Ga naar inhoud

Geile muziek


The Shrike

Aanbevolen berichten

Ben ik de enigste op dit forum die van hardstyle houd? :thumbup: Nu is dat ook wel vrij underground :blink:

Je bent zeker niet de enige! De wereld van Technoboy en The Prophet zal velen weinig zeggen (of als utopische sci-fi karakters klinken), maar knallen gaat gewoonweg heerlijk op een goeie set van deze lui.

Desalniettemin: beste autorij CD:

Metallica - S&M CD II (Nothing else matters, Sad but true, Enter Sandman...)

Link naar reactie
Ik stel voor met het knallen team David even regelen please :rolleyes::schater:

Kunnen jullie gevoelige oortjes dat wel aan dan ?

Hier Kirk Hammett's (gitarist Mettalica) Randall signature amp :

undefined

Laten ze eerst maar weer eens in NL optreden...dan zal ik eens kijken wat ik kan doen maar kan nu al zeggen dat ik maar voor een beperkt aantal mensen backstage kaarten zal kunnen regelen dan wel concert kaarten.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ben MegaMetallifan van het eerste uur (toen niemand ze nog kende zeg maar)

ik vind the black album ook goed, en ja, ik weet dat ik dan een laatkomer ben en dat dit geen "echte" Metallica muziek is, maar ik vind de rest niet zo veel. Sorry. Daarnaast vind ik die Lars een beetje een zielige zeiker mbt downloading muziek.

[sidetopic] IMHO heeft de muziekindustrie het daar zelf naar gemaakt door jarenlang te veel te vragen. Optredens, daar moet je geld aan verdienen. Dat mp3-tje is slechts marketing. Dat heet verandering. Echter, zoals bekent, hebben dinosauriers hier problemen mee, wat als je niet kunt veranderen, dan sterf je uit. Ze begrijpen nog steeds niet dat continue verandering de status quo is. [/sidetopic - raaskalmode]

Voor goede hardrock blijf ik liever bij

.
Link naar reactie
Gast bob rozz
subtiel :thumbup: , maar ik mis het melodieuse van Sepultura.

hahaha....dan moet je je maar eens in meshuggah verdiepen....

kan sepultura nog een puntje aan zuigen, maar dat is weer persoonlijk :mellow:

Link naar reactie
  • Administrator
Ben ik de enigste op dit forum die van hardstyle houd? :thumbup: Nu is dat ook wel vrij underground ;)

Volgens mij ben ik de enige hier die er absoluut NIET van houdt :mellow:

Neh, doe mij maar een potje stevige funk/jazzrock/fusion/disco/pop :thumbup:

Link naar reactie

Ik draai heel vaak nog deze CD. Niets lekkerder voor een lange rit. Een stevig rockende roadmovie al zou ik 'm beschrijven.

890c2a0a_1.jpeg

filmpje

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

leuke bandjes, maar allemaal "geloel" zou de oostenrijkse (feijenoord)trainer Ernst Happel gezegd hebben.

Mijn 1.9 schiet door naar 5000 toeren bij composities van john fogerty met de CCR band of de covers daarvan door status qou(rocking all over the world) , tina turner (proud mary) etc.

Link naar reactie

Voor mij onder andere Slagerij van Kampen. al jaren liefhebber van en elk jaar naar concert geweest . Moet je een keer gedaan hebben om muziek niet alleen te horen maar ook te voelen. (Het hele gebouw schud op zijn grondvesten)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.