Ga naar inhoud

Z3 Forum meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ivo ben heel benieuwd en verheug me al op zondag B)

Laat ons niet verdwalen aldaar, heb moeten beloven op tijd terug te zijn om de kids mee in bed te stoppen :D ;)

Ben ik blij dat ik mijn Bmw Traffic Pro gemonteerd heb :D ;)

groetjes,

Pierre

Ach pierre zo'n ;) kan toch heel hard? (en dat stukkie tussen eindhoven en maastricht daar word toch nooooit gecontroleerd? :D

Link naar reactie
Ik rijd al een paar weken met HT en dat hou ik ook zo. Bevalt me prima, met deze temperaturen. ;)

maar rob je koopt toch ook een petje? waarvoor dan een hardtop :fez:

Link naar reactie
Nu is het morgen ;)

Vanaf Huizen is het ongeveer een uurtje rijden (80 km). Vlak aan de A27 is een parkeerplaats waar de noord-Nederlanders mooi kunnen verzamelen.

Vanaf de A27 Noord: neem afslag 35. Ga bij de eerste verkeerslichten rechtdoor en draai rechtaf de parkeerplaats op. Simpel toch?

Vanaf de A1: Het makkelijkste is om even om Huizen heen te rijden. Is misschien net een paar km om, maar heel goed te rijden (op zondag). Blijf de A1 volgen en neem NIET de afslag Huizen, maar rij door richting Amersfoort, Utrecht (knooppunt Eemnes). Op dit knooppunt, kies richting de A27 en dan de richting Almere/Huizen (niet Hilversum, Utrecht: zie dan om te keren of rij meteen door richting Raamsdonksveer ;) ). Eenmaal in de goede richting A27, pak afslag 35 Huizen en knal hem lekker door (hij kan met 115-120, maar eindigt in een haakse rechterbocht. U bent gewaarschuwd en zal niet de eerste zijn die ergens anders uitkomt…). Ga bij de eerste verkeerslichten rechtsaf en draai rechtsaf de parkeerplaats op.

Omdat het verzamelen in Raamsdonksveer tussen 10:30-11:00 is, lijkt me handig om in Huizen rond 9:30-10:00 te verzamelen.

Ik denk zelf nog die middag verder naar het zuiden af te zakken, dus ben er eventueel aan het einde van de middag weer. Mensen die dan nog mee terug over de A27 rijden zijn welkom om wat te drinken in Huizen.

In geval van problemen: 06-29080780

Goeie opzet meld me om 9:45 present rekening houdend met de wintertijd die zondagochtend om 02:00 ingaat.

Groet,

Met hoeveel Ztjes rijden wij.

1 Superduper

2 Huub

3 Napoje

4 wie volgt

Groet,

Link naar reactie
Ivo ben heel benieuwd en verheug me al op zondag B)

Laat ons niet verdwalen aldaar, heb moeten beloven op tijd terug te zijn om de kids mee in bed te stoppen :D  :rolleyes:

Ben ik blij dat ik mijn Bmw Traffic Pro gemonteerd heb :D  :angry:

groetjes,

Pierre

Ach pierre zo'n :D kan toch heel hard? (en dat stukkie tussen eindhoven en maastricht daar word toch nooooit gecontroleerd? :m:

Dan heb je daar al lang niet meer gereden, hartstikke link vandaag de dag zo'n :D

Link naar reactie

Hai,

was er bijna niet bij a.s. zondag. Ik houd van uitersten, en tevens betaalbaarheid. Naast de 2.8 met weinig kms heb ik een oud barrel die mij ma-vr halverwege mijn werk brengt waarna de bus/interliner de rest doet. Vandaag klapte van mijn super suzuki alto 0.75L de achterband onverwacht met iets meer dan 120 km/h, kan je vertellen een barre ervaring. De kwikfitbandjes waren slechts 4 maandjes oud.........

links, rechts de snelweg gezien met gelukkig linksachter de kale velg met resterend rubber, had er niet aan moeten denken als het een van de voorwielen was geweest.

Maar goed, de schrik is er af en mijn ZZZ heeft sinds 2 weken ook nieuwe banden, echter van een stuk betere kwaliteit.

tot zondag a.s.

