Ga naar inhoud

Geile muziek


The Shrike

Aanbevolen berichten

We hebben meerdere keren over muziek gel*ld, maar ik geloof geen draadje met geile muziek voor in de auto waar je een spastische rechtervoet van krijgt.

Deze hoor ik recentelijk weer veel op de radio en is wel erg lekker:

Cold War kids - hang me up to dry (geeft vooral surrealistisch sfeertje representatief voor het inhalen van vrachtwagens op hoge snelheid)

edit: 14 nov

extra muziek voor op de autobahn.

Heerlijk vout Candyshop

Nostalgie

Klassiek autobahn

afslag naar antwerpen acieeed (nog ff op play drukken)

nu we toch in belgie zijn front242

en weer opschakelen wortels

ff achter vrachtwagen vast

shit, nog een vrachtwagen met

het wordt donker

we zijn allemaal

allemaal in de

kijk uit voor de duivel

voor de

liefhebbers

Voeg de linkjes naar de mp3-tjes (wel legaal anders krijgt Ivo problemen) maar toe beneden, inclusief een persoonlijke noot waarom. Ik zal mijn lijst de aankomende tijd verder uitbreiden.

Link naar reactie

Ahhhh....muziek :newblush:

Even een tip voor de liefhebbers : Op Arrow Classic Rock FM is het momenteel Rocktober :wave: ;) :lol2:

Ik heb helaas geen linkjes maar kan wel een paar van mijn favorieten neerzetten natuurlijk :

1 : Status Quo = Rollover Laydown

2 : AC/DC = Whole lot of Rosie

3 : Black Sabbath = Paranoid

4 : Gotthard = Meerdere nummers eigelijk

5 : Metallica = One

6 : Sepultura = ook iets teveel om op te noemen

7 : Steve Vai = for the love of god

Het meerendeel is toch eigelijk wel rock / metal op gitaargod Steve Vai na dan !!

Ik wil natuurlijk geen reclame maken maar kijk ook eens hier : www.usmusiccorp.com

Link naar reactie

Voor het wat rustigere werk (lowriding)

RAP

R&B

Phil Collins (in the air tonight)

UB40

Bob Marley

Voor het wat ruigere werk (inhalen op de autobaan of uitgedaagt worden)

Metallica ,

Three doors down (Kryptonite)

Trance

Golden Earring (Radar Love)

of gewoon geen muziek en naar het gebrul van motor luisteren!!!!! :newblush:

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie

Met het geluk dicht bij de grens te wonen en daardoor dus regelmatig die spastische rechtervoet haar gang te laten gaan onder begeleiding van onderstaande nummers:

Underworld Born Slippy (Nuxx)

Chicane Disco Citizens mix

Yello The Race

Robyn With every heartbeat

Snap! It's not over

Genesis Tonight, Tonight, Tonight

Savage Garden To the moon & back

Depeche Mode Precious

Armin van Buuren Hyme

Sash! Stay

... om maar wat te noemen :birthday:

Link naar reactie

Jumpstyle, louter Jumpstyle.

Ik zou met Saskia JUMPEN bij Ruud, maar die vertelde me dat ze niet stuiterend door die toko heen kon! :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie

Hmm,

Mixje van Paul van Dijk,Ronald Molendijk,Faithless,Prodigy,fatboy Slim,MoloKo,Deelite,jamiroQuai,Dj Jurgen,Aphex Twin,Jaydee(plastic dreams).

Ook wel,Live,Coldplay,Amy Winehouse,Lenny Kravitz,Joe Cocker,Police,De Dijk,IOS,

T'is eigenlijk maar net welke bui je hebt toch?!

Soms is 't al een voldoening alleen je Z te horen snorren.

Greetz wout

Link naar reactie

Tja voor de rustige wegen door Toscane zeg ik beetje Bloomingdale en Budha bar....

En voor de autobahn ga ik voor Joji Biomehanica (wie??) Sven Vath (dit weekend weer fantastisch in The Sand) Markus Schulz, Gabriël & Dresden, Tom Harding, Steve Lawler.

Allen uiteraard bekende hier op het forum.......

André

Link naar reactie

Muziek op de Autobahn? Hoor je niets van met 270 km pro stunde en dakkie naar beneden. :fiew:

Maar hier in NL hebben we ook altijd snerpende gitaren, heerlijk, zonnetje op je knar, gitaren die de fluitende vogels overstemmen, wat wil je nog meer... B)

Link naar reactie
ik heb sinds kort zelf K3 in de auto :schater:

Keihard afleren. :muur: Natuurlijk moeilijker als 2e papa, maar de mijne krijgt gewoon alleen onze muziek te horen (naast Nijntje en Tiny Love DVD's met wat muziek <_< ). Hij is nu al zo gebrainwashed dat hij alleen danst op goeie jazz, reggae, goeie rock en wat goeie crossovers (UDS :D ). Hij staat dan ook regelmatig te headbangen in de keuken en we rijden met z'n drieen regelmatig als een soort wayne's world al headbangend door NL.

Zijn favo liedje van nu is your crazy van G 'n R. Ligt hij heerlijk mee te zingen "Say Say Say, wauw" (p.s. Say als in "CraSay", hij kan het nog niet helemaal uitspreken. SCHATTIG)

Link naar reactie
......................... hij kan het nog niet helemaal uitspreken (SCHATTIG)

Die grote brave pappa Bart ! <_<

Wanneer wordt je weer een stoere Z-rijder !!! ??? :schater:

Link naar reactie

Mijn muzieksmaak gaat echt van links naar rechts over het spectrum; van Acda & De Munnik tot Rammstein, van Howlin' Wolf tot iets klassieks van Dvorak en van Etta James tot Gwen Stefani maar...

... wanneer je echt hard wil rijden dan moet je Testament in de cd-speler hebben, zo snel maar toch zo mooi en zuiver! Ga even naar Bearshare ofzo en download "Practice what you preach" (of spendeer een tientje bij de Free Record Shop voor de cd) , je zal er geen spijt van krijgen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.