Ga naar inhoud

Vrij rijden Zandvoort 16 april


martinvh

Aanbevolen berichten

Welke?

Is dat die in Gendt met de grote parkeerplaats erbij... vlakbij de rotonde??

nee, dat is kareltje. wij zitten in berghem ( bij oss ) :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor de meeste is de datum en tijdstip lastig denk ik !?! :thumbup:

Ik moet ook nog kijken om ff vrij te nemen !! :m:

en als we nu allemaal de ziektewet in gaan en naar zandvoort komen :m:

kom maar op met die zzz / zzzz. ;) B)

Link naar reactie
en als we nu allemaal de ziektewet in gaan en naar zandvoort komen :m:

kom maar op met die zzz / zzzz. B) :m:

Dat idee hadden we vorig jaar ook al verzonnen !!! :thumbup:

2zyel95.jpg

Link naar reactie
Dat idee hadden we vorig jaar ook al verzonnen !!! :thumbup:

2zyel95.jpg

:schater: dus geen goed plan?

had 't vorig jaar wel geholpen qua inschrijvingen? dan moet ik iets anders verzinnen........

Link naar reactie

Ben als de dood voor de grindbak en de mogelijke schade die dat kan veroorzaken (mijn vrouw noemt de Z3 "je vriendin") Dat ik een paar jaar geleden met mijn 328 Ci aan het einde van de A9 uit de bocht ben gevlogen en bijna in de vijver lag ben ik ook nog steeds niet vergeten. Ik kom wel maar weet niet of ik ga rijden.

Link naar reactie

Kun je alvast uitzoeken waar je eraf gaat....

De Tarzanbocht heeft de grootste speelbak!

zandvoort.jpg

Link naar reactie
Ben als de dood voor de grindbak en de mogelijke schade die dat kan veroorzaken (mijn vrouw noemt de Z3 "je vriendin") Dat ik een paar jaar geleden met mijn 328 Ci aan het einde van de A9 uit de bocht ben gevlogen en bijna in de vijver lag ben ik ook nog steeds niet vergeten. Ik kom wel maar weet niet of ik ga rijden.

Als je in de tour-klasse mee rijdt valt het echt reuze mee. Je hoeft daar echt niet bang te zijn dat je je moet bewijzen of dat je links en rechts van de sokken wordt gereden. Lekker op je eigen tempo een beetje het circuit verkennen.

Link naar reactie

FF info voor de roadster rijders die het cirquit op willen !!!

Vorig jaar kregen we wel te horen dat je de kap van de roadster dicht moet hebben voor de veiligheid (evt. tegen opspattend grind e.d. !). :wave:

Een optie is een integraal helm mee te nemen en die op te zetten, dan mag je wel open rijden !!! :D

Zie hier Thomas als voorbeeld !! :unsure:

2n7jsc9.jpg

Tis maar dat jullie het weten !!! :wave:

Link naar reactie
FF info voor de roadster rijders die het cirquit op willen !!!

Vorig jaar kregen we wel te horen dat je de kap van de roadster dicht moet hebben voor de veiligheid (evt. tegen opspattend grind e.d. !). :banaan:

Een optie is een integraal helm mee te nemen en die op te zetten, dan mag je wel open rijden !!! :m:

Zie hier Thomas als voorbeeld !! ;)

2n7jsc9.jpg

Tis maar dat jullie het weten !!! :drank:

ik kijk wel hoe jullie 't doen :party: heb een hekel aan steenslag... B)

Link naar reactie
A.h.w.h.t. (als het werk het toelaat) kom ik ook).

gezellig :m: we zitten dan op 11...er kan nog meer bij.......... ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
kijk ff in de eerste post, dan weet je het :banaan:

weet ik...is een stille hint voor meer inschrijvingen :thumbup::drank:

Link naar reactie

Nu in het juiste topic.

Ter info:

Als je wilt rijden is het verstandig zo vroeg mogelijk aanwezig te zijn.

Er word een grote drukte verwacht.

Vanaf 16:00 kun je bij Dick van Ieperen inschrijven. (is dan al aanwezig)

Link naar reactie

Gisteren even met Mohikaan en Navigator gesproken over het rijden op een circuit als bijvoorbeeld Zandvoort. Wat eigenlijk al bekend is wordt wat dreigender als je er héél goed over nadenkt:

Het niet-verzekerd zijn betekent dat alle kosten die je zelf veroorzaakt, maar ook die een ander aanricht, wel eens voor grote financiele problemen zouden kunnen zorgen. Zowel een voertuigenverzekering als een reguliere WA verzekering dekt immers helemaal niets.

Dit wetende zul je dus je je dus met rijden redelijk moeten inhouden en vooral uit de buurt blijven van anderen. Niet alleen om geen last te zijn op de baan, maar ook om te voorkomen dat iemand bij je binnenrijdt. De uitspraak van Navigator vond ik wel een mooie: "Laat de zogenaamd snelle jongens jou maar een mietje vinden met je "voorzichtige" rijden, maar jij houdt de zaak wél heel". En zo ga ik het dus maar doen.

Link naar reactie
Dit zal voor mij de laatste keer zijn dat ik een groep van het forum zal zien voorlopig.

Ik hoop toch wel dat er wat meer "oude" bekenden komen :thumbup:

Het is dus toch een van de twee buitenlanden geworden?? ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.