Ga naar inhoud

Vrij rijden Zandvoort 16 april


martinvh

Aanbevolen berichten

16 april 2007 wordt er weer een vrijrijden middag georganiseerd door www.vrijrijden.nl

Ik denk dat een heel aantal Z3/Z4 bezitters het leuk vinden om hieraan mee te doen. (ik sowieso)

Het is een namiddag van 17.00 - 19.00uur.

Je mag 20minuten rijden voor 20,= (wat toch wel een koopje is...)

Er is mogelijkheid tot Sport en Toer klasse ( Bij Toer moet je je opa's voorstellen die de Austin Healey even uitlaten).

Ook ik ga voor de Toer :)

Animolijst:

1. Martinvh => Z3 Coupe 2.8

2. RobertoZ3 (m'n broertje) => Z3 Roadster 1.9

3. Roodkapje => Z3M Roadster

4. Rob => Z3 Roadster 2.8

5. Zzztje => Z3 Roadster 1.8 (Reeds overgehaald)

6. Z3MROADSTER => Z3M Roadster

7. Blingblinb => (misschien)

8. Chrisxl

9. M-Roadster

10. AnneWilko (misschien)

Geef even door als je mee wilt, ik zet je er op de lijst bij! Hoe meer zielen.... hoe meer vreugde!!!!

zandvoort.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

16 april 2007 wordt er weer een vrijrijden middag georganiseerd door www.vrijrijden.nl

Joh, lijkt me superleuk om een keer te doen. Maar op een maandagmiddag... er moet ook nog gewerkt worden (moet een Eisenmann en chippie terug verdienen :wave:).

Hm, jammer...

Link naar reactie
Er is mogelijkheid tot Sport en Toer klasse ( Bij Toer moet je je opa's voorstellen die de Austin Healey even uitlaten)

Hoeveel ervaring heb jij op het circuit?? Indien geen of nauwelijks: wees verstandig en neem nou maar de opa klasse. Daar zul je al moeite genoeg mee hebben.

Zonder ervaring in de Sport weet jij niet wat je gaat meemaken (je bent nergens) en de de jongens met ervaring zullen je vervloeken. Geloof me maar.

Link naar reactie
Joh, lijkt me superleuk om een keer te doen. Maar op een maandagmiddag... er moet ook nog gewerkt worden (moet een Eisenmann en chippie terug verdienen :wave: ).

Hm, jammer...

Idem hier, maandag is nu eenmaal een werkdag voor een eenvoudige boerenl*l.

Link naar reactie
Hoeveel ervaring heb jij op het circuit?? Indien geen of nauwelijks: wees verstandig en neem nou maar de opa klasse. Daar zul je al moeite genoeg mee hebben.

Zonder ervaring in de Sport weet jij niet wat je gaat meemaken (je bent nergens) en de de jongens met ervaring zullen je vervloeken. Geloof me maar.

Martin heeft jouw open luchtfilter erop, dus hij gaat als de brandweer :wave:

Maar idd, ik schrijf ook in op de tourklasse. is al spannend genoeg.

Tegen die dingen met slics kan je toch niet tegenop.

Link naar reactie
Idem hier, maandag is nu eenmaal een werkdag voor een eenvoudige boerenl*l.

ik denk dat Zazz bedoelde dat ze maandagmiddag juist wel kan en morgenmiddag niet.

EDIT: zie net dat ik niet kan lezen. Het is pas volgende maand.

Maarre wie vraagt Chris?? :wave:

Link naar reactie
Martin heeft jouw open luchtfilter erop, dus hij gaat als de brandweer :wave:

Maar idd, ik schrijf ook in op de tourklasse. is al spannend genoeg.

Tegen die dingen met slics kan je toch niet tegenop.

Om maar te zwijgen over de stuurmanskunsten van de jongens die bijna dagelijks op het circuit zitten, je weet wel, van dat andere forum.

Link naar reactie
Joh, lijkt me superleuk om een keer te doen. Maar op een maandagmiddag... er moet ook nog gewerkt worden (moet een Eisenmann en chippie terug verdienen :wave: ).

Hm, jammer...

Dan doe je toch alleen de eisenmann, laat dat chippie zitten ( nauwelijks merkbaar ) en ga lekker mee en neem daar een grote zak chips :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb niet héél veel race ervaring i.d.d. (ca. 15 rondjes Nurbergring en 10 Zandvoort) .... dus misschien toch de opa klasse :newblush: je kunt ze tenslotte altijd inhalen.

Iedereen die graag mee wil even het lijstje kopieren-plakken en aanvullen met zijn naam:

1. Martinvh

2. RobertoZ3

Link naar reactie
Ik heb niet héél veel race ervaring i.d.d. (ca. 15 rondjes Nurbergring en 10 Zandvaart) .... dus misschien toch de opa klasse :newblush: je kunt ze tenslotte altijd inhalen.

Iedereen die graag mee wil even het lijstje kopieren-plakken en aanvullen met zijn naam:

1. Martinvh

2. RobertoZ3

3. Roodkapje

Martin, hou het bij wie er meegaan en neem dit over in je eerste post van dit topic.

Link naar reactie

iedereen die graag mee wil even het lijstje kopieren-plakken en aanvullen met zijn naam:

1. Martinvh

2. RobertoZ3

Link naar reactie
edereen die graag mee wil even het lijstje kopieren-plakken en aanvullen met zijn naam:

1. Martinvh

2. RobertoZ3

misschien....telt dat ook?

Op een gegeven moment loopt het topic vol en is het onoverzichtelijk geworden, worden er weer namen vergeten. niet iedereen zit dagelijks op het forum.

Dus al zet je de deelnemers en aanwezigen ( kijkers ) in de eerste post is alles in één keer te zien.

Misschien dat één van de heren modereters hem even kan pinnen in evenementen.

Link naar reactie
iedereen die graag mee wil even het lijstje kopieren-plakken en aanvullen met zijn naam:

1. Martinvh

2. RobertoZ3

misschien....telt dat ook?

JA je gaat erop als "misschien"

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.