Ga naar inhoud

WINTERTRIAL 28.01.07


sander

Aanbevolen berichten

Count us in

@Simon: Lijkt me een goed idee om weer te gaan stappen in Leeuwarden... maar weer een hotelletje boeken dus.

Joost (& bianca)

GeZzZeli

Ik denk dat Fire-palace weer op onze komst kan rekenen.... Dus we gaan denk ik weer een hotelletje boeken. Zoals ik het nu bereken is Stadhouderlijk hof in het centrum met kamerprijzen incl ontbijt, midden in het centrum (dus geen taxikosten oid) een goede keus. Rollen we zondagochtend vroeg zo ons bedje in....

Zaterdag overdag lekker toerend richting het noorden... Misschien gezamenlijk die kant op rijden?

Gaat/gaan Ruud en Marijke ook weer mee? Of misschien anderen?

Simon

Link naar reactie
  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

175Km is echt veel hoor, hou daar rekening mee. Waar jij een uur over doet, doe je op een meeting 2 uur over. :thumbup: Regelmatig stoppen is ook een sleutel tot succes. :D

Sledge heeft gelijk, 175-200 km ga je niet redden met een groep.

Link naar reactie

de route is ook nog niet klaar, de exacte km stand dus ook niet.

reed vorige week het eerste deel ( 150 km ) in 2 uur, niet gestopt gewoon stevig door gereden

ps ik snap dat dit niet de bedoeling van deze rit haha al zijn dat ook leuke ritjes natuurlijk !!

zal vandaag de rest proberen te rijden, en dan eea uitvogelen natuurlijk.

grt sander

Link naar reactie

kom net terug van het tweede deel, was 45 km, uurtje rijden

totale rit is dus circa 195 km zonder stoplichten

er zit totaal 25 km snelweg in de route, de rest is veel 80 km

totaal dus 3 uren sturen, met de groep kunnen we er 6 uren over doen !

van 1100 tot 1700 kunnen we rijden, we moeten niet vergeten dat het winter is en we dus niet buiten uren naar de auto staan te kijken.

het lijkt mij goed te doen ( friesland is zeer rustig ) , maar ik zal de rit zsm door een proefpersoon ( de stig ) laten rijden.

grt sander

Link naar reactie
kom net terug van het tweede deel, was 45 km, uurtje rijden

totale rit is dus circa 195 km zonder stoplichten

er zit totaal 25 km snelweg in de route, de rest is veel 80 km

totaal dus 3 uren sturen, met de groep kunnen we er 6 uren over doen !

van 1100 tot 1700 kunnen we rijden, we moeten niet vergeten dat het winter is en we dus niet buiten uren naar de auto staan te kijken.

het lijkt mij goed te doen ( friesland is zeer rustig ) , maar ik zal de rit zsm door een proefpersoon ( de stig ) laten rijden.

grt sander

Bestaan er geen warme kroegen in het friese land? Wil wel 'ns ff me bene kunne strekke....

Link naar reactie
kom net terug van het tweede deel, was 45 km, uurtje rijden

totale rit is dus circa 195 km zonder stoplichten

er zit totaal 25 km snelweg in de route, de rest is veel 80 km

totaal dus 3 uren sturen, met de groep kunnen we er 6 uren over doen !

van 1100 tot 1700 kunnen we rijden, we moeten niet vergeten dat het winter is en we dus niet buiten uren naar de auto staan te kijken.

het lijkt mij goed te doen ( friesland is zeer rustig ) , maar ik zal de rit zsm door een proefpersoon ( de stig ) laten rijden.

grt sander

Niet 6 uur rijden zonder sanitair en/of koffie/broodje stop hoop ik, Sander !!! :thumbup:

Link naar reactie

Goed idee Sander, wij zouden zeker meegaan, maar die week zijn we helaas op wintersport :thumbup: en dat is ook leuk natuurlijk.

alvast veel plezier in onze buurprovincie

groet sijtse :blink:

Link naar reactie

Mijn eerste post hier;

Ik heb vorige week ook een Z3 aangeschaft, geweldige auto, maar dit is ook mooi initiatief. Dit soort tochten lijken me fantastisch!! Indien het niet "onacceptabel" glad is zal ik er bij zijn!

Link naar reactie
Mijn eerste post hier;

Ik heb vorige week ook een Z3 aangeschaft, geweldige auto, maar dit is ook mooi initiatief. Dit soort tochten lijken me fantastisch!! Indien het niet "onacceptabel" glad is zal ik er bij zijn!

Welkom hier, Delta737. Vliegend voor Delta in een 737? :(

Link naar reactie

Leuk, hebben we wat om naar uit te kijken!!

Als we om 10 uur in Friesland al fris en vrolijk moeten starten, dan is het wel goed om de avond ervoor al in een lekker hotelletje in te checken en 's morgens rustig boven een kop dampende koffie wakker te worden, in plaats van om 05.00 uur in de auto te stappen om er op tijd te zijn (gezien alle plasstops onderweg, he Chris :schater::schater: ).

Edwin en ik zien het namelijk wel zitten om een beetje relaxed aan de dag te beginnen. En vinden het ook helemaal niet erg om de avond van tevoren met anderen gezellig een hapje te eten :D

Dus zet ons maar bij die hotellijst.

En nog een laatste vraagje: kun je voor 20 euro pp EN koffie EN lunch en hapje drankje doen? Zijn die friezen zo goedkoop dan? Ik neem aan dat het nog exclusief avondeten is. Nou ja hoe dan ook, als je er maar niet ter plekke achterkomt dat het duurder wordt, dat lijkt me voor jou niet fijn Sander.

Bedankt alvast voor het organiseren!! :wave:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Startplaats voor 99 % Jellum, vlakbij Leeuwarden

Sander, heb je de route ook een beetje ingekort? Een aantal moeten al van ver komen. Ik kom b.v. uit Brabant en we komen natuurlijk ook voor de gezelligheid. -_-

Link naar reactie
Nou dat wordt dus even kijken of er een gezellig hotelletje is in Jellum -_-

Ja natuurlijk, dat moeten we dan zeker doen. Misschien even overleggen of er nog meer mensen een hotelletje willen boeken. Zou wel leuk zijn als we in hetzelfde hotel terecht komen. Bv. via Booking.com

Link naar reactie
Ja natuurlijk, dat moeten we dan zeker doen. Misschien even overleggen of er nog meer mensen een hotelletje willen boeken. Zou wel leuk zijn als we in hetzelfde hotel terecht komen. Bv. via Booking.com

Dan moet je met Ruud naar de bar. Is niets aan, ondervond ik in Limburg. ;)

Link naar reactie
Nou dat wordt dus even kijken of er een gezellig hotelletje is in Jellum ;)

Ik heb een mooie parkeerplek veilig maar wel buiten voor ongeveer 10 ZZZtjes bij ons achter huis en op loopafstand van het stadhoudelijk hof :D

Link naar reactie
Ik heb een mooie parkeerplek veilig maar wel buiten voor ongeveer 10 ZZZtjes bij ons achter huis en op loopafstand van het stadhoudelijk hof :D

;) Nou dan is de keus snel gemaakt, parkeren bij Huub en maffen in het stadhouderlijk hof ;)

Joost en Bianca, simon en Cara ook weer ?? en misschien nog meer gaan we zaterdagavond weer even de bloemetjes buiten zetten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.