Ga naar inhoud

wintertrial, foto en reactie topic!!!


Marvin

Aanbevolen berichten

De Winter trail zit er weer op !!! :foto:

Even zo, goed weer gehad met een enkel buitje , maar wel geweldig genoten !!! <_<

Sander en Petra bedankt voor de goed geregelde tour ! :foto:

Impressie foto, bij Holwerd ! ;)

2j193sy.jpg

Bekende rijtje ZZZtjes !

333bm2q.jpg

:wave:

ps; bedankt voor het verplaatsen Danny !!

Link naar reactie
  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag de wintertrial gereden en ondanks de donkere luchten en de regen hebben we weer bijzonder genoten. Een prachtige rit, goed uitgezet door Sander en Petra en prima georganiseerd.

Ook de start en het eindpunt, het eetcafe in Jelmer was prima en ook goed verzorgd.

Ik zag overigens ook al foto's van Marvin als laatste reactie op de aanmeldingsoproep voor de wintertrial. Prachtige sfeerfoto's

Zoals gezegd heel erg genoten en ik hoop dat we de volgende keer weer van de partij kunnen zijn.

Bedankt alle mederijders voor de gezelligheid en tot de volgende keer

Harrie en Margreet

Hoorn

Link naar reactie
blauwe :m: QP :lol:

Die zat achter me, als je Epuoc bedoelt !!?? :unsure:

Hij had nog problemen met een vast lopende remschoen, maar dat is onderweg gefikst bij een garage !!! :thumbup:

Link naar reactie

Sander en Petra, het was een fraaie, afwisselende rit, met mooie landschappen en leuke dorpjes.

De ontvangst voor en na de rit was dik voor elkaar en het eten was heerlijk. Bedankt!! :thumbup:

Rob en Veerle.

Link naar reactie

@ Huub en Reinata. Bedankt voor het gastvrije onthaal, het stallen van de auto en de lekkere whiskey. En wat een schat van een hondje.

@ Sander en Petra. Geweldig geregeld! Mooie rit geweest en alles tot in de puntjes verzorgd.

@ Allemaal die meegedaan hebben. Bedankt voor de gezelligheid ook namens Ria. Ze gaat de volgende keer zeker mee.

De truuk met het omlaag verstellen van de koplampen heeft gelukkig gewerkt. Geen gezeik onderweg gehad. Morgen maar eens verder kijken.

Link naar reactie

Zo ff de turbo erop gegooid om nog een paar foto's te kunnen posten maar allereerst Sander en Petra ontzetten bedankt voor de organisatie van vandaag. Er zat duidelijk een hoop werk in :lol:

Huub en Reinata bedankt voor het parkeren de ontvangst etc op zaterdag :thumbup:

De foto's komen er zo aan. Eerst ff selectie maken :unsure:

Link naar reactie
Zo ff de turbo erop gegooid om nog een paar foto's te kunnen posten maar allereerst Sander en Petra ontzetten bedankt voor de organisatie van vandaag. Er zat duidelijk een hoop werk in :lol:

Huub en Reinata bedankt voor het parkeren de ontvangst etc op zaterdag :thumbup:

De foto's komen er zo aan. Eerst ff selectie maken :unsure:

schiet eens op met die fotos zit al een uur naar een leeg scherm te staren :m:

Mijn fotos heb ik niet gemaakt (zal m'n leven beteren)

Gr Spycke

Link naar reactie
schiet eens op met die fotos zit al een uur naar een leeg scherm te staren :thumbup:

Mijn fotos heb ik niet gemaakt (zal m'n leven beteren)

Gr Spycke

jaja sorry, het zijn er nog maar 85 en de laptop crashte net. Nu weer in de lucht dus nog ff geduld

Link naar reactie

Sander & Petra harstikke bedankt voor de zeer geslaagde dag ,wij hebben weer leuke onbekende stukjes Friesland gezien :lol:

@Ruud nogmaals dank voor het plaatsen van de Xenon. :thumbup:

@Alle nieuwe gezichten en bekende gezichten bedankt voor deze relaxte dag

@Puk & Suus dank dat jullie mooie witte MQPe bij ons gestald stond :m: ,Puk ze zijn beide erg Mooi :unsure:

Link naar reactie
jaja sorry, het zijn er nog maar 85 en de laptop crashte net.

Windhoos Viesta komt met dual airbags...om de crashes op te vangen... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.