Ga naar inhoud

Z3 Forum meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oh, en misschien van Ivo wel een leuke pet :)

Die kan er van ons ook nog wel af, we Zullen hun blijven lokken.

Mochten we een foto maken of een toertje mogen Ze nog voorop rijden ook.

En Pierre als tweede, want die heeft heel wat vuilnis buitengeZet :wub: :D

Link naar reactie

Programma

1e Z3 Forum Nederland meeting

Nationaal Automobiel Museum

Raamsdonksveer (Noord-Brabant, afslag 20 van de A27)

Zondag 31 oktober 2004

http://www.louwmancollection.nl

10:30 - 11:00 u. Verzamelen op parkeerterrein

11:00 u. Brommers kieken (dus elkaars Z3 bewonderen)

12:00 u. Koffie/thee/fris in bar (eigen kosten)

13:00 u. Bewondering van de door de nationale en internationale vakpers geprezen en betiteld als één van de mooiste automobiel collecties ter wereld.

17:00 u. Sluiting museum en dus afscheid (?)

In verband met de grote kans op herfstweer heb ik geen rit gepland :D

Verder heb ik nagedacht over lunch-catering, maar dan moet ik precies weten wie er komt, vooraf betalen enzo. Misschien is het slimmer gewoon zelf je lunch mee te nemen?

Voor 's avonds kan ik eventueel wel een restaurantje reserveren, laat maar horen :D

Toegangsprijzen:

Volwassenen € 8,00 per persoon.

Kinderen tot en met 12 jaar en 65-plussers € 4,00 per persoon.

Parkeren is gratis.

Routebeschrijving:

Het museum is gelegen aan de A27 Gorinchem-Breda. Afslag Dombosch.

Beneden bij de afslag naar links afslaan.

Bij de eerste stoplichten rechtsaf de Steurweg op.

Na ca. 100 meter rechtsaf. Volg de borden op het terrein.

Het is gewoon een informeel iets, we zijn tenslotte geen club. Maar het lijkt me leuk dit vaker te gaan doen, als jullie het ook leuk vinden/vonden. ;)

Link naar reactie

blij dat jullie zo positief reageren :D

Afijn, ik dacht: rijden doen we/je al elke dag, leuker om de mens achter de motor te leren kennen en dan ook nog wat te zien te hebben ;) B)

kzal wel es kijku of ik een leuke route kan vinden :D

Link naar reactie
Ja Ivo lijkt me heeeeel erg leuk, mooi programma en je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken :D  :D  Kijk anders maar eens of je nog een leuk niet te lang ritje vindt B)

Super initiatief :D

kijk, die Pierre is gewend om met vrouwen om te gaan, dat merk je zo ;) :D

Ik ken uit mijn hoofd wel een mooie route langs de Bergse Maas, Zijn we wel een klein uurtje zoet mee. Ik heb alleen geen tijd zo'n route vooraf te rijden en daarna helemaal uit te typen. Het begon gewoon als een bijeenkomst .... B)

Maar goed, als iedereen kan volgen kunnen we toch wel met 12 auto's achter elkaar rijden? :drank:

Link naar reactie

Word steeds benieuwder naar de mensen achter de namen van het forum.Heb het idee dat het deukendokterverhaal deze meeting niks gaat worden gezien de animo

Moeten we dan maar op een volgende meeting gaan doen.

Ivo vind het een leuk initiatief en kijk uit naar de 31ste

Groet Huub

Link naar reactie
Heb het idee dat het deukendokterverhaal deze meeting niks gaat worden gezien de animo

Moeten we dan maar op een volgende meeting gaan doen.

Misschien is dit wel een goede gelegenheid een nauwkeurige inventarisatie te doen en daardoor een concreter voorstel van zo'n dokter te krijgen?

Link naar reactie
Heb het idee dat het deukendokterverhaal deze meeting niks gaat worden gezien de animo

Moeten we dan maar op een volgende meeting gaan doen.

Misschien is dit wel een goede gelegenheid een nauwkeurige inventarisatie te doen en daardoor een concreter voorstel van zo'n dokter te krijgen?

Lijkt mij een strak plan word anders ook een korte dag eerst brommers kieke en nieuwe koeien in de sloot gooien stukkie toeren wat eten enzo enzo.

Groet Huub :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.