Ga naar inhoud

Feeler voor een tweede eisenmann inkoopactie


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Status: Prijsopgave

SledgeHammer

BMW Z3 1.9i

4x ø 76 mm

Sport racing

B5213.02420

(S)toploss

BMW Z3 2.2i

2x ø 76 mm

Sport racing

B5261.00760

Martin-Z3

BMW Z3 1.8i

2x ø 70 mm

Sport racing

B5213.00700

?

Maarten

BMW Z3 2.8i

2x ø 70 mm

Sport racing

B5214.00700

Martijn

BMW Z3 1.8i

2x ø 70 mm

Sport racing

B5213.00700

Rob

BMW Z3 2.8i

2x ø 70 mm

Sport racing

B5214.00700

Leeuw

BMW Z3 1.8i

2x ø 70 mm

Sport racing

B5213.00700

seadajak

BMW Z3 1.9i

2x ø 70 mm

Sport racing

B5213.00700

Nummers:

B5213.02420

B5261.00760

B5213.00700

B5214.00700

B5213.00700

B5214.00700

B5213.00700

Wie volgt?

23-10-2006

Link naar reactie
  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Afhankelijk van prijs doe ik mee. Wil ook wel even horen hoe ie klinkt. Bij wie?? Moet niet al te gek worden qua sound. Niet van dat "Ik heb een Corsa met een veel te grote pot geluid"

Z3 2.2i

Artikel: ESD

Endrohr: rund

Durchmesser: 2x ø 76 mm

Bestellnummer: B5261.00760

Link naar reactie

Mijn achterdemper ziet er niet meer zo goed uit dus als de prijs flink kan zakken doe ik mee met de 2 x 76 mm :D

Op de site staat echter "Nacharbeit der Heckschürze ist erforderlich! " :P

Ik ga geen stuk uit mijn achterbumber decouperen! Of valt dat mee? :foto:

Link naar reactie
En wat versta je onder "ziet er niet meer zo goed uit"? Beetje roest kan geen kwaad. Meest uitlaten die kapot gaan roesten bij de lasverbinding tussen pot en pijp door, of in de pijp zelf.

Vooral roest op de achterdemper zelf. Ik heb de aansluiting van uitlaat naar demper niet goed bekeken. Ik zal morgen nog eens kijken. :foto:

Ik moet nog een beetje aan de roest wennen misschien. Mijn vorige hobby auto had een RVS uitlaat.

Zal kijken voor de nodige referentie video's, sounds en pics. :P

Bedankt alvast :D

Link naar reactie
Bij genoeg interesse zal ik een prijsopgave laten maken. Hierbij moet men denken aan kortingen van 150 tot 300 euro vergeleken met de prijzen op eisenmann-technik.de

De Eisenmann prijzen zijn zonder montage, neem ik aan? Bij Sportwheels is de prijs inclusief montage. Eerste inkoopactie was toch bij Sportwheels, ik neem aan (mede?) omwille van de prijs??

Link naar reactie

Hallo,

Lang geleden dat ik op het forum berichtjes stuurde, ik weet het, maar...

Ik heb wel interesse in de eisenmann uitlaat.

Heb toch besloten om de coupe nog een hele tijd te blijven rijden.

Mijn interesse gaat dan uit naar

Artikelnummer: B5214.00700, rund, 2x70mm, sport.

Voor de Z3 2.8

Groeten Maarten :foto:

Link naar reactie
Ik meen mij te herinneren dat niet iedereen over sportwheels te spreken was. :thumbup: Maar ik wil daar ook wel informeren hoor. We blijven ten slotte Nederlanders. :thumbup:

Bij Sportwheels zien ze mij niet meer, nee. Maar dat had niets te maken met de Eisenmann, dat was prima in orde.

Ik had daar later problemen met de afhandeling van mijn klacht over de IMHO ontbrekende expertise over de KW-set in combinatie met de brede Schnitzers.

Van mij hoef je daar niet te informeren, nam alleen maar aan dat je vorige keer niet zomaar naar Keulen bent gereden.

Link naar reactie

voor wat het waard is... ik heb nog een eisenmann SS te koop. meeneemprijs € 250,- :thumbup:

is verkocht!

aangepast door napoje
Link naar reactie
Wie volgt? Bij genoeg interesse zal ik een prijsopgave laten maken. Hierbij moet men denken aan kortingen van 150 tot 300 euro vergeleken met de prijzen op eisenmann-technik.de

Ruud, ik weet niet of jij er goedkoop aan kan komen, maar misschien leuk om iets met de prijs inclusief montage te doen?

Als die korting inderdaad zo hoog oploopt en de Sport-versie geen achterlijk hard geluid geeft wil ik serieus overwegen mee te doen. Kun je me "met potlood" noteren voor een 2x 70 mm, Sledge? Dat zal dus nr. B5214.00700 worden, met mijn 2.8 van bouwjaar 2/98?

Zou het wel erg leuk vinden als Ruud goedkoper kan, blijf erbij: liever binnen het forum houden.

Link naar reactie

Doen we gewoon, bent toch nergens tot verplicht? :thumbup:

Als Ruud de eventuele inkoop regelt prima, hij was toendertijd zelfs goedkoper uit met zijn Sebring. :thumbup: sportwheels heeft misschien het voordeel dat zij gewoon ontzettend veel zaken doen met eisenmann, waardoor hogere kortings percentages mogelijk zijn. Daarintegen heb je natuurlijk ook een stukje tussenhandel.

Link naar reactie
Ik heb op zich ook wel interesse in de beschaafde uitvoering, uiteraard afhankelijk van de prijs.

z3 1.8

Durchmesser: 2x ø 70 mm

Bestellnummer: B5213.00700

Sledge, omdat ik nogal onervaren ben laat ik me graag voorlichten door jullie. :thumbup:

Dus als de 2 x 70 mm gewoon past zonder mijn achterbumper aan te passen dan doe ik dat liever.

Net als Martijn en de anderen ben ik meer een liefhebber van een beschaafd geluid.

Dus gewoon de sport uitvoering.

En inclusief montage zou ik wel fijn vinden. :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.