Ga naar inhoud

Geile muziek


The Shrike

Aanbevolen berichten

Wellicht dat sommigen van jullie deze al wel kennen maar wilde hem toch even delen...

Wordt momenteel erg gehypt op 3FM maar naar mijn mening (zie disclaimer :rolleyes: ) niet geheel onterecht :rolleyes:

TERECHT. Ik was er bij op Lowlands en dat was te gek. En ik heb weinig met hiphop normaliter.

Link naar reactie

aha, een remake van Guru's jazzmatazz met een beetje Jamiroquai en een snuifje reggea. In het eerste liedje klonk dat niet helemaal door, en leek het meer op Miles Davis. Ik vind het wel leuk. Ik luister echter al sinds vorige eeuw niet meer naar de staatsradio, dus ik had dit gemist. Hoedanook, het past wel in JD Kroeske's smaak, echter die draait nu zo vroeg in de ochtend, dat ik hem mis. Misschien zijn podcasts maar aanzetten.

In dezelfde lijn en ook leuk

Link naar reactie

Klinkt ook erg lekkahh :fiew:

Als we dan toch een beetje in de hibbediehophop en jazz sferen zitten....

C-Mon & Kypski (featering Pete Philly):

Zelfde nummer maar dan met Wouter Hamel ( Live op de Uitmarkt Utereg) ... :

Nog wat meer Pete Philly & Perquisite:

Link naar reactie
  • Administrator
In dezelfde lijn en ook leuk
Als we dan toch een beetje in de hibbediehophop en jazz sferen zitten....

Als we inderdaad die kant opgaan, dan kan Ne'erlands trots (in bange dagen) op dit vlak natuurlijk niet ontbreken:

Kraak en Smaak - Squeeze me (kunstig clipje ook wel):

Ook aardig Van Kraak en Smaak, maar minder jazzy: Plastic People (duidelijk pre-wacko jacko verscheiden):

En weer meer jazzy / hibbediehophop-you don't stop:

Goldfish - Cruisin' through

en

Goldfish - Soundtracks and Comebacks

Link naar reactie
  • Administrator

En speciaal op de Deutsche Autobahn ben je wel op je plaats met deze track:

(Ook leuk voor de liefhebber van de betere Duitse teksten: zoals: "Die Stadt ist voller dehydrierter Alkohol-Kadaver" en "Ich brauch’ ein Büstenhalter für meine Tränensäcke".)

KIZ - Was kostet der Fisch

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zo.... na mijn vorige onzin maar weer eens even wat echt gitaarwerk van Buckethead

Ik kon de man nog niet ( 1 generatietje na mij ? Is mooie luistermuziek, maar dwalen jullie hiermee niet van het topic af?

Ik bedoel.., het is muziek voor op de autobaan!

Voor mij betekend dat, 180km per uur met 2 politie autos met loeiende sirenes achter me.

De adreline giert door mn keel, ik hoor door de radio River deep , mountain high van tina turner, draai de volumeknop nu helemaal open en trap het gas nog dieper in.

http://www.youtube.com/watch?v=4KkMSkmx7sM

Dat versta ik nou onder autobaan muziek.

(note, dit is een Phil Spector (wall of sound) opname) let ook op de keurige ikettes in hun zedige jurkjes

Link naar reactie
Ik kon de man nog niet ( 1 generatietje na mij ? Is mooie luistermuziek, maar dwalen jullie hiermee niet van het topic af?

Ik bedoel.., het is muziek voor op de autobaan!

Ik denk een generatie of 2,3 na jou als ik de post van Ike en Tina zo eens bekijk :schater: . Denk dat iedere generatie zo zijn eigen autobahn muziek heeft....dus afdwalen mwahh nee niet echt :thumbup:

Link naar reactie
Ik denk een generatie of 2,3 na jou :schater:

Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben :schater:

Maarre, wel een geluidje he? Durf je de knop helemaal open te draaien?

Er staan overigens meer recente opnamen (met kleur :thumbup: ) op Youtube, maar dit is wel de beste (dit geldt niet voor de ikettes, naar mate hun rokjes korter en het dansen meer heftig, werden zij juist beter.

Link naar reactie
Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben :schater:

Maarre, wel een geluidje he? Durf je de knop helemaal open te draaien?

Er staan overigens meer recente opnamen (met kleur :thumbup: ) op Youtube, maar dit is wel de beste (dit geldt niet voor de ikettes, naar mate hun rokjes korter en het dansen meer heftig, werden zij juist beter.

Ik heb de knop altijd vol open hoor...dan komen de meeste nummers namelijk het best tot hun recht...

Tja als we het dan toch over oldies hebben...jouw generatie neem ik aan :wave:

Link naar reactie

Nu we toch jazz en grote gitaristen in een topic stoppen... ik luisterde van de week weer eens naar Alan Holdsworth. Ga er maar geen filmpje bijzetten want de man moet je horen niet zien.

Link naar reactie
Nu we toch jazz en grote gitaristen in een topic stoppen... ik luisterde van de week weer eens naar Alan Holdsworth. Ga er maar geen filmpje bijzetten want de man moet je horen niet zien.

Hmmm goede keus....was meen ik ook gitarist bij Level 42 :thumbup:

Dit jochie heeft ook aardig talent..

Tijdje geleden trouwens nog naar een concert van deze man geweest.....echt een aanrader !!

Link naar reactie
Hmmm goede keus....was meen ik ook gitarist bij Level 42 :thumbup:

Iedereen heeft zo zijn donkere periodes. Is die jongen (of is het een meisje) rechts nl. niet de gitarist uit jou avatar?

pantwj9.jpg

Link naar reactie
Tja als we het dan toch over oldies hebben...jouw generatie neem ik aan :thumbup:

Generatie zou best kunnen. Waarom denkje dat ik dit mooi zou vinden?(De uitvoering door frank en nancy sinatra was overigens een wereldhit).

I like to sing it rough zegt tina altijd bij een uitvoering van Proud Mary (zingt ze beter dan in de originele uitvoering van mn favoriete band CCR.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Generatie zou best kunnen. Waarom denkje dat ik dit mooi zou vinden?(De uitvoering door frank en nancy sinatra was overigens een wereldhit).

I like to sing it rough zegt tina altijd bij een uitvoering van Proud Mary (zingt ze beter dan in de originele uitvoering van mn favoriete band CCR.

J Fogerty sings proud Mary at Blues Peer

John Fogerty afgelopen zomer gezien op Bluesfestival in Peer.

Stond ervan te kijken hoeveel hits die kerel ooit geschreven heeft.

Het optreden was een 2 uur durende Best of... Schitterend !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.