Ga naar inhoud

Z3 Forum meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Toen jullie vandaag in het museum waren had ik even de kans om jullie bolides even IRL ten aanschouwen en mijn pet en stickers te ontvangen van Ivo.

Ze zagen er allemaal mooi uit, maar volgens mijn vrouw en ik sprongen de auto van Pierre en Sledge eruit.

Sorry dat ik jullie niet heb gezien, maar de volgende meeting dan meer in Zeeuws Vlaanderen...

Ri :m:bro

Link naar reactie
Gast Gast_Felix 2.8 roadster

Ivo,

Bedankt voor een heerlijke dag. Leuk om de gezichten te zien achter al die bijnamen op dit forum. En SuperDuper: volgende keer bij het wegrijden nog effe meer gas, dan weet je zeker een 180 graadje :.)

tot een volgende meeting

Bye

Link naar reactie

Hallo luitjes,

Wat een kickse dag was was het voor mij en mijn co-piloot.

Het genieten was al volop bezig toen ik met Sledgehammer en PiérreZ101 richting

Raamsdonksveer kwam. Maar toen ik tussen die beestjes van jullie stond voelde ik mijn hartje

lekker snel kloppen, geweldig.

Elkaars Z3 bekijken en over alles kletsen en vragen, altijd weer wat nieuws Zien en bijleren.

Huub, bedankt voor het ritje in jouwn coupé, ook dit was een bijZondere ervaring.

Als beloning probeer ik foto's te maken van die AC-SchnitZer coupé.;)

Lekker Limbovlaai eten he? Slagroomsnuiten.

Hiervoor kunnen jullie PiérreZ101 bedanken. Hij was het die de hint van iemand in Zijn oren knoopte en mij vroeg: Nemen we vlaai mee? JaZeker Zei ik, we Zijn toch Zeker echte Limbo's, of niet dan. Dat het gesmaakt heeft heb ik wel geZien.:P

De toerrit was geweldig.

Het was voor mij of vol door het rode licht rijden en Zeker jullie blijven volgen of voor de

"veilige modus" kieZen en dan weer aanpikken. Het werd de veilige modus en en Zie:

Ik maakte kennis met een supermooie bocht richting snelweg gevolgd door twee afritten naar rechts die elkaar opvolgden en ik koos de verkeerde weg rechtdoor.

Ja, ook mijn co-piloot was volop aan het genieten dus die routebeschrijving lag in het kastje en toen we beseften dat we jullie echt kwijt waren begonnen we ons te bescheuren en Zeiden dat het allemaal toppie was. Héle mooie route !!

Tijdens een koffie bij Mc.Donalds praatte we eindeloos over dat mooie Zicht dat het was om al die Z'ts voor ons over die dijken te Zien rijden.

Met 491.5 km op de dagteller kwamen wij om 20:10 uur in Stein aan [na nog wat koffie en sigaretjes her en der] en was de dag echt geslaagd.

Heel leuk om met jullie kennis gemaakt te hebben.

Yvo en Zijn vrouwtje wil ik hartelijk bedanken voor de enorme berg werk die Zij ongetwijfeld hebben verricht voor deZe meeting. Heeft Zijn vrouwtje hier niks aan meegeorganiseert dan toch bedankt want dan heb je Yvo veel moeten missen de afgelopen dagen. :D

Ik Zou Zeggen: Hoe laat volgende week Zondag? :D :D

Link naar reactie

Zo, net terug van (schoon)familiale verplichtingen...

Poeh jongens, al een hoop geschreven. Moelijk om daar nog wat zinnigs aan toe te voegen, maar dit wil ik in ieder geval ff kwijt:

- Ivo en vrouw: bedankt voor de goede organisatie en de geweldig leuke route!

- Zedri (en Pierre voor de tip) bedankt voor de lekkere vlaai!

- Napoje en Ivodl bedankt voor de mooie foto's en inderdaad erg snel!

- Alle andere aanwezigen voor tips, truuks en toekomstige verbeteringen (lees uitgaven... :D )

Wat mij betreft zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Link naar reactie

@ allen: bedankt voor jullie gezelschap & de leuke dag gisteren

Wat random reacties;

'tuurlijk is de M Coupe veruit het gaafst :D

Vlaai was lekker, zeker met je handen B)

Blingbling :D

Modder was gelukkig droog :D

Ik heb genoten, leuk om te zien dat een eenvoudig idee voor een bulletin board kan uitmonden in zo veel enthousiasme :P

Ben blij dat alles goed is gegaan en dat jullie het leuk vonden ;)

Link naar reactie
Ik voel me vereerd RimBro  :P

Waarom die van napoje niet, die is bijna identiek  :D

Ik denk dat hij die van Zedir bedoeld, sorry :D

Klopt, Ivo heeft me waarschijnlijk de verkeerde informatie gegeven over de eigenaar van de donkerblauwe Z3. ;)

Maar goed, ze blijven allemaal mooi, maar deze twee sprongen er echt uit. :D

Link naar reactie

:P Ik heb nog even de foto's zitten bekijken....zag er heel geslaagd uit heren

en dames natuurlijk.

Het doet allemaal wel een beetje pijn ;)

Maar ja, ga maar weer met m'n nieuwe project bezig.....een e34///M5 bij onze

oosterburen zoeken :D

Dus Pierezzz je kan nog wel een mailtje van me verwachten met de vraag om wat

tips. Maar ik ga nu weer :D

Zag er top uit, wish I was there...

Groet,

Garfield

Link naar reactie
Ik voel me vereerd RimBro  ;)

Waarom die van napoje niet, die is bijna identiek  :P

Ik denk dat hij die van Zedir bedoeld, sorry B)

Klopt, Ivo heeft me waarschijnlijk de verkeerde informatie gegeven over de eigenaar van de donkerblauwe Z3. :D

Maar goed, ze blijven allemaal mooi, maar deze twee sprongen er echt uit. :D

Twee roadsters het mooiste, dank voor de complimenten, krijg je nu geen probs met je broer :D :D

Link naar reactie
:P Ik heb nog even de foto's zitten bekijken....zag er heel geslaagd uit heren

en dames natuurlijk.

Het doet allemaal wel een beetje pijn ;)

Maar ja, ga maar weer met m'n nieuwe project bezig.....een e34///M5 bij onze

oosterburen zoeken :D

Dus Pierezzz je kan nog wel een mailtje van me verwachten met de vraag om wat

tips. Maar ik ga nu weer :D

Zag er top uit, wish I was there...

Groet,

Garfield

Ik zie je vraagjes wel tegmoet Garfield, zo´n 3.6 (340pk) is niet te versmaden, lijkt me alleen moeilijk eentje met goede historie en Km-stand te krijgen maar D is groot.

IMHO is de touring versie ook SUUUUUPER :D B)

Link naar reactie
Na een een paar daagjes internetloos te zijn geweest, toch nog even reageren:

Was echt een top dag, mooie Zetties gezien, leuke mensen ontmoet, mooie route (echt top Ivo!)

Grtz, Marc

Dank je :blush:

Mooi dat je tijdens je vakantie tijd maakte voor de meeting ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.