Ga naar inhoud

Vrij rijden Zandvoort 16 april


martinvh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gisteren even met Mohikaan en Navigator gesproken over het rijden op een circuit als bijvoorbeeld Zandvoort. Wat eigenlijk al bekend is wordt wat dreigender als je er héél goed over nadenkt:

Het niet-verzekerd zijn betekent dat alle kosten die je zelf veroorzaakt, maar ook die een ander aanricht, wel eens voor grote financiele problemen zouden kunnen zorgen. Zowel een voertuigenverzekering als een reguliere WA verzekering dekt immers helemaal niets.

Dit wetende zul je dus je je dus met rijden redelijk moeten inhouden en vooral uit de buurt blijven van anderen. Niet alleen om geen last te zijn op de baan, maar ook om te voorkomen dat iemand bij je binnenrijdt. De uitspraak van Navigator vond ik wel een mooie: "Laat de zogenaamd snelle jongens jou maar een mietje vinden met je "voorzichtige" rijden, maar jij houdt de zaak wél heel". En zo ga ik het dus maar doen.

Ik rij wel achter jouw aan Rob, ik heb geen zin mijn spaarcentjes in de vangrail te parkeren ;)

Link naar reactie
Is het misschien handig om elkaar ergens buiten het circuit te treffen om er vervolgens samen naar toe te rijden? Het is voor mij de eerste keer en ik heb geen idee waar ik moet zijn :newblush:

Ik rij eerst naar Reeuwijk, naar Ruud (Roodkapje). Daar koffie (als 'ie eindelijk eens koffie heeft). Vervolgens tijdig door naar Zandvoort (met de tip van Chris in het achterhoofd). Ruud weet welke ingang e.d., hij heeft al eerder daar gereden. Misschien ook iets voor jou, eerst naar Reeuwijk? Jij komt van Friesland via Zwolle?? Meeten bij Hoevelaken/Amersfoort en we rijden gezamenlijk door naar Reeuwijk.

Link naar reactie
Is het misschien handig om elkaar ergens buiten het circuit te treffen om er vervolgens samen naar toe te rijden? Het is voor mij de eerste keer en ik heb geen idee waar ik moet zijn :newblush:

geen gek idee :thumbup::wave: ook voor mij de eerste keer

Link naar reactie
geen gek idee :newblush::thumbup: ook voor mij de eerste keer

Als 't enigszins op je route is: verzamelen bij ons clubhuis te Reeuwijk ligt dan voor de hand.

Voor gevulde koeken, kano's dan wel pennywafelen kan er veel bij Ruud.

Link naar reactie
Als 't enigszins op je route is: verzamelen bij ons clubhuis te Reeuwijk ligt dan voor de hand.

Voor gevulde koeken, kano's dan wel pennywafelen kan er veel bij Ruud.

kan iemand mij dan even een bm sturen voor 't adres? :newblush:

Link naar reactie
kan iemand mij dan even een bm sturen voor 't adres? :thumbup:

Je hebt PM.

Ik stel voor:

degene die dit wil: verzamelen om uiterlijk (!) 15.00 uur bij Ruud.

Hoop dat Ruud 't ook goed vindt... :newblush:

Link naar reactie
Je hebt PM.

Ik stel voor:

degene die dit wil: verzamelen om uiterlijk (!) 15.00 uur bij Ruud.

Hoop dat Ruud 't ook goed vindt... :newblush:

thanks. moet nog kijken of ik op tijd kan zijn. :thumbup: hopen dat ruud 't goed vind.

Link naar reactie
Vast wel. Hij is de beroerdste niet hier. Want dat ben ik.

:schater: :schater:

hoor net dat we 't wel gaan redden. 109 km......moet lukken. om 1 uur eerst een afspraak.. :newblush:

Link naar reactie
Ik rij eerst naar Reeuwijk, naar Ruud (Roodkapje). Daar koffie (als 'ie eindelijk eens koffie heeft). Vervolgens tijdig door naar Zandvoort (met de tip van Chris in het achterhoofd). Ruud weet welke ingang e.d., hij heeft al eerder daar gereden. Misschien ook iets voor jou, eerst naar Reeuwijk? Jij komt van Friesland via Zwolle?? Meeten bij Hoevelaken/Amersfoort en we rijden gezamenlijk door naar Reeuwijk.

Helemaal top! Stuur maar een PM kunnen wij ergens bij Hoevelaken afspreken ik kom vanuit Zwolle.

Link naar reactie
Helemaal top! Stuur maar een PM kunnen wij ergens bij Hoevelaken afspreken ik kom vanuit Zwolle.

Je hebt een PM waarin voorstel. Ben net de Belastingdienst: Makkelijker kan ik het je niet maken. :newblush:

Link naar reactie
Ik rij wel achter jouw aan Rob, ik heb geen zin mijn spaarcentjes in de vangrail te parkeren :thumbup:

Zoals Rob al aanhaalde : let op de anderen en ook op jezelf. Laat je niet opjutten, verdraag het als een "mindere" auto je voorbij gaat. Mss is het iemand die om de aantal weken op Zandvoort zit...

Maar verder : geniet van de acceleratie's, let op hoe je bochten neemt, kijk hoe je eruit komt. Vanaf waar kan je terug op het gas, enz. Als er van die rood witte kegeltjes staan, gebruik ze dan. Meestal geven ze het instuurmoment aan en waar je terug uit de bocht komt. Als je die dingen stap voor stap toepast en verbetert, kan je ook een hoop lol beleven en zelfs veilig.

Veel plezier volgende week :lol:

Link naar reactie
Zoals Rob al aanhaalde : let op de anderen en ook op jezelf. Laat je niet opjutten, verdraag het als een "mindere" auto je voorbij gaat. Mss is het iemand die om de aantal weken op Zandvoort zit...

Maar verder : geniet van de acceleratie's, let op hoe je bochten neemt, kijk hoe je eruit komt. Vanaf waar kan je terug op het gas, enz. Als er van die rood witte kegeltjes staan, gebruik ze dan. Meestal geven ze het instuurmoment aan en waar je terug uit de bocht komt. Als je die dingen stap voor stap toepast en verbetert, kan je ook een hoop lol beleven en zelfs veilig.

Veel plezier volgende week :thumbup:

Zo is het precies, verder niets om terughoudend voor te zijn en lekker gaan rijden.

Houd je eigen tempo aan en laat je niet gek maken, want dat ben ik al en 1 is genoeg.

Mocht je nog niet overtuigd zijn, dan heb ik een stoeltje vrij.

Wilko

PS, het moet wel droog zijn, anders ga ik niet.

Link naar reactie

Ruud en de rest,

Wat voor route rijden jullie naar Zandvoort vanaf Reeuwijk?? Het is voor mij een beetje om als ik eerst naar Reeuwijk ga en vervolgens met z'n allen weer terug de andere kant op!

Als ik de hele middag vrij ben... kom ik naar jullie toe... anders haak ik onderweg wel in.

Ik ken overigens de weg ernaartoe erg goed en heb er tevens vaker gereden.

Link naar reactie
Enkele beelden van de BMW cup afgelopen weekend... om alvast een beetje in de sfeer te komen.

BMW 130i cup

Blijft link die Gerlach...

Sorry Thomas, ik had op die link alleeen oog voor dit PLAATJE !!! :wacko:

30k4zsh.jpg

:wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.