Ga naar inhoud

Z3 Forum meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

Gast Gast_Felix 2.8 Roadster

Ik kom ook, mits PIERRE mij tijdig mijn nieuw banden levert :.) en mijn verhuizing achter de rug is (maar dat moet toch lukken zoveel weken).

Tevens lijkt mijn wagen als 2 druppels op die van joostvdl

zal binnenkort de memberssite aanvullen

groeten, Felix 2.8 roadster

Link naar reactie
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is er een overZicht beschikbaar van diegene die Zeker aanweZig Zullen Zijn?

Kan ik alvast autotjes tellen B)

Oh ja, nog een vraagje: Hoeveel Limburgers zijn van plan om te komen?

Kunnen we alvast wat voorbereiden voor een geZamenlijke rit er naar toe misschien. :)

Link naar reactie

Ivo, een overzichtje van de deelnemers zou ik ook wel op prijs stellen. Vermeld daar dan svp bij of vrouw/vriendin meekomt, als je dat zou weten. In principe kom ik met mijn vrouw, maar als we verder met "mannen onder elkaar en hun auto's" zijn gaat ze niet mee. Wat ik wel begrijp. :)

Link naar reactie
Hee Zedri,

Ben wel een Limburger, maar wel héél Noord... B)

Ik denk niet dat het veel zin heeft me bij jullie aan te sluiten ;)

JaZeker wel, we Zijn van plan om via München te rijden en dan afslag "Z3 Forum meting"

te nemen :) :D

Link naar reactie

ik zou zo zeggen: noord hollanders ook even verzamelen? (of hebben jullie allemaal een :o dan hou ik het niet bij)

Link naar reactie
ik zou zo zeggen: noord hollanders ook even verzamelen? (of hebben jullie allemaal een :o dan hou ik het niet bij)

Wat mij betreft prima. Ik kom uit Huizen (boven Hilversum). Als we de NHers inventariseren kunnen we een plek langs ieders route kiezen als verzamelpunt.

Enne, die :D ers houden zich maar een beetje in voor een keer :o

Link naar reactie
Sluit ik mij bij Superduper aan vanuit Leeuwarden sluiten we dan bij de N-Hders aan :lol:

Groet ,

als jullie een mooie plek bedenken ben ik ook van de partij.

Link naar reactie
Sluit ik mij bij Superduper aan vanuit Leeuwarden sluiten we dan bij de N-Hders aan  :lol:

Groet ,

als jullie een mooie plek bedenken ben ik ook van de partij.

Napoje, waar kom jij vandaan? Huub komt waarschijnlijk over de A27 langs Huizen/Hilversum dus we zouden hier in de buurt kunnen afpreken. Eventueel even een bak koffie tussendoor vanwege de lange rit?

In het algemeen: nog meer mensen die over de A27 van boven Utrecht komen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.