Ga naar inhoud

Z3 Forum meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Das een hele lijst met Limbo's!! Dat wordt dat vast wel vlaai op de meeting!

Goede tip, moet ie alleen goed verpakt worden en we exact te horen krijgen met zijn hoevelen we zijn!! ;)

:rolleyes: Dit is ondertussen goed geregeld :blush:

Link naar reactie

:rolleyes: Wel vervelend weer om schoon te maken met die felle zon, stof, kleine vlekjes, alles valt op.

En nou zit m'n toetsenbord ook helemaal onder het modder omdat ik alleen even een sigaret kwam pakken tussen het wassen door en het niet kon laten om te posten :blush:

Link naar reactie

:rolleyes: Vandaag ruim 4 uur aan het poetsen geweest. Heel de dag mooi weer, hopelijk morgen ook ;)

Mijn vriendin kon niet zo goed helpen ivm schouderontsteking, dus da's lastig. Helemaal gewassen + Zymol cleaner + Zymol wax.

Verder velgen in de Teflon gezet, alle rubberstrips ingevet, Z3 Forum stickers geplakt en de binnenzijde gesopt. Alleen geen stofzuiger gebruikt, daar had ik geen zin meer in ... :blush:

Ik ben er klaar voor :D

Link naar reactie
:blink: Vandaag ruim 4 uur aan het poetsen geweest. Heel de dag mooi weer, hopelijk morgen ook B)

Mijn vriendin kon niet zo goed helpen ivm schouderontsteking, dus da's lastig. Helemaal gewassen + Zymol cleaner + Zymol wax.

Verder velgen in de Teflon gezet, alle rubberstrips ingevet, Z3 Forum stickers geplakt en de binnenzijde gesopt. Alleen geen stofzuiger gebruikt, daar had ik geen zin meer in ... :)

Ik ben er klaar voor B)

Glim Glim, Velgen in de teflon, had ik nog niet van gehoord, spray of zo :huh: Heb je de nieuwe velgjes al gemonteerd :huh:

Hoop dat er niet te veel vliegen zijn :(

Link naar reactie

Voel me nu toch verplicht om strax toch nog ff een stofzuiger en een hogedrukspuit door en over de QP te halen.Dacht vandaag geen huishoudelijke dingen te moeten doen. :blink::huh:

Groet,

Link naar reactie

Ben Zelf nét klaar met het vertroetelen van Zedri.

Haar wieletjes heb ik gedemonteerd, ook van de binnenkant gereinigd en net als Yvo beschermd, maar dan met BMW wax.

Lekker van binnen alles nagepoetst, klaar voor een heerlijke dag morgen.

Toen ik in het donker met een looplamp de wielen weer was aan het monteren,

heb helaas ook geen "pitcrew", besefte ik dat ik weer eens aan het overdrijven was.

Tijd om te stoppen dus.

Tot morgen ! :blink:

Link naar reactie

Mijn complimenten aan Ivo en vriendin voor de geslaagde meeting en de heerlijk ontspannende dag geen enkel moeten maar alleen lekker relaxen Leuke mensen ontmoet en heb nu een realistich beeld achter de namen :blink:

En heb weer 515 km op de klok erbijgereden vandaag

Groet,

Link naar reactie

Een woord SUPER :cool::(:blink:

Zeker voor herhaling vatbaar, Bedankt iedereen voor de gezellige dag en met name natuurlijk Ivo voor de perfecte organisatie, had niet anders verwacht van onze Big Brother.

Zedri waar was je nu, bedankt voor het gebak, we rekenen nog wel af :huh:

Supersnel die mooie foto's allemaal al leo.:huh:

Nu heb ik een keertje echt in de file gezeten gelooft de vrouw het natuurlijk niet, B) was pas om kwart voor acht thuis dus mooi drie kwartier extra gereden, moeten ze nu uitgerekend de A27/A58 bij St Annabosch afsluiten :)

Link naar reactie

De meeting was helemaal TOP vandaag,

Leuk om alle mensen eens gezien te hebben met al die gave z3's.

M coupe is toch wel veruit het gaafst!!

Goed georganiseerd het een en ander door Ivo!!

Helaas moest ik halverwege de rondrit afhaken, aangezien ik aan het eind van de middag nog andere verplichtingen had waar ik helaas niet onderuit kon komen.

Bij de volgende meeting ben ik er zeker weer bij.

Foto's zijn trouwens helemaal TOP.

Iedereen bedankt voor de leuke dag en hopelijk tot ziens

Groeten Maarten :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.