Ga naar inhoud

Vrij rijden Zandvoort 16 april


martinvh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:schater: :schater:

hoor net dat we 't wel gaan redden. 109 km......moet lukken. om 1 uur eerst een afspraak.. :thumbup:

we zijn zeker op tijd..afspraak verzet :thumbup:

Link naar reactie

Het gaat mij helaas niet lukken om Maandagmiddag richting Zandvoort te cruisen.. Vanuit Amersfoort is dat een ramp rond die tijd. :rolleyes:

Het weekend erna, is er iets van een Club special waar allerlei autoclubs op af komen (ook vrij rijden). Ik zag alleen de Z1club in het lijstje staan.

Link naar reactie
Het gaat mij helaas niet lukken om Maandagmiddag richting Zandvoort te cruisen.. Vanuit Amersfoort is dat een ramp rond die tijd. :blush:

vroeger vertrekken? :rolleyes:

Link naar reactie

Weten de mensen vanuit Reeuwijk/Ruud/Roodkapje al hoe ze gaan rijden???

Ik wil in de buurt van Leiden namelijk graag in de optocht inhaken...!!!!!!!

Heb niet zodanig veel vrije tijd dat ik eerst naar Reeuwijk kan rijden om vervolgens weer de andere kant op terug te gaan! :newblush:

Link naar reactie
Weten de mensen vanuit Reeuwijk/Ruud/Roodkapje al hoe ze gaan rijden???

Ik wil in de buurt van Leiden namelijk graag in de optocht inhaken...!!!!!!!

Heb niet zodanig veel vrije tijd dat ik eerst naar Reeuwijk kan rijden om vervolgens weer de andere kant op terug te gaan! :newblush:

Daar moet Ruud maar op antwoorden, ik rij 'm alleen maar achterna, maandag.

Link naar reactie
Ik kom morgen ook wel eerst naar Ruud toe!

wij komen ook eerst naar ruud :unsure: tot morgen :ok:

Link naar reactie
Hoe laat is de planning om in Zandvoort te zijn?

I.v.m. de verwachte drukte voor 16:00 inschrijven, dus voor die tijd in Zandvoort.

Wat ik van Ruud heb begrepen (Marijke en Ruud zijn hier net weg) wil hij iets van 14:30 uit Reeuwijk vertrekken.

Wilko

Link naar reactie
I.v.m. de verwachte drukte voor 16:00 inschrijven, dus voor die tijd in Zandvoort.

Wat ik van Ruud heb begrepen (Marijke en Ruud zijn hier net weg) wil hij iets van 14:30 uit Reeuwijk vertrekken.

Wilko

Goh, Ruud leeft nog? Al dagen niets van gezien of gehoord op het forum!

Ruud: niet weggaan voor die tijd! Heb afspraak om 13.45 ongeveer bij Amersfoort/Utrecht met Fries (=Roger).

Link naar reactie
Goh, Ruud leeft nog? Al dagen niets van gezien of gehoord op het forum!

Ruud: niet weggaan voor die tijd! Heb afspraak om 13.45 ongeveer bij Amersfoort/Utrecht met Fries (=Roger).

Hier ben ik, ik zie jullie morgen wel komen.

Ik ga zelf met de velvet 2.8 :rolleyes:

Link naar reactie

Is de lijst van mensen die komen in de eerste post nog een beetje up-to-date??

Link naar reactie

ik wil ook, ik wil ook.....

Beetje druk op het werk en later op de avond andere verplichtingen, maar ben toch sterk aan het overwegen om na het werk toch even snel naar Zandvoort te rijden...... Amstelveen-Zandvoort is natuurlijk een klein stukje :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.