Link naar reactie
Met mijn fantasie zit er dan ook een langharige blondine op je passagiersstoel :angry::m:

groet,

Laat ik die fantasie nu ook soms hebben :D :rolleyes:

maar als er iemand naast me zit is het mijn zoontje van 1 1/2, ook blond maar dan kort met krulletjes, ook om "op te eten" :D

Link naar reactie
Hai,

was er bijna niet bij a.s. zondag. Ik houd van uitersten, en tevens betaalbaarheid. Naast de 2.8 met weinig kms heb ik een oud barrel die mij ma-vr halverwege mijn werk brengt waarna de bus/interliner de rest doet. Vandaag klapte van mijn super suzuki alto 0.75L de achterband onverwacht met iets meer dan 120 km/h, kan je vertellen een barre ervaring. De kwikfitbandjes waren slechts 4 maandjes oud.........

links, rechts de snelweg gezien met gelukkig linksachter de kale velg met resterend rubber, had er niet aan moeten denken als het een van de voorwielen was geweest.

Maar goed, de schrik is er af en mijn ZZZ heeft sinds 2 weken ook nieuwe banden, echter van een stuk betere kwaliteit.

tot zondag a.s.

felix, dat zijn echt extremen: Suzuki hondehok en zo'n fraaie zescilinder BMW, kun je wel iedere keer weer extra genieten als je omstapt vanuit die alto :rolleyes:

Heb zo'n achterband inderdaad ook al eens gehad, gelukkig niet gaan slingeren, kon meestal vrij snel stilkomen aan de kant, voren heb je inderdaad een groter probleem daarom adviseren ze ook altijd de beste bandjes voor te leggen!! :angry:

Link naar reactie

Felix (en anderen) misschien een rare vraag maar toen ik dit zo las moest ik er toch aan denken:

Op dit moment rijd ik dagelijks naar kantoor (4 dagen per week, ambtenaar :rolleyes: ) en dat is 30km per dag.

Ik ga vanaf november met kantoor verhuizen wat neer gaat komen op 100km per dag :angry: Aanvankelijk wilde ik dit met de Z gaan doen, maar gezien de hoeveelheid kilometers die er dan bij komen vind ik dat behoorlijk balen en aan jou verhaal (een "barrel" erbij) heb ik ook zitten denken.

Mijn ouders hebben een BV dus zou misschien ook handig kunnen zijn (belasting technisch) Iemand adviezen/opmerkingen? Z blijven rijden of misschien ook een "barrel" erbij kopen?

Link naar reactie

Als je je ouders zo gek krijgt hem op de zaak te laten lopen kun je iets leuks ouds of nieuwers kopen met een lage bijtelling kun je alle voorkomende reparaties opvoeren als kosten. Voor de genoemde Km-tjes zal een dieseltje beslist lonen, dure wegenbelasting (en verzekering) en natuurlijk de diesel kan dan ook via de zaak :angry: (Hopelijk werkt hier niemand bij de "Leuker kunnen we het niet maken dienst".

groet,

Pierre

PS Op de Duitse forums is er een speciale rubriek voor de T-cars die de mensen naast de ZZZ(Z) rijden of in de winter rijden :rolleyes:

Link naar reactie
Als je je ouders zo gek krijgt hem op de zaak te laten lopen kun je iets leuks ouds of nieuwers kopen met een lage bijtelling kun je alle voorkomende reparaties opvoeren als kosten. Voor de genoemde Km-tjes zal een dieseltje beslist lonen, dure wegenbelasting (en verzekering) en natuurlijk de diesel kan dan ook via de zaak :angry:

groet,

Pierre

PS Op de Duitse forums is er een speciale rubriek voor de T-cars die de mensen naast de ZZZ(Z) rijden of in de winter rijden :rolleyes:

Bedankt voor de tip ik zal eens gaan snuffelen.

Mijn broer rijd al in een diesel "van de zaak" en hoewel ik me niet veel met het bedrijf bemoei vond ik zijn verhaal wat betreft de kosten (en in mijn geval ook nog een de afschrijving van Z door de kilometers) wel interessant, hij rijd ook zo'n 100km per dag voor z'n werk.

Of misschien een bagagerekje kopen en daar een gastank op laten bouwen :m:

Iemand goed in Photoshop?, lijkt me wel een leuke foto om die eens op wat andere forums te laten rondgaan en wat verwarring te veroorzaken :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.