Ga naar inhoud

Feeler voor een tweede eisenmann inkoopactie


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Jammer :) , dan de originele er maar weer onder, ervaring rijker ilusie armer.

Ja, vind ik ook Ruud.

Bestaat er geen tuning onderdeel tussen de kat en de Eisenmann om het geluid wat te dempen? Ik hoorde gisteren zoiets.

Link naar reactie
  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jammer :( , dan de originele er maar weer onder, ervaring rijker ilusie armer.

Ik moet erbij zeggen dat dat de eisemann onder de 4 cil. harder klinkt dan onder een 6 cil.

Maak me nou niet helemaal gek, Ruud. ;) Ik zeg net dat ik afhaak. ;)

Link naar reactie
Hi ik wil graag weten of er nog besteld gaat worden anders ga ik er zelf een bestellen

Ben

Ik weet niet precies wat je wilt kopen of wat voor motor je hebt maar je kunt mijn Eisenmann S overnemen. Is geschikt t/m 2.8 en RVS dus gaat een leven mee. Scheelt je een hoop geld.

Link naar reactie
Bij mij in de Qpe heb je het gehoord in combie met de 2.8 :m:

Da's waar, Huub, vergat ik even! Helaas niet helemaal te vergelijken, QP en R. Jouw isolatie zal stukken beter zijn. Ik heb in elk geval geen hinderlijk hard geluid ervaren bij jou.

Link naar reactie

Sorry dat ik hier een tijdje niks meer van mij heb laten horen. Die €150,- à €300,- was een gemiddelde uit de vorige inkoopactie, dit had ik dus als maatstaaf aangehouden. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat je op en neer naar Duitsland er een tank benzine doorheen gooit voor €60,-. En de montage is puur een gunst, dus normaal zou dat er ook nog apart bij komen.

Maar toegegeven, het is gewoon heel moeilijk om 7 geïnteresseerde te vinden die ook daadwerkelijk een Eisenmann willen. Ik wil best proberen een groepje bij elkaar te sprokkelen, maar dan moet er wel rekening mee worden gehouden dat de eerder genoemde prijs niet meer geldt. Dus, wie wilt ECHT een eisenmann naast Ben?

Link naar reactie

Ben,

Ik begrijp je ongeduld, maar je toon zou iets vriendelijker mogen. ;)

Als je dit zo als "buitenstaander" leest,kom je nogal agressief over. Vind ik niet fair t.o.v. Danny :wave:

Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar het komt wel zo over :D

Link naar reactie

Nou het is gewoon een mededeling als je dit aggressief vind heb ik wel een goed adres voor je

Ivo

En ongeduldig ben ik niet er is een lijst gemaakt met degene die een uitlaat willen hebben

en er word niet besteld

Dus geef ik aan wanneer ik ga bestellen niks aggressief naar mijn mening

17 oct opgesteld de lijst het is nu 9 nov dus geef ik gewoon aan dat ik hem eind van de maand

ga bestellen

Ben

Link naar reactie

Voor die mensen is een prijsopgave gemaakt, staat nergens dat ze er ook daadwerkelijk eentje wilde hebben. Nogmaals, het is veel geld, en die beslissing maken sommige mensen niet in één dag/week. Daarom had ik het even de tijd gegund. Maar blijkbaar is de animo ditmaal toch echt te klein, helaas.

Martijn, misschien kun je - zoals Chris al eerder aangaf - hem eens persoonlijk mailen over een forumprijs.

Volgend jaar nog maar eens een poging wagen dan. :newblush:

Link naar reactie
Nou het is gewoon een mededeling als je dit aggressief vind heb ik wel een goed adres voor je

Ivo

En ongeduldig ben ik niet er is een lijst gemaakt met degene die een uitlaat willen hebben

en er word niet besteld

Dus geef ik aan wanneer ik ga bestellen niks aggressief naar mijn mening

17 oct opgesteld de lijst het is nu 9 nov dus geef ik gewoon aan dat ik hem eind van de maand

ga bestellen

Ben

Hallo Ben, misschien kun je er ook even bij zetten (bij deze gebeurd) dat je perse een TUV verklaring erbij wilt hebben en dat je waarschijnlijk daarom in Duitsland de uitlaat laat monteren.

