Ga naar inhoud

WINTERTRIAL 28.01.07


sander

Aanbevolen berichten

Eerst de Qpe naar binnen want daar moet Xenon in, leg het gereedschap maar klaar. :thumbup:

Jij kunt het ook niet laten, hè? Zelfs daar weer aan het werk?? :D

Marijke zal blij zijn als je in een goed hotel, na een leuk dineetje en aansluitend een lekkere borrel in een aardige tent met Tom Jones' Sex Bomb nog smerige handen hebt. :foto:

Link naar reactie
  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jij kunt het ook niet laten, hè? Zelfs daar weer aan het werk?? :thumbup:

Marijke zal blij zijn als je in een goed hotel, na een leuk dineetje en aansluitend een lekkere borrel in een aardige tent met Tom Jones' Sex Bomb nog smerige handen hebt. :D

Zal mijn handen wassen, en ik ga er van uit dat Huub z'n bolide keurig bijhoud, misschien moet ik mijn handen wel wassen voordat ik eraan begin :schater:

Eerst werken dan feesten :foto:

Link naar reactie

Zo eerste deel van het weekend zit er voor ons op lekker gegeten maar erg zoet toetje.was een geslaagde avond voor ons Simon en Cara waren de eerste die bij ons aanbelden en spoedig volgden er meer.na koffie en thee nog een borrel en wat wijn een versnappering in de vorm van een pasteitje en een risolles zijn wij naar het restaurant gegaan en de hotelgasten zijn nu richting Firepalace om Leeuwarden nog even op z'n kop te zetten.

Wij gaan nu slapen en hopen dat het morgen net zulk wee is als vandaag,mooi dus

@simon/Cara nog bedankt voor de alkoholische versnapering.

Link naar reactie
Zo eerste deel van het weekend zit er voor ons op lekker gegeten maar erg zoet toetje.was een geslaagde avond voor ons Simon en Cara waren de eerste die bij ons aanbelden en spoedig volgden er meer.na koffie en thee nog een borrel en wat wijn een versnappering in de vorm van een pasteitje en een risolles zijn wij naar het restaurant gegaan en de hotelgasten zijn nu richting Firepalace om Leeuwarden nog even op z'n kop te zetten.

Wij gaan nu slapen en hopen dat het morgen net zulk wee is als vandaag,mooi dus

@simon/Cara nog bedankt voor de alkoholische versnapering.

Huubje, ik denk aan jouwn Friesland treffen van vorig jaar en kan de sfeer perfect voorstellen.

Leeuwarden RuleZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ... :thumbup:

Link naar reactie
Zo eerste deel van het weekend zit er voor ons op lekker gegeten maar erg zoet toetje.was een geslaagde avond voor ons Simon en Cara waren de eerste die bij ons aanbelden en spoedig volgden er meer.na koffie en thee nog een borrel en wat wijn een versnappering in de vorm van een pasteitje en een risolles zijn wij naar het restaurant gegaan en de hotelgasten zijn nu richting Firepalace om Leeuwarden nog even op z'n kop te zetten.

Wij gaan nu slapen en hopen dat het morgen net zulk wee is als vandaag,mooi dus

@simon/Cara nog bedankt voor de alkoholische versnapering.

Ik ben blij dat ik daar niet bij ben.

Link naar reactie

Jaja ik weet het ben een beetje laat maar ja dat zie je wel in de members gallery waarom.

Met de volgende meeting ben ik er zeker bij want dan zit mijn kenteken erop, ik kon wel iets met Ruud regelen maar dat zag ik niet zo zitten.

Ik wens iedereen veel plezier vandaag en als ik naar buiten kijk gaat het weer nog wel een beetje meevallen denk ik.

Allen houd het heel en veel plezier....

André

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.