Ga naar inhoud

WINTERTRIAL 28.01.07


sander

Aanbevolen berichten

  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Huub - Top :thumbup:

Moeten we allen nog even afspreken hoe laat iedereen in het hotel is, bij Huub is voor de auto te parkeren en voor degene die vanuit nijmegen e.o. komen hoe laat we gezellig met z'n alle naar het hoge noorden rijden waar we dan heersende bittere winter tegemoet gaan...

Dus:

Hoe laat bij het hotel?

Hoe laat bij Huub?

Hoe laat staat iedereen klaar op de route Nijmegen - Leeuwarden? Natuurlijk ook voor de mensen die zuidelijker starten en dan nemen we dat ook wel in de nordic route op.

Link naar reactie
@Huub - Top :thumbup:

Moeten we allen nog even afspreken hoe laat iedereen in het hotel is, bij Huub is voor de auto te parkeren en voor degene die vanuit nijmegen e.o. komen hoe laat we gezellig met z'n alle naar het hoge noorden rijden waar we dan heersende bittere winter tegemoet gaan...

Dus:

Hoe laat bij het hotel?

Hoe laat bij Huub?

Hoe laat staat iedereen klaar op de route Nijmegen - Leeuwarden? Natuurlijk ook voor de mensen die zuidelijker starten en dan nemen we dat ook wel in de nordic route op.

Ik heb al met een paar afgesproken om bij mij vandaan te vertrekken.

Verzamelen vanaf 12:00 uur koffie met gebak beetje ouwehoeren.

Vertrekken om 15:00.

Ik zal er ff een nieuw topic voor aanmaken, blijft het overzichtelijk wie er allemaal oprijden met elkaar.

Link naar reactie
Heb de reservering gedaan en heb daar om 20:00 besproken lijkt mij een geschikte tijd dat een ieder de tijd heeft om aan te rijden naar Leeuwarden.

Ben zo eigenwijs geweest om het menu van €18,50 af te spreken voor het gemak, maar mochten jullie meer voor het duurdere menu voelen is er nog wel een mogelijkheid om te wissellen.

Menu € 18,50

Salade Niciose

Een klassieke tonijn salade

Bourgondische uiensoep

Rijkelijk gevulde uiensoep met een kaas croutôn

Toscaanse tomatensoep

Kruidige tomatensoep met een juliene van ham en prei

###

Kabeljauwfilet

Gebakken kabeljauwfilet met remoulade saus

Zigeuner schnitzel

Gebakken schnitzel met een tomaten/groenten saus

Stoof potje "De Rode Duivel"

Pittige stoofschotel van rundvlees in ketjap gestoofd en diverse groenten

###

Friesche bitterkoekjespudding

Met een saus van berenburg en speculaas kruiden

Dame Blanche

Vanille ijs met slagroom en warme chocolade saus

Huub, wij doen natuurlijk gewoon met de groep mee. Keuze genoeg zie ik wel en de prijs is zeer redelijk. :rolleyes:

Link naar reactie

Heb de reservering gedaan en heb daar om 20:00 besproken lijkt mij een geschikte tijd dat een ieder de tijd heeft om aan te rijden naar Leeuwarden.

Ben zo eigenwijs geweest om het menu van €18,50 af te spreken voor het gemak, maar mochten jullie meer voor het duurdere menu voelen is er nog wel een mogelijkheid om te wissellen.

prima zo, keus genoeg.

Besluitvaardigheid wordt op prijs gesteld :rolleyes:

Gr Spycke

Link naar reactie

Zo dat is geen geld. Prima toch? Al moet ik zeggen dat ik eerder had gekeken op het menu en daar een toetje zag 'death by chocolate'. Klinkt ook errug goed!! Overdosis chocola!

Maar een dame blanche is ook prima hoor, zolang ik er maar een eigen sauskom bij krijg hahaha

Link naar reactie
Zo dat is geen geld. Prima toch? Al moet ik zeggen dat ik eerder had gekeken op het menu en daar een toetje zag 'death by chocolate'. Klinkt ook errug goed!! Overdosis chocola!

Maar een dame blanche is ook prima hoor, zolang ik er maar een eigen sauskom bij krijg hahaha

@Nadia Leeuwarders zijn erg gastvrij en er zal vast een mogelijkheid zijn om een ander dessert te bestellen :rolleyes:

Link naar reactie
Of helemaal niks meer..................... Sander heeft al heel lang niet meer gereageerd :thumbup:

FF z'n mobiel proberen Chris !!?? :thumbup:

Info over de rit Sander 0610151582.

Link naar reactie
FF z'n mobiel proberen Chris !!?? :discussie:

Als jij Sanders nummer hebt kun jij kunt toch ook bellen, Marvin??

Is dat verstandig, een telefoonnummer hier?? Weghalen??

EDIT: Ik zie nu dat het nummer ook al in de beginpost staat. Ik heb niets gezegd, vergeet het maar.

Link naar reactie
@Nadia Leeuwarders zijn erg gastvrij en er zal vast een mogelijkheid zijn om een ander dessert te bestellen :discussie:

Thanks maar ik zal me braaf gedragen, als iedereen iets afwijkends wil is het hek van de dam. Genoeg keuze zo hoor!!

Link naar reactie
Of helemaal niks meer..................... Sander heeft al heel lang niet meer gereageerd :fiew:

dat bedacht ik me ook afgelopen week ja.

Het wordt hoe dan ook gezellig :discussie:

Link naar reactie
Mijn idee, komt wel goed !! :discussie:

451h7ht.gif

Marvin Zijn vertrouwen is duidelijk foetsie... :fiew:

Link naar reactie
Marvin Zijn vertrouwen is duidelijk foetsie... :lol2:

Nee hoor Frido, ik heb de hoop op Sander niet laten varen !!! :fiew:

Zoals ik als zij : Het komt wel goed !! :discussie:

Link naar reactie
Als ie niet op komt dagen ...... :rolleyes:

Volgens mij is 28 januari in friesland net zo'n dag als 1 april in de rest van nederland en zit hij zelf zondag op grand canaria

Link naar reactie
Gast Guest_sander_*

er zijn ook nog mensen die..... laat maar hahaha

heren en dames het komt allemaal goed, de route is klaar en staat op papier.

ik hoop op een beetje vorst met een zonnetje, we zullen zien.

ik heb er zijn in !!!!!!!!

sander

Link naar reactie
er zijn ook nog mensen die..... laat maar hahaha

heren en dames het komt allemaal goed, de route is klaar en staat op papier.

ik hoop op een beetje vorst met een zonnetje, we zullen zien.

ik heb er zijn in !!!!!!!!

sander

Ik neem aan dat ik voor iedereen kan reageren !!! :thumbup:

Wij ook !!! :thumbup::wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.