Komt iets vriendelijker over naar Danny. :newblush:

In ieder geval veel succes met je nieuwe uitlaat. We horen je nog wel een keer aankomen tijdens een meeting hoop ik. :thumbup:

Link naar reactie

Duits product..... een TuV verklaring kan je er altijd bijkrijgen. Zou een beetje flauwekul zijn om dat dan in Duitsland te moeten laten doen alleen voor een formulier.

TuV verklaring krijg je gewoon bij de uitlaat als je daar om verzoekt bij Eisenmann.

Link naar reactie
Nou het is gewoon een mededeling als je dit aggressief vind heb ik wel een goed adres voor je

Ivo

dit bedoelde ik :thumbup:

verder kan ik duidelijkheid alleen maar waarderen :newblush:

(gebruik anders ff zo'n smiley, het leven is niet zo serieus :lol: )

Link naar reactie
Duits product..... een TuV verklaring kan je er altijd bijkrijgen. Zou een beetje flauwekul zijn om dat dan in Duitsland te moeten laten doen alleen voor een formulier.

TuV verklaring krijg je gewoon bij de uitlaat als je daar om verzoekt bij Eisenmann.

Ben komt uit duitsland, daar zijn de TuV papieren belangrijker dan hier in nederland :newblush:

ff tot 10 telen en er is weer rust :thumbup:

Link naar reactie

Martin-Z3 ik had al aangegeven dat ik een tuv papiertje nodig heb als je het nog niet gelezen had ,maar of dat in Nederland of Duitsland geleverd wordt maakt niks uit het zit gewoon in de doos meestal erbij of het kan gedownload worden van hun website

Keulen is een leuke stad dus maakt het voor mij niks uit om daar heen te rijden of ik naar Amsterdam moet

ook niet .

Dus vandaar dat mijn nu keus op Keulen valt (parkeren is ook goedkoper daar) en niet omdat ik net even over de grens in Duitsland woon.

Ik ben in Duitsland gaan wonen om dat ik vind dat je in Nederland door de regering word uitgekleed bpm wegenbelasting huurwaarde forfait hoge huizen prijs enz.

De volgende smakeloze opmerking die kant nog wal raakt en meer zegt over de persoon die dit geschreven heeft dan de Oosterburen :newblush::thumbup:

(S)toploss Vandaag, 12:05 Bericht #90

Ongeregistreerd

Dat krijg je nu als je wat langer bij onze altijd vriendelijke oosterburen verblijft.

Met vriendelijke groet Ben

Link naar reactie

Ach Ben, het is allemaal niet zo kwaad bedoeld. Het forum is er ook om een beetje te "kwalleballen"

Sommige grapjes vallen wat minder, sommigen zijn schitterend. Da's het leven.

Je hoeft echt geen verklaring af te geven waarom je de uitlaat waar dan ook koopt.

Nogmaals veel succes met je komende aankoop en maak wat :newblush: en misschien een geluidsfragment tijdens en na de montage. Kunnen wij ook meegenieten.

Link naar reactie
Martin-Z3 ik had al aangegeven dat ik een tuv papiertje nodig heb als je het nog niet gelezen had ,maar of dat in Nederland of Duitsland geleverd wordt maakt niks uit het zit gewoon in de doos meestal erbij of het kan gedownload worden van hun website

Keulen is een leuke stad dus maakt het voor mij niks uit om daar heen te rijden of ik naar Amsterdam moet

ook niet .

Dus vandaar dat mijn nu keus op Keulen valt (parkeren is ook goedkoper daar) en niet omdat ik net even over de grens in Duitsland woon.

Ik ben in Duitsland gaan wonen om dat ik vind dat je in Nederland door de regering word uitgekleed bpm wegenbelasting huurwaarde forfait hoge huizen prijs enz.

De volgende smakeloze opmerking die kant nog wal raakt en meer zegt over de persoon die dit geschreven heeft dan de Oosterburen :thumbup::thumbup:

(S)toploss Vandaag, 12:05 Bericht #90

Ongeregistreerd

Dat krijg je nu als je wat langer bij onze altijd vriendelijke oosterburen verblijft.

Met vriendelijke groet Ben

En gevoel voor humor hebben zij ook niet :newblush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.