Ga naar inhoud

Feeler voor een tweede eisenmann inkoopactie


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zag bij Ruud ook nog een beschaafde Eissenmann liggen(voor een 2.8) in goede staat, volgens mij (en zoals gewoonlijk) hoeft Ruud er weer niet teveel voor te hebben inclusief montage onder de 400 euro.(koopje dus)

;)

2x70 rond of zoiets

Klopt, 2x70 rond en de beschaafde S uitvoering en glimt nog als een nieuwe.

300,- incl. montage

Link naar reactie

Deelnemer  -  Eisenmann*  -  Sportwheels*  -  Sportwheels**  -  Braspenning**
SledgeHammer €840,- €840,- €750,- €720,-
Stoploss €635,- €635,- €596,- €550,-
Martin-Z3 €475,- €475,- €435,- €405,-
Maarten €545,- €545,- €477,- €465,-
Martijn €475,- €475,- €435,- €405,-
Rob €545,- €545,- €477,- €465,-
Leeuw €475,- €475,- €435,- €405,-

*reguliere prijs exclusief montage

**prijzen inclusief montage en BTW.

Bij Braspenning kunnen we nog eventueel terecht met zijn allen voor een hapje en drankje terwijl de dempers gemonteerd worden.

Link naar reactie
Rob, dat begrijp ik.

Als importeur voor Eisenmann en leverancier van Eisenmann aan BMW dealers is Nederland zou Braspenning best heel wat kunnen doen.

Wij (ik) hebben echter besloten niet hier aan mee te doen, om "the obvious reasons". Waar ik hier niet openbaar verder over uit ga wijden.

Als iemand een Eisenmann wil van ons is dat prima en ik kan een leuke prijs voor Forumleden neerleggen.

Indien er meerdere tegelijkertijd zouden komen, wordt vanzelf sprekend de prijs steeds leuker.

Maar aan een zg. prijzenslag hier op het forum begin ik niet, al helemaal niet als er mede forum leden in gemengd zijn. Laten we het leuk houden hier.

Bij vragen zal ik die wel persoonlijk beantwoorden.

Dus toch meedoen :blink:

Link naar reactie
Deelnemer  -  Eisenmann*  -  Sportwheels*  -  Sportwheels**  -  Braspenning**
SledgeHammer €840,- €840,- €750,- €720,-
Stoploss €635,- €635,- €596,- €550,-
Martin-Z3 €475,- €475,- €435,- €405,-
Maarten €545,- €545,- €477,- €465,-
Martijn €475,- €475,- €435,- €405,-
Rob €545,- €545,- €477,- €465,-
Leeuw €475,- €475,- €435,- €405,-

*reguliere prijs exclusief montage

**prijzen inclusief montage en BTW.

Bij Braspenning kunnen we nog eventueel terecht met zijn allen voor een hapje en drankje terwijl de dempers gemonteerd worden.

Hallo Sledge, ik moet even met de billen bloot :huh:

Door mijn enthousiasme over m'n nieuwe autootje heb ik zowel bij jou als bij roodkapje verwachtingen gewekt. Ik kan echter geen 2 uitlaten onder m'n zetje laten monteren en heb besloten te gaan voor het voorstel van roodkapje en niet mee te doen met deze actie. Excuses en voortaan zal ik voorzichtiger reageren. Al hoop ik wel spontaan te kunnen blijven :thumbup:

Link naar reactie

Tüv zit erop, alleen niet voor de race versie. ABE ben ik niet zeker van. Woon je in duitsland dan?

Welk bouwjaar is de Z3, oftewel is het een facelift model?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

@Martin :huh:

Nee hoor, no hard feeling. ;) Ow, en als het echt moet passen twee uitlaten er ook wel onder hoor. :thumbup:

Link naar reactie
@Martin :huh:

Nee hoor, no hard feeling. :P Ow, en als het echt moet passen twee uitlaten er ook wel onder hoor. ;)

:thumbup: ben ik goed mee weggekomen zeg :D Bedankt voor je begrip. Heb net de club gedoneerd. Voelde me toch een beetje schuldig....

Link naar reactie
Tüv zit erop, alleen niet voor de race versie. ABE ben ik niet zeker van. Woon je in duitsland dan?

Welk bouwjaar is de Z3, oftewel is het een facelift model?

@Martin :P

Nee hoor, no hard feeling. -_- Ow, en als het echt moet passen twee uitlaten er ook wel onder hoor. :wave:

Hi Martin

ja ik woon in duitsland

het is de 1.9 12-97

Link naar reactie
Hi Martin

ja ik woon in duitsland

het is de 1.9 12-97

Geen probleem voor de Sound Versie van Eisenmann.

Is TüV goedgekeurd en volledig legaal voor Duitsland. Worden ook in Duitsland door BMW dealers gemonteerd als sport uitlaat ter vervanging van de originele.

