Ga naar inhoud

WINTERTRIAL 28.01.07


sander

Aanbevolen berichten

Ik ben net terug van 4 weken Australie en daarom kon ik nog niet definitief reageren. We komen a.s. zondag echter graag en het vraagteken kan dus weg achter mijn naam. Ik hoop op eeen mooie en gezellige rit.

Tot dan

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

VOORLOPIGE DEELNEMERSLIJST

Marvin

Ruud Marijke

ChrisXL ?

tiele en Inge

peterz3 ?

Huub en Reinata

cor-z3 ?

Rob en Veerle

Harrie en Margreet

simon en Carla

Edwin en Nadia

Joost en bianca

Martin-Z3 en Ria

Epuoc

Sander en Petra

Rene en Gerda

Binne Jan en Esther

vriend van Binne Jan

perry z3 en Simone

delta737 en xxxx

patrick en adoree

toni en zijn zus

Puk en Suus

(21 auto's )

HOTEL

Joost en bianca

Martin-Z3

simca1999

Roodkapje

Edwin Nadia

Puk en Suus

Perry

Parkeren bij Huub & Reinata

Roodkapje

Martin Z3

Joostvdl

Edwin

PerryZ3

simca1999

Puk

Is deze lijst compleet of missen er nog personen????????

Link naar reactie
er zijn ook nog mensen die..... laat maar hahaha

heren en dames het komt allemaal goed, de route is klaar en staat op papier.

ik hoop op een beetje vorst met een zonnetje, we zullen zien.

ik heb er zijn in !!!!!!!!

sander

Komt hardstikke enthousiast over :thumbup: maar kan er niet bij zijn (ben zaterdag in limburg).

Allemaal veel plezier gewenst. :blink:

Link naar reactie

Hierbij de route vanaf het Stadhoudelijkhof(hotel)naar ons huis,als jullie de spullen bij het hotel hebben uitgeladen en dezelfde weg weer terug rijden naar het bruggetje en dan oversteken over de gracht heen en links afslaan.

Rij dat uit tot de volgende afslag(TeDeCe,winkel op de hoek)rechts afslaan langs de volgende gracht rechtdoor langs de gracht blijven rijden tot het einde,sla je links af en direct naar rechts de volgende brug over.

Dan de eerste straat naar rechts langs de gracht(de straat heet de Oostergrachtswal)ben je op de goede weg rij door tot net over de helft en ben je een instalalatiegbedrijf(van der Heide),fietswinkel en sportschool voorbijgereden dan zie je aan de linkerkant twee grote openslaande deuren(grijs)daar wonen wij.

Link naar reactie
23 deelnemers met veel nieuwe namen. :thumbup: Ik wens jullie allemaal alvast veel plezier het komend weekend, en goed uitkijken hoor!!!! :wub:

Hier sluit ik me bij aan...En maak maar veel... :thumbup:

Link naar reactie
Hierbij de route vanaf het Stadhoudelijkhof(hotel)naar ons huis,als jullie de spullen bij het hotel hebben uitgeladen en dezelfde weg weer terug rijden naar het bruggetje en dan oversteken over de gracht heen en links afslaan.

Rij dat uit tot de volgende afslag(TeDeCe,winkel op de hoek)rechts afslaan langs de volgende gracht rechtdoor langs de gracht blijven rijden tot het einde,sla je links af en direct naar rechts de volgende brug over.

Dan de eerste straat naar rechts langs de gracht(de straat heet de Oostergrachtswal)ben je op de goede weg rij door tot net over de helft en ben je een instalalatiegbedrijf(van der Heide),fietswinkel en sportschool voorbijgereden dan zie je aan de linkerkant twee grote openslaande deuren(grijs)daar wonen wij.

:blink: In een schuur ?

:lol: tot morgen

Link naar reactie
Hierbij de route vanaf het Stadhoudelijkhof(hotel)naar ons huis,als jullie de spullen bij het hotel hebben uitgeladen en dezelfde weg weer terug rijden naar het bruggetje en dan oversteken over de gracht heen en links afslaan.

Rij dat uit tot de volgende afslag(TeDeCe,winkel op de hoek)rechts afslaan langs de volgende gracht rechtdoor langs de gracht blijven rijden tot het einde,sla je links af en direct naar rechts de volgende brug over.

Dan de eerste straat naar rechts langs de gracht(de straat heet de Oostergrachtswal)ben je op de goede weg rij door tot net over de helft en ben je een instalalatiegbedrijf(van der Heide),fietswinkel en sportschool voorbijgereden dan zie je aan de linkerkant twee grote openslaande deuren(grijs)daar wonen wij.

Ik dacht dat Leeuwarden maar klein was, dat wordt een eind teruglopen naar het hotel :blink:

Link naar reactie
Ik dacht dat Leeuwarden maar klein was, dat wordt een eind teruglopen naar het hotel :thumbup:

Lopend kan je binnendoor maar jullie eindigen toch in het Firepalace :lol: en dan is dat maar een klein stukje naar je bed :blink:

Woorden zijn vaak anders dan de werkelijkheid :thumbup:

Zal jullie in ons schuurtje ontvangen :schater:

Link naar reactie
Niks nat, het wordt een straalende dag. je krijgt wat je verdient en dat hebben we :thumbup:

ps. je gaat zeker zelf niet mee :schater:

Let dan maar op die regenwolk die met me 2 liter mee drijft !!! :lol::blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.