Ga naar inhoud

Feeler voor een tweede eisenmann inkoopactie


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Sorry dat ik hier een tijdje niks meer van mij heb laten horen. Die €150,- à €300,- was een gemiddelde uit de vorige inkoopactie, dit had ik dus als maatstaaf aangehouden. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat je op en neer naar Duitsland er een tank benzine doorheen gooit voor €60,-. En de montage is puur een gunst, dus normaal zou dat er ook nog apart bij komen.

Maar toegegeven, het is gewoon heel moeilijk om 7 geïnteresseerde te vinden die ook daadwerkelijk een Eisenmann willen. Ik wil best proberen een groepje bij elkaar te sprokkelen, maar dan moet er wel rekening mee worden gehouden dat de eerder genoemde prijs niet meer geldt. Dus, wie wilt ECHT een eisenmann naast Ben?

Draadje weer even openen....

Zoals een aantal mensen hebben kunnen horen op de Xenon dag past een 6 cilinder Eisenmann qua geluid niet onder een 4 pittertje. Het geluid is veel te hard. Gelukkig heb ik ook een Eisenmann uitlaat kunnen horen die wel specifiek geschikt is voor de 4 cilinder. En dat was een mooi bescheiden geluid en een perfecte look.

Dus:

1) Neem de juiste uitlaat voor de juiste auto.

2) Er is geen reden om af te haken met de Eisenmann. Het is een mooi product.

3) De look is perfect. De 2x70 past prima onder de standaard achterbumper.

Dus ik wil toch weer meedoen Sledge. Ik weet niet hoe klein het lijstje met deelnemers geworden is maar wil je op basis van dit lijstje een nieuwe prijsaanvraag doen?

Mocht je er geen zin meer in hebben hoor ik het ook graag. Dan zal ik zelf actie gaan ondernemen.

Link naar reactie
  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar er zijn ook mensen (Yücel bijvoorbeeld) die het geluid gewoon te hard vinden. Dus je moet er wel van houden. Zo niet, een sierstukje ziet er net zo goed uit. :birthday:

En ik verwijs je ook door naar Chris. Hij is bereidt een leuke forumprijs te maken, ook zonder inkoopactie. Daar moeten we toch echt wel wat meer aanmeldingen voor hebben.

Link naar reactie
Chris, of een ander bedrijf naar keuze.

Nogmaals, het is een smaak kwestie. Net zoals velgen. Ik ben altijd zeer tevreden geweest met mijn Eisenmann, maar ik ben dan ook een paar jaartjes jonger. :guitar: Met wie had je een proefrit gemaakt?

Ja, dat vroeg ik me ook af. :birthday: Heb zoveel mensen gezien. Het was een aardige jonge jongen met een groene Z3 en een kanon van een fotocamera.

Link naar reactie
Ja, dat vroeg ik me ook af. :lol: Heb zoveel mensen gezien. Het was een aardige jonge jongen met een groene Z3 en een kanon van een fotocamera.

:D :D That was me!! :party::thumbup: (Zo jong ben ik helaas niet meer hoor...de 30 reeds ruim gepasseerd)

Eisenmann 2x70 op een 1.9 of 1.8 is prima te doen. Net iets sportiever, zeker als deze warm is, maar absoluut niet storend. De einddempertjes van ChrisXL waren nog iets heftiger... cool! (Damn Chris, waarom heb ik in je :m: gestuurd. Staatsloterij... in de naam van de Vader, de Zoon en de...ach, helpt toch niet...)

Link naar reactie
:lol: :D That was me!! :D :party: (Zo jong ben ik helaas niet meer hoor...de 30 reeds ruim gepasseerd)

Eisenmann 2x70 op een 1.9 of 1.8 is prima te doen. Net iets sportiever, zeker als deze warm is, maar absoluut niet storend. De einddempertjes van ChrisXL waren nog iets heftiger... cool! (Damn Chris, waarom heb ik in je :thumbup: gestuurd. Staatsloterij... in de naam van de Vader, de Zoon en de...ach, helpt toch niet...)

Je weet maar nooit Bas, je weet maar nooit ;)

Eens kruist het je pad...................... en dan........... :m::m::m:

Link naar reactie
: (Damn Chris, waarom heb ik in je ;) gestuurd.)

Nóóit Zómaar voor de joeks in een B) gaan rijden...Dan wil je er een hebben ook... :thumbup:

Het is een waar genot om veel motorvermogen te hebben...én veel koppel...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.