Ga naar inhoud

Vrij rijden Zandvoort 16 april


martinvh

Aanbevolen berichten

Zo, ook weer thuis.

Het was een geweldige middag en avond :lol:

En het weer was top, lekker open met helmpje op gereden.

Ik ben benieuwd naar de :foto: :foto: sorrie ik heb zelf niets gemaakt :thumbup:

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, wat een leuke mensen hebben we toch hier op het forum :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was weer gezellig om even met elkaar van de auto's etc. te genieten en bij te kletsen. En wat ziet het er toch goed uit als er een hele baterij met Zzz bij elkaar staan :thumbup: Sommigen hadden alleen geen oren naar iemands verhaal, maar alleen oog voor een mooie wagen Z8 genaamd:D Gelukkig op de baan geen schokkende dingen gebeurd met de Zzz-ers :thumbup: . In de tour-klasse is het leuk te zien hoe een ieder op z'n eigen manier over het circuit rijdt; veel minder de "druk" dan in de sport-klasse.

Het waren weer paar gezellige uurtjes :lol:

Link naar reactie

na praten over.....van alles en nog wat

p7150038ge2.jpg

p7150039xi2.jpg

en heerlijk gegeten

p7150041uy7.jpg

ruud en marijke,bedankt voor 't hartelijke ontvangst en de koffie.

en martin,rob ,z3m-roadster (ben je naam even kwijt) marvin, wilko ,anne,edwin,chris, en de rest die ik vergeten ben, bedankt voor de gezelligheid.

Link naar reactie
We zijn er weer thuis, buik vol dus tijd om zo te bed te gaan en fijn te dromen.

Was een leuke middag en avond.

Was leuk Saskia + Frank en zzztje ( sorry jullie namen zijn me even ontschoten :thumbup: te ontmoeten

Wilko en Anne

't was echt super gezellig. leuk jullie irl te zien. kan ik wat gezichten achter de namen plaatsen :holiday:

groetjes diana en willy

Link naar reactie

Ondanks dat ik te laat was, vond ik het toch erg gezellig! :D

Iedereen bedankt vooral Saskie en Frank!

Heel erg bedankt!! :thumbup:

Ik krijg dat 2.8 gebrul niet uit m'n kop! :muur:

Hield me zelf een beetje voor de gek met m'n 1.9, maar jullie hebben me over de streep getrokken.

Ga op zoek naar een 2.8 of :m:

Het zal nog wel even duren maar ik hou m'n ogen open. :thumbup:

Was net al zo gek om even naar de Adelaar te rijden... :holiday: Alleen wat 1.8'jes

Vroemm VROEMMM

Link naar reactie
Was leuk om eens een aantal forum-leden te ontmoeten!!! Jammer dat we wat aan de late kant waren dus een leeg circuit op kwamen rijden :thumbup:

Geluukig hebben we de rest nog gevonden en ff kennis kunnen maken :holiday:

Rob!!!!! Waar was je nou!!!! :thumbup:

Ze hebben me naar huis gestuurd. Ik wilde nog mee gaan eten, maar ze wilden me er niet bij hebben.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.