Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Er bestaat een kans dat er nog 2 wijzen uit het oosten komen

Link naar reactie
  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er bestaat een kans dat er nog 2 wijzen uit het oosten komen

Update.... De Z van Joost was nog niet klaar.

Dus we blijven in het oosten...... Daar is het ook lekker weer. :birthday:

Veel plezier vanavond.

Link naar reactie

En niemand die even meldt dat deze avond kwa bijeenkomst een zeer groot publiek heeft getrokken zelfs helemaal uit Frankrijk!!!!!

Ivodl was er zelfs met zijn zeer mooie voor hem nieuwe Z4.

Nou prettige nacht dan maar en tot de volgende keer, dag Ruud zie je morgen.

André

Link naar reactie

Geweldige opkomst , gezellige sfeer en ontdekt dat een nieuw forumlid slecht, hemelsbreed, 500 meter bij mij vandaan woont en nog nooit heb gezien. :rolleyes:

Ruud , bedankt voor de organisatie en Nadia succes met het vervolg.

Link naar reactie

Helaas gemist. Moest op de zaak blijven om vracht uit duitsland in ontvangst te nemen. :rolleyes:

Die zou om 19 uur komen, later 21 uur en nog later uiteindelijk pas om 23 uur.

Weer een mooie zomeravond naar de knoppen :D

Link naar reactie

Was zeker gezellig! :rolleyes:

Vanmorgen even snel foto's bekeken, er zitten hele mooie tussen (hoewel de foto's die er al op staan ook mooi zijn, leuk dat je ziet dat het steeds donkerder wordt), Ed zal ze vandaag nog wel posten inderdaad. Weer een paar nieuwe gezichten (en auto's) gezien. Lachen zeg, dat je zo vlakbij elkaar kunt wonen en elkaar niet kent!

(Jammer dat je er niet bij was Mohikaan maar er komen vast nog genoeg mooie avonden! Maar kan me voorstellen dat je dan baalt.... Nou, volgende maand herkansing!)

Link naar reactie

Wat een ochtend :rolleyes: :D na een zeer geslaagde avond.

Was weer supergezellig met veel nieuwe gezichten.

Voortaan geen smoesjes meer van mensen die Zevenhuizen of Zuid-Holland te ver vinden rijden. Er komen zelfs mensen uit Frankrijk voor over :guitar:

Zal zo nog paar foto's posten.

Link naar reactie
Wat een ochtend :rolleyes: :D na een zeer geslaagde avond.

Was weer supergezellig met veel nieuwe gezichten.

Voortaan geen smoesjes meer van mensen die Zevenhuizen of Zuid-Holland te ver vinden rijden. Er komen zelfs mensen uit Frankrijk voor over :party:

Zal zo nog paar foto's posten.

Ik had op de terugweg even niet in de gaten dat jullie schuin achter me reden, maar na de :guitar: werd ik even stil van de sound van jullie :banaan: toen jullie wegstoven (stoeflip :drank: ). Zal ik dan toch maar.... 2.8 + 0.4 =

Link naar reactie
Ik had op de terugweg even niet in de gaten dat jullie schuin achter me reden, maar na de :rolleyes: werd ik even stil van de sound van jullie :D toen jullie wegstoven (stoeflip :guitar: ). Zal ik dan toch maar.... 2.8 + 0.4 =

wij zaten al te lachen dat je niets in de gaten had ja.

werden overigens even later zelf weer ingehaald door Eggybee

Link naar reactie

Was een leuke avond !!!

Super druk en erg gezellig.

Veel nieuwe gezichten en darbij behorende nieuwe ZZZ & ZZZZ.

Lekker laat naar huis gereden... Die flyover A20 -> A16 blijft leuk wanneer het rustig is op de weg.

@ Edwin: Het is even wennen...., maar die bocht kan echt harder met een :rolleyes: hoor!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.