Ga naar inhoud

Geile muziek


The Shrike

Aanbevolen berichten

Waar je harder door gaat rijden (ik tenminste) is de Soundtrack CD van de super racegame NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 :

The Doors featuring Snoop Dogg - "Riders On The Storm" (Fredwreck Remix)

Capone - "I Need Speed"

Chingy - "I Do"

Sly Boogy - "That'z My Name"

Xzibit - "LAX"

Terror Squad - "Lean Back"

Fluke - "Switch/Twitch"

Christopher Lawrence - "Rush Hour"

Felix da Housecat - "Rocket Ride" (Soulwax Remix)

Sin - "Hard EBM"

FREELAND - "Mind Killer" (Jagz Kooner Remix)

Paul Van Dyk - "Nothing But You (Cirrus Remix)"

Sonic Animation - "E-Ville"

Killing Joke - "The Death & Resurrection Show"

Rise Against - "Give it All"

Killradio - "Scavenger"

The Bronx - "Notice of Eviction"

Ministry - "No W"

Queens of the Stone Age - "In My Head"

Mudvayne - "Determined"

Septembre - "I am Weightless"

Helmet - "Crashing Foreign Cars"

Cirrus - "Back on a Mission"

Spiderbait - "Black Betty"

Skindred - "Nobody"

Snapcase - "Skeptic"

Unwritten Law - "The Celebration Song"

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik kan er Zelf lekker op trippen en heb het nog geen uur geleden gedownload: Een mix van Axwell and Dirty South Remix van het Zoepahgave nummer van The Temper Trap - Sweet Disposition... :newblush:

Liefhebbers m/v van een lekkere beat moeten het toch eens even opZoeken!

Link naar reactie
Vind het wel een beetje vreemd dat Mojo die tickets uit het systeem haalt.

Mojo heeft zijn centen, tussenhandel heeft zijn centen, maar de koper heeft een probleem.

Inderdaad een beetje vreemde gang van zaken...maar ja gelukkig hoef ik (bijna) nooit kaartjes te kopen...

Zie je geld maar eens terug te krijgen.. :thumbup:

Link naar reactie
Inderdaad een beetje vreemde gang van zaken...maar ja gelukkig hoef ik (bijna) nooit kaartjes te kopen...

Oh ja, dat is ook zo. Zeg vriend, jij kon toch af en toe ook aanhangsels meenemen naar concerten (en afterparties met 5000 geile bloedmooie wijven). Ik bied me bij deze aan voor het Rammstein concertje als aanhangsel.

Link naar reactie
Oh ja, dat is ook zo. Zeg vriend, jij kon toch af en toe ook aanhangsels meenemen naar concerten (en afterparties met 5000 geile bloedmooie wijven). Ik bied me bij deze aan voor het Rammstein concertje als aanhangsel.

Je bent niet de enige die zich daarvoor aanbiedt :thumbup: . Ik kan inderdaad altijd wel 2 a 3 aanhangsels meenemen ...maar ja tieten eerst he :schater:

Aankomende Zaterdag trouwens naar een concert van Gotthard in DL ....

Link naar reactie
Vind het wel een beetje vreemd dat Mojo die tickets uit het systeem haalt.

Mojo heeft zijn centen, tussenhandel heeft zijn centen, maar de koper heeft een probleem.

Nou, ten eerste betaalt de koper (veel) te veel als ie bij een tussenhandelaar z'n kaartje koopt. De tussenhandelaar moet er immers ook op verdienen. Ten tweede blijven er bij Mojo minder kaartjes over voor de normale consument (tegen de normale prijs) als tussenhandelaren massaal kaartjes opkopen.

De consument is beter af zonder tussenhandel. Hoe sneller die lui uit de markt getrapt worden, hoe beter het is. :thumbup:

Link naar reactie
Nou, ten eerste betaalt de koper (veel) te veel als ie bij een tussenhandelaar z'n kaartje koopt. De tussenhandelaar moet er immers ook op verdienen. Ten tweede blijven er bij Mojo minder kaartjes over voor de normale consument (tegen de normale prijs) als tussenhandelaren massaal kaartjes opkopen.

