Ga naar inhoud

Feeler voor een tweede eisenmann inkoopactie


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb op zich wel belangstelling, maar vroeg mij af wat er bij de prijs op de site van Eisenmann meegenomen is. Betreft het alleen de einddemper of de uitlaat vanaf de katalisator ( of kan ik dat deel eventueel bij bestellen ).

Voor mij zou het gaan om een uitlaat voor een 1.8 van 1998 met 2 * 70 mm ( niet teveel lawaai ). Het bestelnummer zou dan zijn volgens mij B5213.00700

Hoe verloopt distributie, moet ik hem ergens ophalen of wordt hij opgestuurd ( woon in noord Nederland )

Link naar reactie

Dit topic is geopend om te polsen hoeveel interesse er is en hoeveel deelnemers voor een groepsinkoop.

Montage kan bij mij gebeuren.

Misschien is er interesse voor sebring, prijzen zijn lager. door betere connecties dan bij eisemann meer korting dus.

Link naar reactie
Dit topic is geopend om te polsen hoeveel interesse er is en hoeveel deelnemers voor een groepsinkoop.

Montage kan bij mij gebeuren.

Misschien is er interesse voor sebring, prijzen zijn lager. door betere connecties dan bij eisemann meer korting dus.

Ik denk dat iedereen dat prijsvergelijk Sebring vs Eisenmann wel wil zien, Ruud. En de prijs van de montage, uiteraard.

Vertel eens iets over het geluid Sebring t.o.v. Eisenmann, de kwaliteit Sebring t.o.v. Eisenmann, kortom, wat zijn de verschillen??

Link naar reactie

Sebring maakt de dempers van rvs dus lange levensduur.

Omgerolde pijpen ( worden minder warm dan enkele, dus geen gesmolten bumpers )

Tov. eisemann levert sebring voor de 4 cil. de komlete uitlaat vanaf de kat.

Geluid is iets versterkt tov. origineel.

Prijzen incl. btw :

1.8 1.9 425,-

2.0 2.8 390,-

2.2 3.0 390,-

M 3.2 690,-

Montage 50,- euro

Voorbeeld van mijn ZzZ

img00058xm4.jpg

Link naar reactie

Voor de 2.8 betekent dat op dit moment (de prijzen voor de groepsinkoop zijn er nog niet en ik neem Sportwheels even als referentie) € 440,00 all-in Sebring in Reeuwijk vs € 545,00 all-in Eisenmann in Keulen.

Dat wordt een moeilijke keuze als de prijzen voor groepsinkoop Eisenmann er zijn, die zullen richting € 400,00 / € 425,00 exclusief montage gaan, vermoed ik. Het hangt dan niet meer zo om het geld, maar meer of je gaat voor Sebring of Eisenmann. Ikzelf ben wel gecharmeerd van de looks van Sebring, maar heb geen idee hoe die klinkt op een 2.8.

Link naar reactie
Dit topic is geopend om te polsen hoeveel interesse er is en hoeveel deelnemers voor een groepsinkoop.

Montage kan bij mij gebeuren.

Misschien is er interesse voor sebring, prijzen zijn lager. door betere connecties dan bij eisemann meer korting dus.

Vertel je er ook bij waarom je zelf wel een Eisenmann wilt?

De beter connecties bij Eisenmann rechtstreeks zijn er wel degelijk, alleen als je het bewust via andere wegen wilt proberen zal het je niet lukken om.

Link naar reactie

Ik meen dat Danny links en rechts informeert of nog gaat informeren voor Eisenmann??

Ruud biedt Sebring aan, met concrete bedragen.

Misschien kan Braspenning ook een aanbieding doen, Chris? Dan hebben we een wat groter vergelijk te pakken en kan er door belangstellenden een keus gemaakt worden op prijs, merk en afstand voor montage.

Ik kan me voorstellen dat er een lijstje ontstaat van een aantal aanbieders dat de (montage)prijzen bij afname van tot 5 ex. weergeeft, bij afname tot 10 ex. enz. Is dat misschien een goed idee??

Link naar reactie
Vertel je er ook bij waarom je zelf wel een Eisenmann wilt?

De beter connecties bij Eisenmann rechtstreeks zijn er wel degelijk, alleen als je het bewust via andere wegen wilt proberen zal het je niet lukken om.

Voor mij geen Eisenmann voor de duidelijkheid !!!!!!!

Link naar reactie
Ik meen dat Danny links en rechts informeert of nog gaat informeren voor Eisenmann??

Ruud biedt Sebring aan, met concrete bedragen.

Misschien kan Braspenning ook een aanbieding doen, Chris? Dan hebben we een wat groter vergelijk te pakken en kan er door belangstellenden een keus gemaakt worden op prijs, merk en afstand voor montage.

Ik kan me voorstellen dat er een lijstje ontstaat van een aantal aanbieders dat de (montage)prijzen bij afname van tot 5 ex. weergeeft, bij afname tot 10 ex. enz. Is dat misschien een goed idee??

Rob, dat begrijp ik.

Als importeur voor Eisenmann en leverancier van Eisenmann aan BMW dealers is Nederland zou Braspenning best heel wat kunnen doen.

Wij (ik) hebben echter besloten niet hier aan mee te doen, om "the obvious reasons". Waar ik hier niet openbaar verder over uit ga wijden.

Als iemand een Eisenmann wil van ons is dat prima en ik kan een leuke prijs voor Forumleden neerleggen.

Indien er meerdere tegelijkertijd zouden komen, wordt vanzelf sprekend de prijs steeds leuker.

Maar aan een zg. prijzenslag hier op het forum begin ik niet, al helemaal niet als er mede forum leden in gemengd zijn. Laten we het leuk houden hier.

Bij vragen zal ik die wel persoonlijk beantwoorden.

Link naar reactie

Duidelijk. Heb met mijn vraag uiteraard nooit de intentie gehad iets vervelends te veroorzaken, integendeel. Het leek me juist open eerlijk, zo'n vergelijkingslijstje. Maar respect voor je antwoord.

Link naar reactie

Ik zag bij Ruud ook nog een beschaafde Eissenmann liggen(voor een 2.8) in goede staat, volgens mij (en zoals gewoonlijk) hoeft Ruud er weer niet teveel voor te hebben inclusief montage onder de 400 euro.(koopje dus)

:rolleyes:

2x70 rond of zoiets

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.