Race is een ander zaak, maar die raden we dan ook af.

Link naar reactie

Prijs is €405,- inclusief montage. Maar nogmaals, dan is het wel de bedoeling dat we meerdere uitlaten tegelijkertijk bestellen.

Moet er ook een ABE bijzitten in Duitsland? Anders kan Chris deze vraag misschien beantwoorden, ik heb toendertijd alleen tüv papieren ontvangen. Daar zul je hem hebben.

De naam is trouwens Danny, berichtje was gericht op Martin. :P

Link naar reactie
Prijs is €405,- inclusief montage. Maar nogmaals, dan is het wel de bedoeling dat we meerdere uitlaten tegelijkertijk bestellen.

Moet er ook een ABE bijzitten in Duitsland? Anders kan Chris deze vraag misschien beantwoorden, ik heb toendertijd alleen tüv papieren ontvangen. Daar zul je hem hebben.

De naam is trouwens Danny, berichtje was gericht op Martin. :P

Hi Danny oke zet my ook maar op de lijst als dat tuv papiertje er bij zit

Ben

Link naar reactie

Ik vind de korting nogal tegenvallen. Via MDC design in Dld wordt mijn uitlaat inclusief montage aangeboden voor € 620,-- Nu dus slechts een besparing van € 70 als we er 7 tegelijk kopen bij Braspenning :m: Voor de meeste andere modellen is de besparing nog kleiner. Dat kan beter Braspenning!! Ik denk dat er meer korting mogelijk is anders is het wat mij betreft :lol:

NB Gezien het feit dat het erg stil is rond dit onderwerp denk ik dat meer voorintekenaars deze mening zijn toegedaan.

Link naar reactie
Hoe gaat het verder gaat er nog besteld worden ??? :)

Zoals ik al opmerkte. Het topic is helemaal stilgevallen dus de prijs is niet goed genoeg. Ik heb mijn mening gegeven maar verder geen reactie gezien. Ik vind het wel zo fair naar de initiatiefnemer toe om te reageren als je hebt aangegeven dat je interesse had

Link naar reactie
Zoals ik al opmerkte. Het topic is helemaal stilgevallen dus de prijs is niet goed genoeg. Ik heb mijn mening gegeven maar verder geen reactie gezien. Ik vind het wel zo fair naar de initiatiefnemer toe om te reageren als je hebt aangegeven dat je interesse had

Daar heb je helemaal gelijk in. Wat mij betreft: Ook ik vind dat een prijsverschil waar je niet van achterover slaat, sterker, ook mij valt dat voor een inkoopactie met 6, 7 man tegen. Had er iets meer van verwacht, gezien deze uitspraak: "Hierbij moet men denken aan kortingen van 150 tot 300 euro vergeleken met de prijzen op eisenmann-technik.de". De vraag is dan nu, doen we het of doen we het niet.

Link naar reactie

Roodkapje heeft er bij mij de Eisenmann S onder gezet.

De look is perfect maar na een paar ritjes heb ik (ook onder sterke dwang van mijn vrouw) besloten dat ik het geluid toch iets te heftig vind voor iemand van mijn leeftijd :)

Iemand interesse ? Ik kom 11 november naar de Xenon dag. Daar is hij dus te horen.

Foto's zijn op het forum te vinden onder topic foto's/een Eisenmann eronder.

Link naar reactie
Roodkapje heeft er bij mij de Eisenmann S onder gezet.

De look is perfect maar na een paar ritjes heb ik (ook onder sterke dwang van mijn vrouw) besloten dat ik het geluid toch iets te heftig vind voor iemand van mijn leeftijd :)

Iemand interesse ? Ik kom 11 november naar de Xenon dag. Daar is hij dus te horen.

Foto's zijn op het forum te vinden onder topic foto's/een Eisenmann eronder.

Ik weet weer helemaal waarom ik nog steeds twijfel of ik nu wel of geen Eisenmann neem!

Link naar reactie
Als die korting inderdaad zo hoog oploopt en de Sport-versie geen achterlijk hard geluid geeft wil ik serieus overwegen mee te doen. Kun je me "met potlood" noteren voor een 2x 70 mm, Sledge?

Ik haak definitief af, Sledge.

Link naar reactie
Roodkapje heeft er bij mij de Eisenmann S onder gezet.

De look is perfect maar na een paar ritjes heb ik (ook onder sterke dwang van mijn vrouw) besloten dat ik het geluid toch iets te heftig vind voor iemand van mijn leeftijd :)

Iemand interesse ? Ik kom 11 november naar de Xenon dag. Daar is hij dus te horen.

Foto's zijn op het forum te vinden onder topic foto's/een Eisenmann eronder.

Jammer :D , dan de originele er maar weer onder, ervaring rijker ilusie armer.

Ik moet erbij zeggen dat dat de eisemann onder de 4 cil. harder klinkt dan onder een 6 cil.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.