De consument is beter af zonder tussenhandel. Hoe sneller die lui uit de markt getrapt worden, hoe beter het is. :thumbup:

onzin de consument is niet verplicht te veel te betalen en mojo moet niet zeuren want ze geven de kaarten sowieso niet weg....in dit geval =400/800 voor mojo is dit ook handel 2x verkopen dan moeten ze een manier bedenken om de tussenhandel buitenspel te zetten zonder consumenten te duperen want iets wat je gekocht en betaald hebt is immers je rechtmatig eigendom en niet van diefstal afkomstig en mojo krijgt waar het recht op heeft!! mischien dat ze iets met geregistreerd memberschip zouden kunnen proberen lid worden en dan de mogelijkheid hebben om een max aantal kaartjes te kopen :D

Link naar reactie
onzin de consument is niet verplicht te veel te betalen

Doordat tussenhandelaren massaal kaartjes kopen blijven er minder kaartjes over voor consumenten. Het aantal kaartjes is immers niet oneindig. Er zijn dus meer consumenten die achter het net vissen dan wanneer deze tussenhandel niet zou bestaan. De consument die niet via Mojo een kaartje heeft kunnnen bemachtigen, is dus min of meer overgeleverd aan de tussenhandelaren om alsnog - tegen veel teveel geld - hetzelfde kaartje te kunnen kopen dat hij eigenlijk gewoon rechtstreeks bij Mojo had moeten kunnen kopen.

De tussenhandel is altijd nadelig voor de consument en alleen voordelig voor de tussenhandelaar zelf. Het is parasiteren op cq misbruik maken van de populariteit van sommige artiesten en de schaarsheid van kaartjes.

dan moeten ze een manier bedenken om de tussenhandel buitenspel te zetten zonder consumenten te duperen
Consumenten moeten zo onderhand toch gaan beseffen dat kaarten die niet rechtstreeks bij Mojo zijn gekocht, een grote kans hebben om ongeldig te worden verklaard. Zo gauw dat besef algemeen is doorgedrongen heeft de tussenhandel geen klandizie meer en zijn we er hopelijk vanaf.
mischien dat ze iets met geregistreerd memberschip zouden kunnen proberen lid worden en dan de mogelijkheid hebben om een max aantal kaartjes te kopen :thumbup:
Volgens mij is er al een maximum aantal kaartjes per klant (een stuk of 6 of 8, meen ik). De tussenhandelaar koopt niet zelf een paar honderd kaarten, maar laat een stuk of wat studenten allemaal het maximaal aantal kaartjes voor hem kopen.
Link naar reactie
Doordat tussenhandelaren massaal kaartjes kopen blijven er minder kaartjes over voor consumenten. Het aantal kaartjes is immers niet oneindig. Er zijn dus meer consumenten die achter het net vissen dan wanneer deze tussenhandel niet zou bestaan. De consument die niet via Mojo een kaartje heeft kunnnen bemachtigen, is dus min of meer overgeleverd aan de tussenhandelaren om alsnog - tegen veel teveel geld - hetzelfde kaartje te kunnen kopen dat hij eigenlijk gewoon rechtstreeks bij Mojo had moeten kunnen kopen.

De tussenhandel is altijd nadelig voor de consument en alleen voordelig voor de tussenhandelaar zelf. Het is parasiteren op cq misbruik maken van de populariteit van sommige artiesten en de schaarsheid van kaartjes.

Consumenten moeten zo onderhand toch gaan beseffen dat kaarten die niet rechtstreeks bij Mojo zijn gekocht, een grote kans hebben om ongeldig te worden verklaard. Zo gauw dat besef algemeen is doorgedrongen heeft de tussenhandel geen klandizie meer en zijn we er hopelijk vanaf.

Volgens mij is er al een maximum aantal kaartjes per klant (een stuk of 6 of 8, meen ik). De tussenhandelaar koopt niet zelf een paar honderd kaarten, maar laat een stuk of wat studenten allemaal het maximaal aantal kaartjes voor hem kopen.

dus mojo krijgt gewoon geld en moet niet zeuren en zelf met een oplossing komen vraag en aanbod=marktwerking die arme studenten moeten toch ook een zakcentje verdienen om die te dure kamer te kunnen huren voor te veel geld omdat er schaarste is zie aanbod/vraag ze moeten niks en kunnen ook thuis blijven wonen je mag naar een concert en moet niks als je het er dus voor over hebt betaal je ergens wat te veel voor.. zo werkt het in de wereld trouwens een dacia logan brengt je ook van A naar B dus volgens goed sociaal principe dragen de sterkste schouders de zwaarste lasten :schater:

Link naar reactie
dus mojo krijgt gewoon geld en moet niet zeuren en zelf met een oplossing komen vraag en aanbod=marktwerking die arme studenten moeten toch ook een zakcentje verdienen om die te dure kamer te kunnen huren voor te veel geld omdat er schaarste is zie aanbod/vraag ze moeten niks en kunnen ook thuis blijven wonen je mag naar een concert en moet niks als je het er dus voor over hebt betaal je ergens wat te veel voor.. zo werkt het in de wereld trouwens een dacia logan brengt je ook van A naar B dus volgens goed sociaal principe dragen de sterkste schouders de zwaarste lasten :schater:

Eh... wat? :thumbup: Eén woord: interpunctie.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.