

Wel leuk altijd; werkelijk knotsgekke figuren.

Hij doet me overigens heel erg aan falco denken (had ze overigens ook niet allemaal op een rijtje ;) )

Overigens bemerk ik altijd dat ik bij harde snelle muziek (knoerdhard rammstein etc) ik juist heel langzaam ga rijden. Op een gegeven moment rij ik dan werkelijk 90 oid op de snelweg :schater:

Als je wilt komen kijken 30 nov.

http://www.tivoli.nl/agenda/informatie/dat...el/ELECTRIC+SIX

Maar heerlijke clip, voor mij dan. Alles wat fout is komt er in voor, maar tegelijkertijd, als je de songteksten echt analyseert, gaat het over de uitbuitingen door en van de film en ... ahum industrie.

En zo heeft bijna ieder E6 nummer wel iets in zich. Ach, je moet er wel van houden :wave:

En nee, met harde muziek gaan de meeste mensen juist harder van rijden, vandaar dat ik meestal maar Jan Akkerman of BNR heb opstaan ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Ik blijf toch bij mijn "ouwe meuk"...

Level 42

Sting

Police

Zucchero

Go West

Spandau Ballet

Duran Duran

Phil Collins

Michael McDonald

ABC

(God, 't lijkt wel een revival of the eighties... ;))

Maar goed, bovenstaande liefst live en kneiterhard!

Jahaaaa, ik lijkt wel nie wies, kweet ut :wave:

  • Like 1
Link naar reactie

Daar zit wat typische new wave/new romantics tussen zeg (go west... :wave: ).

Maar level42 is van huis uit natuurlijk een geweldige funkband.

Zelf luister ik eigenlijk allerlei muziek tussen jaren 60 en nu, ook in de auto.

Favorieten o.a. Franz ferdinand, Radiohead, Marcus Miller, Level42, Billy Joel, Beatles, hooverphonic, oasis, Pink Floyd, Gorillaz, De Dijk, Tears for fears, crowded house etc etc teveel om op te noemen.

Ik heb niet echt specifieke muziek waarmee ik scheur denk ik. (echt scheuren doe je met de radio uit; je moet de motor horen)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.