Ga naar inhoud

WINTERTRIAL 28.01.07


sander

Aanbevolen berichten

  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jippie

Ook net gereserveerd. Even een tipje voor besparing van ong. 30 Eur: reserveer via nachtjeweg.nl

@Huub: bij deze een reservering voor parkeerplaats voor ons. Alvast bedankt vanuit Lent....

Raar die prijzen, bel nog even op en annuleer ik en boek ik weer opnieuw scheelt een ontbijt. :schater:

Was de vorige keer ook al zo raar met verschillende prijzen. :foto:

Link naar reactie
Ik dus te laat alles vol via nachtjeweg, maar heb wat korting gekregen :schater::schater:

heb je goed gedaan dan want die kreeg ik niet toen ik belde. Toen dus maar geannuleerd.

Link naar reactie

Door persoonlijke omstandigheden ben ik genoodzaakt om deelame aan de wintertrail af te zeggen.

Ik krijg nog een moeilijke tijd en zal wel wat minder op het forum te vinden zijn maar als alles weer op de rails is zal ik wel weer opduiken op de heerlijke meetings.

Groetjes Tony

Link naar reactie
Door persoonlijke omstandigheden ben ik genoodzaakt om deelame aan de wintertrail af te zeggen.

Mijn vrouw heeft besloten om mij voor een andere man te moeten verlaten. :birthday:

Ik krijg nog een moeilijke tijd en zal wel wat minder op het forum te vinden zijn maar als alles weer op de rails is zal ik wel weer opduiken op de heerlijke meetings.

Groetjes Tony

:groupwave: weet ff niet hoe serieus ik dit moet nemen maar lijkt me niet iets om grapjes over te maken.

Heel veel sterkte Tony.

Link naar reactie

Getver Tony,

Ik ga ervan uit dat je hier geen grappen over maakt. :birthday:

Ik vind jullie nou net zo´n leuk koppel!

Niet zonder slag of stoot laten gaan, het gras aan de overkant lijkt altijd groener dan het daadwerkelijk is.

Bij nader onderzoek blijkt dat ook daar het nodige mos en klavertjes (3) de mat ontsieren en ik hoop dat Ans dat snel zal inzien.

Zo lang er liefde is dan moet je er voor vechten, jullie zijn het alle twee meer dan waard.

Heel veel sterkte makker! :groupwave:

Link naar reactie
Kom ik je toch gewoon ophalen, my treat :D

Heb de ZzZ nog wel hoor, da`s de enige passie die ik nu nog heb.

Had een dure kamer, stappen, eten benzine enz.

Wat ik al zei, heb straks alles nog nodig, dan zien we wel verder.

Maar wel HEEL erg bedankt voor je aanbod :o

Link naar reactie
Heb de ZzZ nog wel hoor, da`s de enige passie die ik nu nog heb.

Had een dure kamer, stappen, eten benzine enz.

Wat ik al zei, heb straks alles nog nodig, dan zien we wel verder.

Maar wel HEEL erg bedankt voor je aanbod :o

Misschien gewoon mee met de toerrit, is afleiding en met de juiste mensen.

En al zit je dan ff krap daar is wel een oplossing voor :clapping:

Ik zie je zaterdag :D

Link naar reactie
Graag zou ik zsm van de mensen met een vraagteken achter hun naam willen weten of ze alleen of samen komen

groeten sander

Hoi Sander,

Edwin en Nadia vormen een setje in 1 Ztje

:thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.